Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Terveyspalsta!

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (1 kommenttia)
Saisiko tänne terveyspalastan eli foorumin. ..

Ongelmani on se että penikseni on todella mitätön. Oon myös erittäin lihava ja arvelen että siinä on syy ongelmaani. Peniksen ja kivesten ympärille on nimittäin kerääntynyt aika tavalla löysää "läskiä" ja penis on melkein kokonaan tuon "läskin" sisässä. Penikseni on välillä kokonaan uppoutunut ihon alle jolloin sen paikalla on vain pieni reikä. normaalisti penikseni on vähän lyijikynää paksumpi ja tuollaiset 1,5 cm pitkä mutta ainostaan erektiossa se on jonkin verran pitempi ja paksumpi. Toivottavasti sait jotain tolkkua tuosta selostuksesta. Pitäiskö mun mennä tämän vuoksi lääkäriin? Tämä mun tapaus on aika erikoinen. Laihdutusneuvoja en tartte mutta sanoppa mielipiteesi tästä jutusta.

Entä mistä voi johtua pahoinvointi aamulla? Raskaana tuskin olen, olen poika.Röyhtäily,ulostus ja piereskely auttavat jotka myöhemmin aamulla helpottaa oloa. Oksennusta ei tule vaikka "oksentaisin" koska vatsa on tyhjänä ja syöminen on mahdotonta, Mistä apua??
Entä miten saa takamuksesta pois finnien ja näppyjen punaiset jäljet? Ei oo kiva olla uimahallissa tms. tai pitää poikakaverin nähden stringejä kun perse on ihan kirjava...Mulla on ollut myös kihomatoja jo aika kauan. ne ei kuitenkaan häiritse koko ajan... voivatko ne olla vaarallisia. ja miten niistä pääsee eroon? lääkäriin en aio mennä! onko normaalia.. kun yleensä aina oltuani sukupuoli yhteydessä poikakaverini kanssa, niin sukupuolielimeni ovat muutamin tunnin kipeänä.Ja virtsaaminenkin sattuu.. Vai, mistä tässä on kyse? Normaalia..?? lisäksi Minulla on suht paljon finnejä kasvoissa tai paiseita.. osan rapsutellut pois ja osa vielä verestää. mikä olisi hyvä apu saada vanhojen finnien arvet pois? vai lähteekö ne pois itsestään?

Sitten mulla on puhevika eli sanon ärrän oudosti. Kävin puheopetuksessa kaks vuotta, mut ei auttanu... Onko mitään enää tehtävissä? Sitten mulla on vieläkaksi ongelmaa.
toinen on, että naksuttelin sormillani, ja en saa sitä lopetettua. Onko siitä haittaa.toinen on että guiguilen paljon, eli sanon kaikille aina: gui, gui gui!

+/- saldo : 0 |

    Oraakkeli kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaahas, vakioasiakas taas. Vaivanne nimi on passiivinen alemmuuskompleksi, joka laukeaa oireilevaksi myöhäisen ravintolasta paluun yhteydessä, mihin kyselijän lähettämän viestin lähetysaika viittaa selkeästi. Määrään lääkkeeksi vähemmän viinaa ja kansantajuisempia juttuja baarissa niin eiköhän tuo vaiva tuosta tokene.