Circle?
AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 20 vuotta sitten (32 kommenttia)
Mites nykypäivänä on saatavilla nuita vanhempia Circlen levyjä kuten Meronia, Hissi, Zopalki etc.?
+/- saldo : 0 | Tweet
Zopalkia en ole kyllä nähnyt missään. Joskus joku hullu myy noita pois kuitenkin. ;) Itse Ostin Meronian ja Hissin kaverin kaverilta... Poria näin popparienkelissä vähän aikaa sitten (tosin jenkkipainos ja hintaakin oli yli 20e). Etsivä löytää.
Keltaisesta jäänsärkijästä joskus kyselin, että onko näkyny Circlejä käytetyissä. Ei kuulemmat ollut. Taitaa olla sen verran kova kysyntä, että menevät heti kun joku edes harkitsee myymistä. ;) Viimeeksi kun jollain postituslistalla myytiin Porin alkuperäispainosta, niin se oli jo joidenkin minuuttien päästä myyty.
meroniaa näin jkl.n free rec. shopis, n. 14e, ostin ja lainasin jollekin joka ei osaa palauttaa, ja se badvugum kok.cd kans lainassa, joutuu kai hankkii molemmat uudelleen...kosh
no 1e löysin sentään psycjoplasma/circle 7" splitin!
ja circle/elric 7" tais tulla stupidolta, samoin kuiin Golem/Vesiliiro 2lp(josta en erityisemmin perusta...)
jokohan ne muut superkenon julkaisut on myyty loppuun?..
Eikös kevyt nostalgialta tullut juuri muutama uusi live circleltä? Ne ei varmaan ole myyneet vielä loppuun kuitenkaan. ;)
Kyllä ne molemmat ovat loppuunmyytyjä, kun niitä molempia painetttin vain 500 kpl. Ja nehän ovat LP levyjä.
Ilokseni voin kertoa että minulla on ne molemmat sekä myös se kolmas LP, joka äänitettiin Porvoossa Bar Maryssa jossa olin paikan päällä.
Mutta ainakin se viimeisin Mountain äänitetty Englannissa on aika kuuntelukelvotonta kamaa.
Juu kyllähän noista nettilevykaupoista näyttää jotain löytyvän. Sitä ei vaan tiedä onko niillä oikeasti jotain levyä, mitä tilaa. Olen Meronian tilannu kahesta eri paikasta, mutta se on ollu loppu. Saatana kun pitävät listoillaan semmosia levyjä, mitä niillä ei ole.
Platta.netistä sain muuten tilattua joku aika sitten Prospektin ja Andexeltin. Niillä on ilmeisesti vieläkin niitä varastossa. Loppuunmyytyjä ovat ektrolla...
Jep jep, mut sanokaas mistä löytyis Taantumus-levyä vielä?
Jep jep, mut sanokaas mistä löytyis Taantumus-levyä vielä?
Käsittääkseni tUMULt-firma Yhdysvalloissa on ottamassa tuosta uuden painoksen tulevaisuudessa.
t.
njoo, jonkun mp3 circle - live@emmabodenfestivalen tai jotain¨
sain, ei ehtinyt kuunnella vielä.. oli jopa biisilista messissä..
taisi olla alotukselta ainakin materiaalia ja jotain muuta kesto muistaakseni n. 60min..
taantumus on muistaakseni badvugumilla julk. aikoinaan, tuskin löytyy kovin iisisti...
taisi olla alotukselta ainakin materiaalia ja jotain muuta kesto muistaakseni n. 60min..
Mullakin on tuo levyllä, paitsi, että se kestää about 42 minuuttia. Hieno keikka. Mulla on levyllä myös Circlen Peel sessionit vuodelta 2002. Siinä on kappale nimeltä Le per ty, jossa Rättö laulaa (rääkyy surullisesti) erittäin härskejä juttuja.
Mullakin on tuo levyllä, paitsi, että se kestää about 42 minuuttia. Hieno keikka. Mulla on levyllä myös Circlen Peel sessionit vuodelta 2002. Siinä on kappale nimeltä Le per ty, jossa Rättö laulaa (rääkyy surullisesti) erittäin härskejä juttuja.
onkos tuo peel-vainaan sessiota julk. virallisesti vai pitääkö etsiä epämääräisitä "paikoista"
ja se emma... keikka on hieno?
pitää tutustua kun ei ole ehtinyt vieläkään vaik ollu suht kauan talles..
DC:stä latailin, en tiedä onko epävirallisesti julkaistu. Onkohan circleltä olemassakaan minkäänlaisia epävirallisia (bootleg) levyjä? En ole törmäilly.
