Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Tästä et pääse eroon...

Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten (19 kommenttia)
Mitäs levyjä olette yrittäneet kaupitella tuloksetta? Itselläni yksi sellainen on Lotuksen The Totuus (suomi-progea muutaman vuoden takaa). Divarissakin tyrmätään suoralta kädeltä, vaikka levy ei edes näytä mitenkään vastenmieliseltä.

Onko levy vaan liian tuntematon?

+/- saldo : 0 |

Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    tyrmätään suoralta kädeltä, vaikka levy ei edes näytä mitenkään vastenmieliseltä.

No kyllä noi linssiheijastukset tuo kanteen lievästi vastenmielistä värinää.

Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yesin Magnificationista en oo päässy eroon monista yrityksistä huolimatta...

Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0

No sitä saikin Anttilasta viidellä eurolla, ellei halvemmallakin.

Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan noita, yks pahimmista muistaakseni oli taanoin päästä Styxin Kilroy Was Herestä eroon, ei meinannu kelvata eurollakaan-toisaalta en ihmettele :lol:

Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Levy tosiaankin on vastenmielinen, jopa etova.

Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toi Lotus on sen sijaan paikoitellen ihan kovaakin psykeprogea, vaikka koneelliset sektiot on kyllä aika plöröä... Pari jätkäähän on nyt Spihassa!

Kcrimso kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0

Mä voin tehdä sulle palveluksen ja ostaa sen viidellä eurolla (plus postikulut). Kyllä noin hienosta levystä on hyvä olla varmuuskopio.

PeeHoo kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Levy tosiaankin on vastenmielinen, jopa etova.

Höh. Parasta Yessiä pitkään aikaan.

Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Höh. Parasta Yessiä pitkään aikaan.

Noin itsekin aluksi ajattelin, mutta levy lopulta paljasti tylsyytensä.

Kaikesta olen päässyt eroon ennemmin tai myöhemmin. Todellisista ongelmalevyistä pääsee parhaiten eroon, kun antaa ne kavereille lahjaksi. :twisted:

Black & Whiten sedäthän kirjoittelevat hintalappuihin kaikenlaista.. Lotuksen lapussa luki jotain tähän suuntaan: "Suom. psykeä, hehheh". :lol:

Viukkis kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No jos sen kerran jaksoi kuunnella edes kerran läpi pitkästymättä, niin eikö se silloin ollut parasta Yesiä ainakin 20 vuoteen?

EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikki Meat Puppets levyt.

Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikki Meat Puppets levyt.

Mulle ainakin kelpais.

EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niitä saa nyt mistä vaan meillä. Ei mulla ole kuin kaks. Jokaisessa käytettyjen levyjen kaupassa on niitä täällä kolme neljä.

www.half.com selostaa mistä kaikkialta niitä voi tilata

MZ kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kavereille on minulta mennyt suurin osa levyistä, joista en ole muuten päässyt eroon. Usein olen jopa saanut niistä hieman rahaa. Kerran meni myös aikamoinen kasa roskikseen, kun olin kyllästynyt musiikkiin, elämään ja kaikkeen. Jostain syystä sinne ei kuitenkaan päätynyt hyviä levyjä.
    Jostain syystä myöskään joskus -80-luvulla tehdyt cd-painokset, lähes bändistä riippumatta, eivät meinaa kelvata divareille...

Janus kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jostain syystä myöskään joskus -80-luvulla tehdyt cd-painokset, lähes bändistä riippumatta, eivät meinaa kelvata divareille...

Ajattelevat varmaan, että vanhat painokset eivät mene kaupaksi kun saatavilla on remasterit. Tietyissä piireissä noita vanhempia painoksia arvostetaan, jos remasterissa musa on vedetty kohinanpoistofiltterin läpi ja kompressoitu tms.

Lazer sai kaupiteltua mulle Rick Wakemanin Rhapsodies -tuplan - asia josta olen vieläkin vähän ihmeissäni...

Lazer kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Asiaan ei kuitenkaan sisältynyt minkäänlaista painostusta. En vastaa ostajien mielenhäiriöistä ;)

En vastaa ostajien mielenhäiriöistä ;)

Tuo tekstihän pitäisi olla painettuna ko. levyn kanteen! Ei vaan, kansitaiteen vuoksihan se tuli hankittua - ei kaduta. :)