Colosseum II
Jukes kirjoitti noin 20 vuotta sitten (8 kommenttia)
Onko kukaan sattunut havaitsemaan , onko Colosseum II:n
war dance ja electric warrior?- levyjä saatavilla ceedeenä ?
Sitä ensimmäistä Stranege New Fleshiä tuntuu tunkevan kaikista räppänöistä, missäs ne nämä kaksi muuta luuraavat ?
war dance ja electric warrior?- levyjä saatavilla ceedeenä ?
Sitä ensimmäistä Stranege New Fleshiä tuntuu tunkevan kaikista räppänöistä, missäs ne nämä kaksi muuta luuraavat ?
+/- saldo : 0 | Tweet
On julkaistu cd:nä, mutta epäilisin että ovat oop. Toisen levyn nimi on Electric Savage.
Eipä oo näkyny, jollei Japanissa olis sitten julkaistu? Strange New Flesh tunkee taasen isommasta räppänästä laajennettuna painoksena, mainostinkin sitä jo "tulevat fuusiojulkaisut tmv." -ketjussa. Sisältää bonuksina mm. muutamia varhaisversioita noiden levyjen biiseistä.
War Dance näyttäisi löytyvän Arimanin tilaustuotteista 24,50 euroon.
Minulla on sellainen Colosseum II ongelma, etten tiedä jos olen bändin nähnyt Lontoossa joskus 70-luvun lopulla. Olen aika varma että olen nähnyt, mutten täysin!
Joku ihmekokoelma kulkee Gary Mooren nimellä, jossa sisältönä
biisejä Eka soololevyltä ja näiltä kahdelta CII-levyltä.
Näkyi olevan cdonilla...
Onko kukaan kuullut liveäänitteitä kys. kokoonpanolta? Voisivat olla aika energisiä?!
War Dance näyttäisi löytyvän Arimanin tilaustuotteista 24,50 euroon.
Ompa rupinen hinta ! Kiitos tiedosta ;)
Joku ihmekokoelma kulkee Gary Mooren nimellä, jossa sisältönä
Näkyi olevan cdonilla...
Onko kukaan kuullut liveäänitteitä kys. kokoonpanolta? Voisivat olla aika energisiä?!
Näkyi olevan cdonilla...
Äänitteitä en ole kuullut, mutta Tavastialla 1975 tai -76 näin livenä :D
Minulla on sellainen Colosseum II ongelma, etten tiedä jos olen bändin nähnyt Lontoossa joskus 70-luvun lopulla. Olen aika varma että olen nähnyt, mutten täysin!
Ei varmaan ollut sitten kovin järisyttävä kokemus :)