Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

2005 pettymykset

Leppari kirjoitti noin 19 vuotta sitten (28 kommenttia)
Haukkuminen on kivaa ja vahingonilo se paras ilo on. Mutta keskitytään välillä hieman itsekritiikkiin(?). Tuossa kun avauduin siitä yhdestä pettymyksestä (köh) niin ajattelin kysyä muilta sokrulaisilta että mitkä olivat tämän vuoden suurimmat pettymykset. Oliko joku levy omiin ennakko-odotuksiin nähtynä karsas "voihan v*** tuntemus. Varoittavat esimerkit esille nyt! Tässä vähän omista...

System of a Down - Mes(e)merize (noh...) =)

The Arcade Fire - Funeral (älytön hypetys ja hehkutus...mutta eipä ole soittimessa käynyt..johtuen ehkä siitä että huudatin alkuvuodesta liikaakin? Pitää antaa pölyttyä puol vuotta jos vaikka taas iskisi...)

Weezer - Make Believe (tylsää tylsää tylsää... onneksi sain kuulla ennen ostamista) :lol: :lol:

+/- saldo : 0 |

fitchet kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tietysti molemmat Systemin lätyt (tilityshän ei lopu koskaan!)
    Meshuggahin Catch Thirty-Three (kuka tätä jaksaa enää kunnella?)

...jahas, ja heti iski ajatuskatkos. Palataan asiaan myöhemmin. Kyllä näitä pitäis löytyä vinopino.

kite kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Wigwam: Some Several Moons

Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipä ole kyllä oikeastaan mitään pahempia pettymyksiä tullut vastaan tänä vuonna. Jopa Oldfieldin uusi levy oli hieman parempi kuin pelkäsin. 2005 on ollut oikein mainio musiikkivuosi. Pitää varmaan kohta laittaa pystyyn Vuoden parhaat levyt ketju.

jooxa kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liekki : Rajan piirsin taa

Jimi kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sen verran vähän on tullut uusia levyjä ostettua, että suurimmaksi pettymykseksi jää yllättäen Echolynin The End Is Beautiful. Odotukset olivat korkealla, joten laadukas mutta pääosin tylsä levy ei jaksa innostaa. Kuittaan tuon välityöksi ja asetan seuraavan levyn ennakko-odotusriman vielä korkeammalle. Näin ali pääsee jopa paremmallakin levyllä. :P

Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liekki : Rajan piirsin taa

Toi oli kyllä aika tylsä. Ei tosin ollut mitään erityisiä odotuksia kun tuo oli ensimmäinen Liekiltä kuulemani levy. Sittemmin olen hankkinut myös Korpin joka on hieman parempi.

jooxa kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0

Toi oli kyllä aika tylsä. Ei tosin ollut mitään erityisiä odotuksia kun tuo oli ensimmäinen Liekiltä kuulemani levy. Sittemmin olen hankkinut myös Korpin joka on hieman parempi.

Jep. Tosta kun ois jättäny 4 tai 5 biisiä pois niin ois ollu paljon parempi kokonaisuus. Mutta nyt siellä on jotain ihan käsittämättömän surkeita biisejä välissä. Korpilla taas ei ollu oikeastaan yhtään huonoa biisiä. Onneksi eivät julkaisseet sitä tuplalevyä mitä uhkailivat.

huu kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kingston Wallin REAL LIVE THING, kolmas CD on vieläkin kuuntelematta.

Janus kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0

Kyllähän tässä vaiheessa jo pitäisi osata välttää uusia Wigwam-levyjä. No, enpä ole itse tuota kyllä kuullut.

Jammo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen ottanut tavaksi kuunnella vähintäänkin muutamien ihmisten kommentteja ennen kuin pistä rahani kiinni uusiin levyihin. Fiksuinta on tietenkin kuunnella koko levy tavalla tai toisella ennen ostamista. Parin näyteraidan kuunteleminen nettisivuilta on vaarallista; joka levyltä nyt löytyy muutama minuutti kunnollista tavaraa. :x

Mesmerize ei ole napannut ollenkaan ja Aerial saattaa myös jäädä hankkimatta.

Vanha muistelee osa 12:Tähän ikään jaksaa odottaa vuoden tai pitempäänkin ennen kuin hankkii uusimpia julkaisuja! Toista se oli nuorempana: piti aina heti saada uudet levyt omaksi ja kuunneltavaksi... Joten iloitkaa nuoret! Kyllä se levyjenhankkimisvimma siitä ajallaan hellittää!

