Huippuraportoijat
Jammo kirjoitti noin 19 vuotta sitten (27 kommenttia)
Kirjoitusasujen yhtenäistämisprojektin aikana on löytynyt useita huippusuorituksia.
Saman levyn kymmeneen eri kirjoitusmuotoon -kumpikin eri levyllä tosin- on tähän mennessä yltänyt kaksi innokasta levyraportoijaa!
Taiteellista vapauttaan kahdeksaan erilaiseen kirjoitusasuun on käyttänyt kaksi raportoijaa ja kuuteen eri muotoon on onnistunut pääsemään viisi musadiggaria.
Toistaiseksi vähiten virheitä levyjen kirjauksissa - siis heistä, joilla virheitä on ollut eli miltei kaikilla... - on tehnyt levyraportoijien ykkönen, Hezzu!
Hyvä Hezzu! :D
Saman levyn kymmeneen eri kirjoitusmuotoon -kumpikin eri levyllä tosin- on tähän mennessä yltänyt kaksi innokasta levyraportoijaa!
Taiteellista vapauttaan kahdeksaan erilaiseen kirjoitusasuun on käyttänyt kaksi raportoijaa ja kuuteen eri muotoon on onnistunut pääsemään viisi musadiggaria.
Toistaiseksi vähiten virheitä levyjen kirjauksissa - siis heistä, joilla virheitä on ollut eli miltei kaikilla... - on tehnyt levyraportoijien ykkönen, Hezzu!
+/- saldo : 0 | Tweet
Tota joo. Öö, kiitos :mrgreen:
Emme kaipaa voitajia ! Halajamme häviäjät pölkylle !
:shock:
Ahaa, vitsi! :wink:
Minä lisäilen levyjä kahdelta eri koneelta, ja kummassakin ne jäävät lomakkeentäydennysrekisteriin, eli nimeä ei tarvitse kirjoittaa uudestaan. Paitsi toiseen koneeseen...
Kcrimso on keksinyt ovelan tavan kiusata Jammoa. :)
http://www.palasokeri.com/modules.php?op=modload&name=Levyt&file=top-banddetails&band=Echolyn
Meinaatko tuota Jersey Tomatoa?
Kirjoitin sen aluksi muistaakseni muotoon Echolyn : Official Live Bootleg : Jersey Tomato josta sen sitten editoin myöhemmin Jimin käyttämään muotoon. Tätä ei ole näemmä systeemi kestänyt.
"Systeemi" ilmeisesti lisää ylimääräisen välilyönnin, joka näkyy linkissä, mutta jonka veppiselain poistaa sivulta. Sama juttu Nonsensen kanssa.
Tai "systeemi" ei keksinyt että ylimääräiset välilyönnit nimissä pitäisi tulkita ei-merkitseviksi. Eli viivan jälkeen on kaksi välilyöntiä, ne vaan eivät html:nä kuvattuna näy.
Shit happens.
Shit happens.
You bet! :?
Kcrimso on keksinyt ovelan tavan kiusata Jammoa. :)
http://www.palasokeri.com/modules.php?op=modload&name=Levyt&file=top-banddetails&band=Echolyn
Kiitos havainnosta, asia on hoidettu, mikä muille yo. sivua katsoville tiedoksi.
:shock:
Ahaa, vitsi! :wink:
Montakko meikältä löyty, varmaan nuo 10.
Montakko meikältä löyty, varmaan nuo 10.
No, nyt kun tulit tunnustaneeksi...
:roll:
Arvasin! Mikä levy oli kyseessä ja kuka se toinen on?
Kuka noita jaksaa tarkkailla? :shock:
Itse oon korjannut virheet jos olen huomannut sen. Ei niitä ainakaan kovin paljoa pitäisi olla.
On niin vitun vakavaa!
Onko muuten anti-raportoija komitea käynyt ottamassa näytteitä Herra Hoosta ? Meinaan jotta vierailessani hänen aparthomentoksessaan sain nautittavakseniHyvä Hezzu! :D
erinomaista kahvia, meinaan siis todella ! Myös Apazuzulla tarjotaan sama hoito.
Okei, pipetin esiin !
Aiheesta tekeillä väitöskirja: " Progen kuuntelun määrä suorassa suhteessa kahvin keittämisen taitoon."
Olen aikonut hakea semmoista levyä, että kukaan ei tiedä mikä on esittäjä tai biisin nimi. ( ) oli jo aika hyvä, etsin parempaa. Onko jossain * ? Entä _ ?
Miten klassiset pitäisi kirjoittaa? Pelkästään säveltäjä ja teos, vai pitäisikö jotenkin tukkia mukaan myös orkesteri- ja solistitiedot?
