Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

CMX : Pedot

pinulk kirjoitti noin 20 vuotta sitten (5 kommenttia)
Koska edellinen aihe levystä meni ns. vituiksi, niin aloitan uuden.
Ostan levyn huomenna, mutta olen kuunnellut sen singlen ja sehän on hyvä.

Millaiset sanoitukset levyllä on? Olen saanut kuvan että ne ovat ihan muuta kuin ennen. Onko musiikki erilaista? Soiko hooceen tapainen enää ollenkaan?

+/- saldo : 0 |

huu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pistetään nyt tämäkin aihe vituiksi mutta pakko kysellä mitä CMX asioi progen puolella ;)

pinulk kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pistetään nyt tämäkin aihe vituiksi mutta pakko kysellä mitä CMX asioi progen puolella

Miten siis määrittelemme progen? Ruotsissa progressiivinen rock tarkoitti poliittisesti progressiivista, jolla tarkoittivat ei-oikeistolaisuutta. Olihan se myös musiikillisesti erilaista, mutta politiikka oli se joka sen määritteli.

Uni kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pistetään nyt tämäkin aihe vituiksi mutta pakko kysellä mitä CMX asioi progen puolella ;)

Typerys! Sanottiinhan radiossakin aikanaan, että CMX on Suomen ykkösprogebändi! :lol:

huu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten siis määrittelemme progen? Ruotsissa progressiivinen rock tarkoitti poliittisesti progressiivista, jolla tarkoittivat ei-oikeistolaisuutta. Olihan se myös musiikillisesti erilaista, mutta politiikka oli se joka sen määritteli.

Progehan on tietenkin semmoista ulinaa mitä ei voi vakuuttavasti tanssia ja sen jälkeen hakeutua luottamustehtäviin, ellei sitten satu olemaan Aira Samulin.

pinulk kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Progressive rock ("prog") is an ambitious, eclectic, and often grandiose style of rock music.

Lainaus prograchives.com

Pedot on helvetin hyvä levy! Ja se on progelevy!

Ja jos tanssittavuus on kriteeri, niin kaikki musiikki on ainakin minulle progea. Ja 2 Kossun jälkeen kaikki musiikki lakkaa olemasta progea tämän määritelmän mukaan.

Kerran tosin pyydettiin paikallisvaaleissa ehdokkaaksi!

Ja sitä paitsi. Levylistan mukaan olen ainoa joka on kuunnellut levyn!