MelancholyMan kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0

Mun mielestä tää on vuoden positiivisia yllätyksiä. Titans Wheel oli niin paska, että odotukset eivät olleet korkealla.

trinity kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    mä en kyl voi digata Him musaa

Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tunnen 35-vuotiaan miehen, joka elää avoliitossa, on 3-vuotiaan lapsen isä ja sillä on HIM:in paita. Emme keskustele asiasta, koska haluan säilyttää muodolliset välit itsekkäistä syistä (sillä on usein hyvää ATK-romua myytävänä).

Lerxst kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    2005 on ollut oikein mainio musiikkivuosi. Pitää varmaan kohta laittaa pystyyn Vuoden parhaat levyt ketju.

Juuri näin.

Porcupine Tree - Deadwing
    Opeth - Ghost Reveries

Nämä esimerkeiksi todella upeista ***** arvoisista tämän vuoden julkaisuista!

JiiPee kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tunnen 35-vuotiaan miehen, joka elää avoliitossa, on 3-vuotiaan lapsen isä ja sillä on HIM:in paita. Emme keskustele asiasta, koska haluan säilyttää muodolliset välit itsekkäistä syistä (sillä on usein hyvää ATK-romua myytävänä).

HIMin paita? Ei järin vakavaa... eihän se edes soi.

Uhrauksista puheen ollen: Itse olen mennyt naisen takia jopa Bon Jovin konserttiin (joskus parikymppisenä nöösipoikana). Ei kyllä nykyään tulisi enää kuuloonkaan.

Doc.B.D kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0

HIMin paita? Ei järin vakavaa... eihän se edes soi.

Musta college, jossa on vaaleanpunainen "heartagram". Sen ei todellakaan tarvitse soida erikseen, kun se jo yksin kirkuu "teh ghey".

OttoM kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0

Kyllähän tässä vaiheessa jo pitäisi osata välttää uusia Wigwam-levyjä. No, enpä ole itse tuota kyllä kuullut.

Etkä ole menettänyt mitään :wink:

spiralake kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liekki : Rajan piirsin taa[/quote]

Höh, tuohan on hyvä levy.

[quote]Wigwam: Some Several Moons

Tästä pari biisiä riitti. En halua kuulla enempää. Aivan kamalaa. :(

waka/jawaka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liekki: Rajan piirsin taa
    Absoluuttinen Nollapiste: Mahlanjuoksuttaja
    The Mars Volta: Frances the Mute

Nämä nyt tuli nopeasti mieleen. Yksikään levyistä ei ole huono, mutta odotukset vain olivat liian korkealla.

pinulk kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se että olen vanhentunut ja olen vielä läski! Paljon on hyviä ja huonoja levyjä tullut eikä niillä juuri mitään merkitystä ole.

Se että olen vanhentunut ja olen vielä läski!.

Kohtalotoveri! :lol:

EberkJuho kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meshuggahin uusin on ihan ok, mutta ei säväytä juuri yhtään. Obituaryn comeback-levy on mitäänsanomaton. Mars Voltan uusin vähän petti, mutta on siinä silti loistavia biisejä. System of A Downin Mesmerizella ei sitten loppujen lopuks ollut kuin pari hyvää biisiä, ja loput biisit ovatkin vain ärsyttäviä renkutuksia. Hypnotize on paaaljon parempi!

Niin ja Black Eyed Peasin levy vaikuttaa ihan kauhealta.

trinity kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    noh..että graafikon on vaikea työllistyä..paikkakunnan vaihdos, mutta toivottavasti se on vielä hyväksi.

Mars Volta oli pettymys. Niin levy kuin Tukholman keikkakin. Ja Mew tuntuu olevan paljon melua tyhjästä. Voi kun Jellyfish kasattaisiin uudelleen...

EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0

Jotain siinä puuttuu, joo. Oikeastaan ajan mittaan kuuntelen varmaan enemmän Titans Wheeliä. Tää oli kuin hattara: alkaa syödä ja ihan OK, mutta se olikin sitten hattaraa koko juttu, kunnes tikku jää käteen.

EsaJii kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0

:lol: päivän parhaat naurut, doc!

harmaa kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Porcupine Tree: Deadwing

Prodigal kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ilkka voitti Idolssin .. kauhea pettymys.