Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Dark Sunin jamikokis myöhästyy

Astro kirjoitti noin 18 vuotta sitten (2 kommenttia)
Pienimuotoisesti Sokrussa ilmoittamani Dark Sunin treenijameista koottu rajoitettu 100 kappaleen 2 CD-R myöhästyy, koska kannet on kitaristin levinneessä koneessa... Täytyy yrittää ne pelastaa kovalevyn siirrolla toiseen koneeseen. Ilmoitan levyn varanneille, kun on valmis, varmaan joskus tammikuun aikana. Yli puolet on siis jo levyistä varattu, mutta jos joku vielä haluaa omansa varata, pistäkää privaviesti mulle. Hinat n. 13€ sis. postit. Kyseessä siis tehdastekoinen, neliväripainettu tupla-CD-R, ja laadukkaat, psykedeeliset, tehdastekoiset värikannet.

Treenit on nauhoitettu stereomikillä minidiskille, joten mistään varsinaisesta hifistin unelmasta ei ole kysymys, mutta olen mä paskemmalta soundaaviakin levyjä ostanut. Vähän on kuitenkin masterointi soundia parantanut. N. 20 kappaletta improvisaatioon perustuvaa tajuntaa laajentavaa psykedeelistä avaruusrockia! Lähinnä instrumentaalista, mutta mukana on myös inspiroituneessa tilassa heitettyä laulua englanniksi ja jopa suomeksi.

+/- saldo : 0 |

    jjylli kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    mainitse nyt yksi levy, jossa on paskemmat soundit. joku triplalevy vaikka. harhar. mulle yks dark sun- tupla kiitos, jos mahdollista!

    Astro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    mainitse nyt yksi levy, jossa on paskemmat soundit. joku triplalevy vaikka. harhar. mulle yks dark sun- tupla kiitos, jos mahdollista!


    OK, hoituu!