Enpä ole myöskään yhteenkään varsinaiseen Circle -bootsiin ikinä törmännyt, sinäänsä ihme kyllä. Onhon noita joitain keikkoja kierrossa, toki, mutta en ole huomannut että kukaan olisi yrittänyt rahastaa aiheella.
Niin, tuli vielä mieleen, että kun tarpeeksi kovaa vauhtia julkaisee levyjä (myös live), niin ei kai bootsimarkkinoille ole asiaa, kun faneilla on tarpeeksi tekemistä virallistenkin julkaisujen keräämisessä, kelatkaa nyt vaikka AMT:ia!
Niin, tuli vielä mieleen, että kun tarpeeksi kovaa vauhtia julkaisee levyjä (myös live), niin ei kai bootsimarkkinoille ole asiaa, kun faneilla on tarpeeksi tekemistä virallistenkin julkaisujen keräämisessä, kelatkaa nyt vaikka AMT:ia!
Niinpä! Menee maku kun suurin osa julkaisuista ihan huttua.
Ei tota voi kuunnella, voi ruotsalais parkoja, vaientakaa se Rättö :wink: Eilen kuuntelin Zopalkin ja pharaoh overlord #3. Mainioita levyjä. Toi Hissi lähtee vähiten, mitä nyt Circlee kuunnellu sen 4-5 levyy..
eka viesti!!! olkaa varauillaa :twisted:
Ah ihana hymiö ja "quote:kin kurahti kivasti
Ei tota voi kuunnella, voi ruotsalais parkoja, vaientakaa se Rättö :wink: Eilen kuuntelin Zopalkin ja pharaoh overlord #3. Mainioita levyjä. Toi Hissi lähtee vähiten, mitä nyt Circlee kuunnellu sen 4-5 levyy..
Roskaa, Rättö on Suomen paras laulaja :twisted:
www.circlefinland.com:
General (live) LP Kevyt Nostalgia / Super Metsä KENO-09 / SUPER-014 2005
Oisko Tuukalla lisäinfoa tästä?
NII! Infoa kehiin!
http://www.ariman.fi
mm. Meronia 13e. Onkohan ajan tasalla?..
www.circlefinland.com:
General (live) LP Kevyt Nostalgia / Super Metsä KENO-09 / SUPER-014 2005
General on Saksassa, muistaakseni jossain tehdashallien kupeessa ulkoilmalavalla, vuonna 2004 nauhoitettu live. Jos Circle-julkaisuista pitäisi hakea vertausta, niin kyllä se ehkä Empire on. Aluksi progejamia, sitten dronea ja lopussa tautisen tiukka instrumentaali-versio Metsän henget biisistä.
Masteri matkalla tehtaalle, ilmestyy marraskuun alussa.
t.
http://www.ariman.fi
Ei ollu ainakaan, kun minä sen tilasin.
Nailon hey, mites tänne eksyny oot?
mut veikkaan että sekotat hissin siihen C: hevilevyyn eli sunriseen...
M.Rättö ei ole Hissillä mukana lainkaan, ellen ihan väärin muista..
top 5 circle levyt:
meronia
zopalki
hissi
alotus
fraten
ja useat muut.... :o
Roskaa, Rättö on Suomen paras laulaja :twisted:
EI muuten ole! Albert Witchfinder RB.stä on se... laulaja
niin kai sit..
Näin tässä taannoin unta (ilmeisesti tämän topicin vaikutuksesta), jossa Circle oli levyttänyt Hissin uudelleen Rätön vokaaleilla ja se kuulosti aivan jumalaiselta. Rättö itse lahjoitti tuon levyn minulle ja kävelimme yhdessä Porin katuja levyä kuunnellen. Huh..
En minäkään oikein siitä Rätön jodlauksesta välitä, mutta olin kännissä sitten kehumassa itse Rätölle hienoja lauluosuuksia Porvoossa. Sitä se viina tekee!
Kohta pääsee katsomaan Sigur Rosia siihen keikkaan jossa "oikeat" diggarit ovat! Onneksi saavat vielä treenata lauantaina.
Kävin kuuntelemassa, paskaa musiikkia, paska laulaja. Kai sä vaan olit sarkasatinen.
Kävin kuuntelemassa, paskaa musiikkia, paska laulaja. Kai sä vaan olit sarkasatinen.
Ensinnäkin! A- musiikki ei ole paskaa
b- laulaja ei ole paska
c- en ollut sarkastinen
vaatii ehkä aikaa kuunnella... tms. ok kaikki ei voi pitää kaikesta.
kuuntele in the rectory/return to the rectory 2cd, avasi meikäläsen korvat...
ja asia erikseen pitääkö doomista tai sitten ei...
Mä en ole koskaan vielä kuullut paskaa musiikkia. Olen tosin kuullut paljon musiikkia, joka ei ole kiinnostanut minua.