Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

The Ullulators : Flaming Chaos LP:n arvoitus

gambi kirjoitti noin 18 vuotta sitten (4 kommenttia)
BOM

Eli olen etsinyt ko. levyä pitkään, liian pitkään... Siksipä käännyn nyt puoleenne sokerimuruseni. Asia on näet niin että jollain teistä on informaatio, jonka haluan.
Google haku sanalla "the ullulators lp" nimittäin antaa mm. seuraavan vastauksen:
Palasokeri.com :: Siirry foorumiin - Myydään
... viesti. Ei uusia viestejä, Myydään The Ullulators- Flaming Khaos LP, 5, StarLion,
58, 24.09.2004 klo 13:29 Hezzu Katso viimeisin viesti. ...

Toisin sanoen levy on ollut myynnissä tällä forumilla.
Jos ko levy jäi myymättä tuolloin olen valmis ostamaan/vaihtamaan sen nyt.
Jos ostit ko levyn tuolloin olen valmis ostamaan/vaihtamaan sen sinulta pois :wink: .

Sormet hikisinä privaa odottaen:Gambi

+/- saldo : 0 |

    Astro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vissiin on jo Miikka sen myynyt, kun ei ole täälläkään enää mainintaa:
    http://www.saunalahti.fi/freak5/


    StarLion kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mennyt on aikaa sitten!

    gambi kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Fuk.
    No niin...Kuka oletkaan, olisin halukas ostamaan/vaihtamaan ko. levyn sinulta.
    Jos kiinnostaaa edes hitusen niin eikun yhteyksiä. Hyllystä löytyy n.1000kpl vinyyliä, joten luulisi jotain mielenkiinoista löytyvän.
    BoM! gambi...

    StarLion kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Fuk.
    No niin...Kuka oletkaan, olisin halukas ostamaan/vaihtamaan ko. levyn sinulta.
    Jos kiinnostaaa edes hitusen niin eikun yhteyksiä. Hyllystä löytyy n.1000kpl vinyyliä, joten luulisi jotain mielenkiinoista löytyvän.
    BoM! gambi...


    Levyn myin jenkkeihin.
    Harmi että tuli vasta nyt esiin. Myin kuitenkin levyä vuoden päivät suomessa. Ajattelin että psyke aarre ois pysynyt kotimaassa, mut ei mennyt kaupaksi ja jenkki poika maksoi hyvän hinnan :D