Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

rekkarit

warkke kirjoitti noin 18 vuotta sitten (17 kommenttia)
ite olen pikkuhiljaa pääsemässä yhdestä pakkomielteestä eroon,,, aloitin rekisterikilpien bongaamisen numerojärjestyksessä numerosta 999 alaspäin (perävaunuja, ruattin rekkareita yms. ei kelpuuteta). Nyt olen numerossa 3, siis seuraava on 2 ja sit 1.... helppoa kuin juoda lasi vettä!

+/- saldo : 0 |

    Aeroneus kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Milloin aloitit tämän extreme-lajin harrastamisen?

    juuffo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kun ihmisellä riittää mielikuvitusta ei tarvitse kuluttaa luonnonvaroja tai varoja ylipäätään. Älä luovuta, jatka 1 ----------->

    warkke kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    taisi olla vuosi 1994, eli aika hitaasti edetty... en ajele autolla, vähän syrjässä elelen,,, tiedän ihmisiä, jotka ovat koko ruljanssin vetäneet läpi parissa vuodessa... autolla ajelleet ympäriinsä etsimässä muistinvaraisesti kilpiä... Opin pelin sedältäni, joka puolestaan oli kuullut loistavasta harrastuksesta ystävältään, joka oli Kekkosen hautajaissaattueesta bongannut ykkösen ja lähtenyt siitä ylöspäin... itse ajattelin lähteä 999 alaspäin...

    Hezzu kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mää bongailen rekkareita sillee, että yritän kehitellä/löytää jotain kivoja kirjainyhistelmiä, jotka tarkottaa jotain, siis esim. ZEE (sehän oli se bändi), EBB (Espoo Big Band), VTF (vot tö fak) ;)

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huh. Toivottavasti olen huomisaamuun mennessä unohtanut tämän aiheen jottei pääse vaiva tarttumaan.

    Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huh. Toivottavasti olen huomisaamuun mennessä unohtanut tämän aiheen jottei pääse vaiva tarttumaan.


    Aivan! Tällaisista aiheista pitäisi antaa varoitus etukäteen! :?

    Sunkka kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meillä oli tämä sama harrastus pienenä 70-luvulla. Se oli silloin paljon haastavampaa kun erikoiskilpiä oli vähemmän. 1-100 oli tosi vaikea.
    Mutta hauskojen yhdistelmien bongaus on edelleen sivuharrastus: Kotkassa on esim. LIL-666 (lil' devil...) mutta missä on se TIS-517?

    calicula.minus kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paikallisen liikennelaitoksen bussien kyljessä on kolmenumeroiset tunnukset. Aikani kuluksi olen vääntanyt ne viisikirjaimisiksi "nimiksi". Simppelillä kaavalla saan raakaväännöksen ja jos se ei tunnu suussa sulavalta, voi loppumatkan pyöritellä käsittelysääntöä jolla siitä saa mieleisen.

    Näin se menee:
    626 => 'PEPPE'
    415 => 'MANNE'
    369 => 'LUTTU'
    271 => 'KUJJY'...

    Tulee kuljetusvälineet tutummiksi kun ne saa nimen ja huomaa taas tulleensa tuttuun RILLUun.

    RushElla kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mää bongailen rekkareita sillee, että yritän kehitellä/löytää jotain kivoja kirjainyhistelmiä, jotka tarkottaa jotain, siis esim. ZEE (sehän oli se bändi), EBB (Espoo Big Band), VTF (vot tö fak) ;)


    Tuohon sorrun minäkin toisinaan , valitettavasti :P ;) Samoin oon joskus leikitellyt ajatuksella, että pitäis kokeilla päästä Guinnesin ennätystenkirjaan keräämällä parkkipaikka täyteen autoja, joiden rekkareista saa koottua jonkin järkevän lauseen ... :P

    Miten surullista, eikö ? ;)

    warkke kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei, toi on just hyvä... :) Muuten, ne kaks viimestä kilpeä ei vaan löydy... siis ykkösiä on pilvin pimein... ÄIÄ-1 jne, mutta kukaan ei halua olla kakkonen... I`m looking for number two!!

    EsaJii kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ne on alkanu jättää joitakin yhdistelmiä pois, HIV rekkaria ei ole näkynyt pitkään aokaan. Meillä on LVS jonka muistan Elviksenä.

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    pitäis kokeilla päästä Guinnesin ennätystenkirjaan keräämällä parkkipaikka täyteen autoja, joiden rekkareista saa koottua jonkin järkevän lauseen ... :P

    Miten surullista, eikö ? ;)


    Heehee... ;) Toihan on hyvä idea...

    Tosin sattuma on jo varmasti järjestänyt tuon, ainakin jollakin kielellä, mutta kukaan ei välttämättä ole ollut huomaamassa.

    Atomi-Antti kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näin yhdistät kaksi harrastusta :P

    Ja jos kiinnostus heräsi niin sitten täältä, mutta varoituksena: EBT voi olla hyvin addiktoivaa :roll:

    Aeroneus kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kovasti oon EBT:hen seteleitä lisänny, eipä oo vielä yhtään aiemmin lisättyä tullu vastaan eikä omille ole löytyny uutta kotia :(

    edit: hieman epäkeskeisellä paikkakunnalla asuminen tosin saattaa vaikuttaa asiaan...

    warkke kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eilen tuli sarja täyteen... ja tuplavarmistus heti perään... :P Huh! Mikäs on sitten seuraava pakkomielleharrastus?

    Atomi-Antti kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mikäs on sitten seuraava pakkomielleharrastus?[/quote]

    Katso edellinen viestini :)

    [quote]eipä oo vielä yhtään aiemmin lisättyä tullu vastaan eikä omille ole löytyny uutta kotia


    Näyttäisi sinulla yksi osuma olevan, etkö ole itse huomannut? Etkä sinä sieltä ihan yksin syöttele. Kotikylälläsi on peräti 7 käyttäjää. Motoman on syöttänyt peräti 116 seteliä (itselläni jo 4399):roll:

    Pitäisi varmaan muuttaa tuo otsikko muotoon: Rekkarit ja muut pakkomielteiset harrastukset :wink:

    warkke kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    tuli vaan tosta mieleen... oltiin vappumarsseja kattomassa yhtenä vuonna, yllytin kaveriani ottamaan kuvan uskovaisten paraatista, koska letkaa veti poliisiauto, jonka kilvessä oli legendaarinen 666. No, kaveri otti kuvan ja kehitti sitten filmin. Kateltiin ja naureskeltiin, mutta sitten tajuttiin mitä kuvassa näkyy: Myös toisella kaistalla, vastasuuntaan ajavan auton kilvessä oli samainen triplakutonen... rupes ateistiakin kylmäämään...

    Ja toinen hauska juttu siinä paraatissa oli, että joku seurakuntanuori oli vissiin vähän sotkenut sanat kyltissä... Siinä luki "Kaiken avulla kestät Jeesuksen"...(sic)