Jos metsään haluat mennä nyt...
Leppari kirjoitti noin 20 vuotta sitten (13 kommenttia)
Pimeä syyskeli metsä (noh, valaistu pururata mutta voi vaihtaa säkkipimeäänkin), täysikuu, puolipilvistä (mutta niin kuitenkin että kuu näkyy ohuen pilviverhon läpi). Elikkä mitä levyä suosittelette mukaanotettavaksi?
Itse havaitsin Circlen Forestin aika sopivaksi tällaiseen ympäristöön (ainoa tapa kuunnella tuota levyä onkin olla keskellä pimeää kuusikkoa ja oksien välistä näkyy kuu).
Eli peräänkuulutan tietynlaista..peikkomaista tai shamaanista otetta. :twisted:
Itse havaitsin Circlen Forestin aika sopivaksi tällaiseen ympäristöön (ainoa tapa kuunnella tuota levyä onkin olla keskellä pimeää kuusikkoa ja oksien välistä näkyy kuu).
Eli peräänkuulutan tietynlaista..peikkomaista tai shamaanista otetta. :twisted:
+/- saldo : 0 | Tweet
Camelin Moonmadness tietysti ja vain silloin kun kattilan paine on 100%. :lol: Näin äkkinäiseltään tuli mieleen Kingston Wallin Tri-logy ja Goblin. Sieltä jos joku yllättää niin voi kyllä joutua myös pimeään paikkaan, mutta siellä ei ole mitään terävää mihin voi itsensä satuttaa. :D
Vapaa: Vuoma
http://www.palasokeri.com/index.php?module=prodreviews&func=showcontent&id=217
Pimeä syyskeli metsä (noh, valaistu pururata mutta voi vaihtaa säkkipimeäänkin), täysikuu, puolipilvistä (mutta niin kuitenkin että kuu näkyy ohuen pilviverhon läpi). Elikkä mitä levyä suosittelette mukaanotettavaksi?
Aika rajua touhua, taidan olla vanhaksi tullut kun tajuan hyvin selvästi etten kyllä enää lähtisi tuohon. Tai mitä se on ettei vaan ole tarpeeksi friikki?
Musiikiksi tietenkin jotakin kaiken Ykseydestä kertovaa. Kaikki hapon ja yrttien inspiroima käy hyvin, mainittu Kingston Wall voisi olla varsin hyvä valinta. Muuten Yes mutta siinä on aika paljon auringonvalosta kertovaa juttua. Ei sovi kontekstiin. Pink Floydin Dark Side voisi muuten olla hyvä mutta sitä on niin paljon kuultu että saattaa assosioida mielen vääriin muistoihin.
Tangerine Dream? Niin se juuri. Joku vanhoista tai sitten Seven Letters from Tibet.
Eikö ihmiset tykkää ottaa musiikkia mukaan kun lenkille menevät? Vai eivätkö muutenkään tykkää lenkillä käydä? :mrgreen:
Finntrollia voisi kokeilla myös. Nimenomaan että jos sieltä puiden takaa jotain tulee niin ne ei oo mitään keijukaisia.
Eikö ihmiset tykkää ottaa musiikkia mukaan kun lenkille menevät? Vai eivätkö muutenkään tykkää lenkillä käydä?
Lenkillä on kiva käydä muutama kerta viikossa mutta ei sinne musiikkia oteta.
Kyllä ainakin minun osalta viihteellisyysarvo nousee muutaman pykälän musakin avustuksella. :mrgreen:
Musiikkia metsään, totta toki. Mutta jos näen esmes oravan puussa, otan luurit pois korvilta ja alan säksättää sen kanssa kilpaa...
Fintrollin akustinen levy on aika hauska pimeässä metsässä...
Musiikkia metsään, totta toki. Mutta jos näen esmes oravan puussa, otan luurit pois korvilta ja alan säksättää sen kanssa kilpaa...
Ja variksille pitää nauraa takaisin poikkeuksetta. Etteivät pääse ylpistymään mokomat. :evil:
Isot pojat ottaa mehtään mukaan Immortalin Sons Of Northern Darknessin mutta se vaatiikin reippaasti lunta ja -15 astetta pakkasta tai enemmän.
Kyllä ainakin minun osalta viihteellisyysarvo nousee muutaman pykälän musakin avustuksella. :mrgreen:
Olet aika moderni sitten. Hisseissä, ruokakaupassa, joka saatanan paikassa jotakin sensorista mielialaan vaikuttavaa ärsykettä. Pitää olla. VIIHDETTÄ.
Porcupine Tree: Sound of Muzak
Hear the sound of music Drifting in the aisles Elevator prozac Stretching on for miles
The music of the future Will not entertain It's only meant to repress And neutralise your brain
Olet aika moderni sitten. Hisseissä, ruokakaupassa, joka saatanan paikassa jotakin sensorista mielialaan vaikuttavaa ärsykettä. Pitää olla. VIIHDETTÄ.
Porcupine Tree: Sound of Muzak
Hear the sound of music Drifting in the aisles Elevator prozac Stretching on for miles
The music of the future Will not entertain It's only meant to repress And neutralise your brain
No jos hissi/tavaratalomusiikin ottaa noin tosissaan niin voihan sitä ärsyyntyä. Nimimerkillä "en ole kuunnellut radiota vapaaehtoisesti 5 vuoteen". Ja tässä nyt puhutaan vähän toisenlaisesta, viihteellisestä musiikista, kuin mainitsemastasi hissimusiikista. Toki sitäkin voi kuunnella jos tykkää. Tai sitten voi tehdä jo teinivuosieni aikana tutuksi tulleen sloganin mukaan "syödä päänsä ja paeta vuorille".
Miksi musiikkia yleensä kuunnellaan? Ainakin minun motiivi on se että se tuo viihdettä elämääni, tässä tapauksessa sille kävelylenkille. Joku muu saattaa tykätä siitä oravan siksutuksesta. Minulle se saatanan hissimusiikki ei ole yhtään sen ihmeellisempää jos vaikka kävelet autotien vieressä ja auto mölisee ohi. Voihan sitä pitää ikävää mutta ainakin minä yritän tehdä asioista sellaista mikä minun mielestäni on...miellyttävää.
Ja ei hiljaisuudessa mitään vikaa ole. :wink:
Isot pojat ottaa mehtään mukaan Immortalin Sons Of Northern Darknessin mutta se vaatiikin reippaasti lunta ja -15 astetta pakkasta tai enemmän.
Älä huvita, Immortalin pojat ei selviäisi hengissä edes terveyskeskuksen takametsässä. Todella isot pojat ottaa metsään mukaan Hate Forestia, se on kansallissosialistinen black metalli -yhtymä Ukrainasta.
Tykkään muuten tosta sun sigusta. Oletko ollut palkkasoturina Balkanilla tai Kongossa??
Tykkään muuten tosta sun sigusta. Oletko ollut palkkasoturina Balkanilla tai Kongossa??
Ne pirun varikset...
Primal Scream - MBV Arkestra [If they move, kill 'em]
kannattaa kuunnella kyseinen biisi.