Minulla taitaa olla aika tylsää...
Miten klassiset pitäisi kirjoittaa? Pelkästään säveltäjä ja teos, vai pitäisikö jotenkin tukkia mukaan myös orkesteri- ja solistitiedot?
Tämä on itselläkin ollut vaikeutena. joten lopetin niiden merkaamisen.
Minullakin taitaa olla aika tylsää... :?
Säveltäjä (etunimi mukaan) ja teos riittää. Eihän noista muuten saa mitään järkevää tilastoa.
Minulla on ihan kivaa.
Säveltäjä (etunimi mukaan) ja teos riittää. Eihän noista muuten saa mitään järkevää tilastoa.
Minulla on ihan kivaa.
Minulla on ihan kivaa.
Kiva, sama täällä!
Ohje: Kun säveltäjän nimi on vakiintunut kahden etunimen muotoon, pistetään lyhentäen ilman pisteitä; yhden etunimen tapaukset kirjoitetaan kokonaan. Ja erikoistapauksissa sovelletaan Matinkylän sääntöjä :lol:
JS Bach = Johann Sebastian
JC Bach = Johann Christian
CPE Bach = Carl Philip Emmanuel
WF Bach = Wilhelm Friedemann
Franz Schubert
GF Händel
Robert Schumann
Hector Berlioz
Arvo Pärt
Antonio Vivaldi
Johannes Brahms
WA Mozart = Wolfgang Amadeus
Leopold Mozart (edellisen isä...)
GP Telemann
MUTTA
Ludwig van Beethoven
Venäläiset ovat tietenkin hankalia:käytetään oheista sivustoa
http://www.kaapeli.fi/~musakir/Hankalat/luetteloD.html
Sergei Prokofjev
Sergei Rachmaninov
Teoksen nimi mahdollisimman yksinkertaisesti ja yksiselitteisesti suomenkielellä. Opusnumeroita ja teosluettelonumeroita kannattaa käyttää ainakin Vivaldin http://www.classical.net/music/composer/works/vivaldi/
ja Bachin kohdalla :
JS Bach : Cembalokonsertto d-molli BWV 1052
tai Brandenburgilaiset konsertot 1-3
Antonio Vivaldi : Viulukonsertot op. 3 1-3
Antonio Vivaldi : Viulukonsertot RV 232-235
Tekijää ei tarvitse kirjata ellei halua.
Nymmä lähden bilettään...
Soon moro :lol:
Nyt meni sormi suuhun. Miten Beano pitäisi kirjata?
John Mayall : Bluesbreakers with Eric Clapton
John Mayall & The Bluesbreakers : With Eric Clapton
John Mayall & The Bluesbreakers : Bluesbreakers with Eric Clapton
Levyn kannessa Bluesbreakers on vielä kirjoitettu erikseen "Blues Breakers", mikä tuplaa vaihtoehdot.
Nimim. Huippuraportoijaksi huippuraportoijan paikalle.
Tuo levy on aikaisemmin kirjattu näin: John Mayall & The Bluesbreakers : Blues Breakers with Eric Clapton. Musiikkikirjastojen linjaus on: John Mayall : Blues Breakers with Eric Clapton. Kirjoitan muuten tänne ensimmäistä kertaa. 8) :D
Tuo levy on aikaisemmin kirjattu näin: John Mayall & The Bluesbreakers : Blues Breakers with Eric Clapton. Musiikkikirjastojen linjaus on: John Mayall : Blues Breakers with Eric Clapton. Kirjoitan muuten tänne ensimmäistä kertaa. 8) :D
Diplomaattisen hieno aloitus Atomi-Antti! :D
Talkootyönä kun näitä sorvailen, pyrin pattitilanteessa soveltamaan minimityön periaatetta. Tässä kyseisessä esimerkissä ei sitä ongelmaa ole, kun vain kaksi vaihtoehtoa on tarjolla, joita molempia on yhden kerran käytetty.
Heitetäänkö kolikkoa vai frisbeetä?! :lol:
Tuo levy on aikaisemmin kirjattu näin: John Mayall & The Bluesbreakers : Blues Breakers with Eric Clapton.[/quote]
Pistetään sitten niin, ettei mene Jammon kirjanpito sekaisin.
[quote]Kirjoitan muuten tänne ensimmäistä kertaa. 8) :D
Pistetään sitten niin, ettei mene Jammon kirjanpito sekaisin.
[quote]Kirjoitan muuten tänne ensimmäistä kertaa. 8) :D
Tervetuloa mukaan.