Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Bad vugum

AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 19 vuotta sitten (1 kommenttia)
Ootteko viime aikoina pystyneet tilaamaan Bad vugumin nettisivuilta levyjä? Ite kun yritän niin tulee sähköpostiini tuommonen "Undelivered mail"-viesti. Onkohan nuo sivut ihan ajan tasalla?

+/- saldo : 0 |

BV2 kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jo vain on tullut tilauksia perille koko ajan (itsekin lähetin juuri äsken koetilauksen). Käsittääkseni ongelma on joillakin mailservereillä se, että oma palveluntarjoajani käyttää jotain spam-poliisia joka ei päästä postia läpi sellaisilta servereiltä, joilta tämän spamcopin tietojen mukaan lähetetään spämmiä. Tämä siis vaikuttaa niissäkin tapauksissa, joissa jonkun viattoman kone on vain kaapattu spämmitarkoituksiin. Tällöin ilmeisesti kaikilta muiltakin saman serverin käyttäjiltä estetään postin pääsy, ainakin väliaikaisesti?

Edelleen käsittääkseni tämän "Undelivered Mail" -viestin mukana tulee jotain linkkejä, joihin lähettäjän omaa postmasteria pyydetään ottamaan yhteyttä, jotta viattomien postit saadaan jatkossa perille. Oletko lukenut niitä viestejä tarkemmin?

Korostan kuitenkin, etten itse tajua näistä asioista paljoakaan, joten tämän selostuksen terminologia voi heittää pahastikin. Jotenkin noin sen itse olin käsittävinäni jo vuosi sitten, kun ensimmäiset valitukset alkoivat tulla, ja vihdoin sain puhelinyhdistyksestä jonkun langan päähän.

Ehkä joku tietäväisempi täällä osaa kertoa tällaisista tilanteista enemmänkin?

Niin, ja tilauksia voi tehdä myös ilman nettilomaketta ositteeseen heikonen (ät) mail.suomi.net, joka on sama kuin heikonen (ät) badvugum.com

Harmi että maailmanlaajuisessa spämmisodassa vaihtoehtomusan ystävät joutuvat sijaiskärsijöiksi!