Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Flamenco

MelancholyMan kirjoitti noin 18 vuotta sitten (6 kommenttia)
Viime aikoina on tullut kuunneltua todella paljon flamencoa. Diggaileeko täällä kukaan muu?
Entäpä tiedättekö Jorge Pardon lisäksi muita flamencohuilisteja?

Paco de Lucía Sextet : Live... One Summer Night
voipi olla ehkä maailmankaikkeuden paras livelevy.. siinä teille progea, kuunnelkaa!

+/- saldo : 0 |

    Janus kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on tuo Paco de Lucian Live...One Summer Night. Varsin väkevää. Myöhempi livelevy Live In America oli kuitenkin aika pitkästyttävä. Siinäpä flamenconi kai ovatkin.

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös Andy McCoy joskus väittänyt opetelleensa soittamaan flamencoa parissa tunnissa? :lol:

    Vicente Amigon keikalla olin joitakin vuosia sitten. Pätevältä soittajalta vaikutti. Mukavaa musiikkiahan tuo flamenco on. Ainakin pienissä annoksissa.

    MelancholyMan kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vicente Amigolta oon kuunnellu Ciudad de las Ideasia, ja hieman laiskanpuoleiseksi meno siinä jää. Pätevä soittaja kyllä.

    Pacon kuusikko on kyllä melko täydellinen kokoonpano, eikä vähiten Pardon huilun/saksofonin ansiosta.

    Kyllä tuolla Live In Americallakin on hetkensä, Zyryab ja Buana Buana King Kong ovat kyllä hienoja.

    Lisäksi voin suositella Paco De Lucía & Group -dvd:tä(TDK).

    Janus kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko Mezquitan levy Recuerdos Di Mi Tierra tuttu? Hieman flamenco-vaikutteista progea vuodelta 1979, suosittelen.

    MelancholyMan kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei oo. Kiitoksia, pitääpä tutustua.

    Janus kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täältä löytyy mp3, itse en kylläkään saanut sitä toimimaan.

    http://www.progarchives.com/Progressive_rock_discography_BAND.asp?band_id=457