Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

tampere jazz happening

calicula.minus kirjoitti noin 18 vuotta sitten (5 kommenttia)
Collectif Slang meni vähän ohi, ei vaan tärpännyt tällä kertaa.

Esbjörn Svensson Trio oli hurmaava. Jos ei pidä jarretista voi olla ettei tästäkään, mutta ne täällä taitaa olla harvassa 8) ? Olin kuulevinani paikoin myös gismontia ja välillä näkyi suomalaista järvimaisemaa, jotain kovin kotoista kuitenkin.

Yohimbe Brothers teki länsimaisesta popularimusiikista hiphopia ja hiphopista rockia, taidetta, pyttipannua, merkillistä mielenmaisemaa. Osa porukkaa lähti litomaan, meitä nautiskelijoitakin riitti. Vernon Reid vakuutti, tekee mieli kehua beatboxariakin erikseen.

- Tänään olisi luvassa toinen pianotrio, jos jaksaa uudestaan lähteä liikkeelle, ja Pohjosta KTUn joukossa, ok - kai siinä on useampikin tuttu nimi (ainakin King Crimsoniin perehtyneille).

Jos nää konsertit olis kerran kuussa, menisin varmaan kaikkiin, nyt harmittaa jo kun brötzmann jää tänään väliin.

+/- saldo : 0 |

    jooxa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hitto tuonne olisi kyllä pitänyt vääntäytyä. KTU, Brötzmann, Mohel..

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    KTU:n keikalle olen menossa.

    Panurge kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    KTU:n keikalle olen menossa.


    Ajattelin vielä palata aiheeseen, vaikka keikasta jo tovi onkin.

    Mitäs pidit KTU:n keikasta. Omasta mielestäni oli huikea veto! Mastelotto ja Gunn tuntuivat nauttivan keikasta silminnähden.
    Niin ja, enpä ole ennen todistanut monikanavaiseksi miksattua keikkaa Pakkahuoneella. Ainakin minä jäin ihmetteleen veikeitä pyöriviä efektejä.

    KTU:ta edeltävä jazz-orkesteri veti aikamiehenkin herkäksi. Oli paljon avuja sillä laulajatytöllä

    Niin ja terve kaikille, siirryin vihdoin sivustaseuraajan roolista rekisteröityneeksi sokeripalaksi.

    edit: quote

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikki illan bändit olivat mainioita, mutta illan kruunasi tietenkin KTU:n mahtava keikka. Ihan yhtä kovaa vaikutusta KTU ei kuitenkaan tehnyt kuin vuotta aiemmin Nosturissa. Yllätysmomentti kun oli poissa. Loistokeikka kuitenkin ja toivottavasti tuosta saadaan pian ulos jotain kuvamateriaalia kun YLE sen kerta aikamoisella kalustolla kuvasi.

    Cup kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä olin telakalla katsomassa Jarmo Saarta, Innanen-Pasborg duo:a ja MP4:sta.
    En ollut koskaan käynyt telakalla ja paikka yllätti täysin ja istumapaikat saatiin seurueen kanssa hankittua vasta Innasen ja Pasborgin puolessa välissä. Saari katsottiin yläkerrassa huonolta ruudulta huonolla äänentoistolla. Mutta mikäs siinä, kaikki olivat loistavia.
    Itse olisin myös halunnut nähdä tuon KTU:n ja The Five Cornerns Quintetin. Mutta minkäs teet jos keikat menevät päällekkäin.