O: Bondage Fruit ja Koenji HYakkei
jusu kirjoitti noin 20 vuotta sitten (11 kommenttia)
Olen valmis ostamaan Bondage Fruitin kaksi ekaa ja Koenji Hyakkein tokan hintaan mitkä ei ole pieniä jos omistat ja haluut eroon ota yhteyttä privaan tai mailiin jusu at psyyke.net
+/- saldo : 0 | Tweet
Olen valmis ostamaan Bondage Fruitin kaksi ekaa ja Koenji Hyakkein tokan hintaan mitkä ei ole pieniä jos omistat ja haluut eroon ota yhteyttä privaan tai mailiin jusu at psyyke.net
Hm, paljonkohan kannattaa pistää maksutarjousta erinäisiin servereihin, jotta pääsisi vielä voitolle tässä afäärissä? 8)
Ehkä mutta en tykkää ebaysta
Kaivoin sitten tän vanhan ketjun esille... Jusu, tuo Viva Koenji!! on julkaistu uudestaan. Ainakin Waysidelta löytyy. Sieltä tilasin omanikin, joka tosin menee vaihtoon, kun on naarmu :( Hirmu hyvä levy!
J
Joo itsekkin tilasin ja sieltä löytyy myös noi Bondage Fruitin kaksi ekaa mitkä kannattaa poimia talteen.
Kaivoin sitten tän vanhan ketjun esille... Jusu, tuo Viva Koenji!! on julkaistu uudestaan. Ainakin Waysidelta löytyy. Sieltä tilasin omanikin, joka tosin menee vaihtoon, kun on naarmu :( Hirmu hyvä levy!
J
J
Oho, taas ihan uusi kauppa mulle, valikoima näytti aika herkulliseslta. Käykö Visa Electron?
Sammon käy mutta epäilen että ei muut.
hitto pitäis hankkia kans. kysyin esim bondage fruit 1:stä. vastaus:
Hello, xxxx !
Hope you're fine ! The BONDAGE FRUIT CDs are currently out-of-print, but
we're expecting to have them back sooner or later.
Please give me your complete name and adress, for I can order them for you.
All the best !
Thierry PAYA
Musea
Mail Order Department
Service Vente Par Correspondance
(0033) 387.36.18.18
expeditions@musearecords.com
kai se pitää osoite antaa. ainoa vaan että en vieläkään oikein pysty ulkomailta tilaamaan.
onkos tuo Koenji Hyakkei joku englantilainen kirjoitusasu
onkos tuo Koenji Hyakkei joku englantilainen kirjoitusasu
Taitaa olla jusun oma kirjoitusasu.
Kun omistin näiltä oman ekan levyn Hundred Sights Of Koenji niin siinä ei lue bändin nimeä ja kopsin sen jostain netistä esim. levylautaselle mikä korjattu.
Jollain levyllä se on mun mielestä kirjoitettukin erikseen.
J