Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Blogi-shittiä

Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten (8 kommenttia)
Huvitti huomata, kun eräs nimimerkki epäili irc-logissa, että osa blogiin kirjoittamistani jutuista on keksittyjä. Hmmm.. mitähän tuohon sanoisin. Periaatteessa on sama, mitä kukin ajattelee, mutta ihan kirjoitusharjoituksen takia haluaisin sanoa seuraavaa..

- Osa dialogista on stilisoitua, mutta onko se kovin ihmeellistä: kuka nyt muistaa sana-sanasta keskusteluja.

Mutta mikä menee yli uskottavuusrajan:
Lääkkeillä leikkiminen?
Tavaroiden heittely?
Se että asuinkumppani on pähkähullu, mutta ei vaarallinen?
Se että olen ollut vakavasti sairas?
Se että osa vanhoista koulukavereista on pikkurikollisia?
Mikä muu? Heh, omasta mielestäni elämäni on aika tylsää.

Jätin muuten kertomatta, että serkkuni löydettiin tänään kotoaan erittäin pitkälle maatuneessa tilassa itsemurhan jäljiltä. Olisikohan joku uskonut sen todeksi?

+/- saldo : 0 |

Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mutta mikä menee yli uskottavuusrajan:

..
    ..
    ..
    Se, että joku ihan oikeasti viitsii lukea irc-logeja? :mrgreen:

Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huh? Ilman IRC-logia ei tiedä kuka puhuu pahaa selän takana.. tämä on tärkeää kun sairaudentunto puuttuu.
    -----------------------------
    Ryhdyn seuraavaksi kirjoittamaan tällaisia blog-entryjä (joka tämäkin on omasta elämästäni).

Moro,
    Tulin siihen tulokseen että plasman DVI-terminaali on aivan vammainen ja tilasin eilen Hollannista varakoneeksi Momitsu V880DX. Kokeilen DVI-I - VGA -adapteria, mutta..
    The component output from V880 is clearly one of the best in the market. (Tarkoittaa malli DX, kuten html-tiedostosta näkyy
    http://www.extremephono.com/v880_deluxe_vs.htm

Meinaan kytkeä kokeeksi komponentin "komponentti-VGA -kaapelilla" VGA:han. VGA on LG:n paras terminaali kuitenkin.

En ole itse enää ollenkaan varmaa digitaalisen signaalin erinomaisuudesta. DVI-DVI on ylivoimaisen terävä, mutta väripuhtaudessa on parantamisen varaa ja valkoinen ja
    musta pää ovat yleensä hieman pielessä. Lisäksi DVD-levyn väriavaruus on lähinnä YUV-mallia. HDMI taas on vain DVI+audio - eikös vaan?

Se ulkoinen skaalain jäi hankkimatta, koska myyjä oli ilmoittanut 0 ALV hinnan.. lopputulos ei ollut riittävän halpa. 500 lisää ja saa jo DVDO HD:n joka skaalaa progressiivista signaalia.

Lerxst kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    :(

EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikki blogissani kerrotut jutut jossa esiinnyn itse jossain muodossa ovat jossain yhteydessä todellisuuteen. Ne muutkin, monet englanniksi, ovat varsin todellisen tuntuisia. :wink:

Trilogy kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Njoo, minä kai olen syyllinen tähän threadiin. Jotenkin vain ihan peruskritiikkiä internet-tekstiä kohtaan tuo on, ei sitä kaikkea pidä heti uskoa. Enkä kyllä tuota Mew-kritiikkiä uskokaan ;)

Siis ei sillä, etteikö nuo jutut hauskoja olisi...

Edit: Mukaan saa tulla irkkaamaan, tulee väriä vähän keskusteluihin.

Enkä kyllä tuota Mew-kritiikkiä uskokaan

No siinä kieltämättä pikkasen liioittelin. Kohtaukset (sekä episodin että mielenhäiriön merkityksessä) ovat aina autenttisia, mutta sanakäänteet ehkä joskus hieman paranneltuja. :wink:

EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    IRCit ja chatit jää, kun en oikeestaan saa mitään chattailla työkoneesta, ja kotona ollessa poika on koneesa koko ajan kiinni, meillä ei ole nopempaa nettiä vielä. On se palasokerilvykin imuroimata vielä. En uskalla töissä, eikä siellä ole mitään millä polttaa levyn.

Nyt on kieltämättä mennyt tämä Palasokerissa roikkuminen vähän överiksi, mutta koko viikon on ollut hiton kipeä olo. Jos joku luulee, että kökötän kaikki päivät selkä kyyryssä työaseman monitoria tuijottamassa, niin tiedoksi että olen pääasiassa sängyn pohjalla potemassa flunssalihaskipuja. Lappari on kymmenmetrisen LAN-johdon päässä ja heitän sen aina välillä sängyn alle jäähtymään. Tämä informaatiopläjäys varmaan tyydytti jopa Pääsiäissaaren patsaita.