Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Arvosteluista

Astro kirjoitti noin 18 vuotta sitten (9 kommenttia)
Olisi muuten kiva tietää, miksi joku ruksaa jostain arvostelusta, ettei siitä ollut hänelle hyötyä. Oliko siis itse arvostelu niin tyhmä/epäinformatiivinen/tms., vai miksi näin? Onko arvostelu sitten hyödyllinen, jos tietää, ettei ainakaan tätä levyä aio ostaa?

Eli nöyrä pyyntöni: jos haluatte ilmoittaa, että jostain arvostelusta oli/ei ollut hyötyä teille, niin kommentoikaa mielellään myös miksi. Muuten tästä tiedosta ei mielestäni mitään iloa ole.

Ja mun arvosteluja saa ainakin ihan rauhassa haukkua paskoiksi. Mut mielellään kuulisin varsinkin sen, miksi ei ollut hyötyä. Jotain informatiivisempaa palautetta, kiitos. Muuten ei ainakaan helpolla arvostelut parane.

Kiitos ja anteeksi :shock:

+/- saldo : 0 |

    Jehrchen kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aloitetaan off topicilla (pahoittelen): Mistä sun arvosteluja voi lukea?

    Itselle arvosteluista on paljonkin hyötyä. Harvoin ne saavat suorastaan ostamaan sellaista levyä, jonka tekijästä en tiedä mitään, mutta ne vahvistavat tai heikentävät hankintapäätöksiä paljonkin.

    Oikein hyvistä ja analyyttisistä arvioista on sekin etu, että niitä lukemalla oppii itsekin erittelemään musiikkia tarkkaavaisemmin. Tästä on tietysti viljalti iloa, jos soittaa bändissä, rakastaa musiikkia ja kirjoittaa arvioita itsekin toisinaan.

    Hezzu kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olisi muuten kiva tietää, miksi joku ruksaa jostain arvostelusta, ettei siitä ollut hänelle hyötyä. Oliko siis itse arvostelu niin tyhmä/epäinformatiivinen/tms., vai miksi näin?


    Tätä sammaa määki oon joskus ihimetelly ja kyselly...

    Uni kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oon kanssa miettinyt miksi semmoista edes kysellään..

    nim. 26/42 :wink:

    Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ehkä täysin ymmärrä mistä tässä on kyse :shock:
    , mutta kaikki lukemani arvostelut ovat olleet hyödyllisiä.
    Ja jos juttu on ollut oikein kovasti mieleeni, olen myös kirjannut kehuja. :)

    huu kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin.. itse ainakin luen arvostelun ja sen jälkeen kuuntelen levystä mahdolliset clipit tai niiden puutostilassa waretan sen. Sitten tarpeeksi albumia kuunneltuani teen omat ostopäätökseni. Jos ostopäätös on positiivinen niin painan 'oli hyödyllinen' -nappia; jos ei niin en paina mitään. Jos arvosteltu levy oli täysin päinvastainen odotuksiini nähden niin painan sitä 'hoono arvostely' -nappia. Tämä pätee sekä hyvään että huonoon arvosteluun.

    Järki on varmaankin kovin kaukana moisesta toiminnasta ja pelokas yhteisöstä kiinnostunut puoleni pahoittelee tapahtunutta.

    Astro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    OK, tämäkin otanta jo paljastaa epäilyni todeksi, eli jokaisella on omat motiivinsa arvostelujen arviointiin hyödyllinen/hyödytön -akselilla. Mutta edelleen toivon, että jos klikkaa jompaa kumpaa, niin perustelisi sitten kanssa lyhyesti miksi.

    Astro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olisi muuten kiva tietää, miksi joku ruksaa jostain arvostelusta, ettei siitä ollut hänelle hyötyä. Oliko siis itse arvostelu niin tyhmä/epäinformatiivinen/tms., vai miksi näin?


    Tätä sammaa määki oon joskus ihimetelly ja kyselly...


    Ai niin, en muistanut... Millos Hezzu sulta tulee taas arvosteluja?

    Jake kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itse tuota joskus aloin ihmettelemään ja aikani asiaa tutkittuani huomasin että osa noista "ei ollut hyötyä"-äänistä tulee siitä että hakukoneet seuraavat noita linkkejä sen enempi arvostelun sisältöä inhimillisesti arvioiden. Asian voisi korjata muuttamalla linkit sellaiseen muotoon että hakukoneet eivät niitä seuraisi, mutta olen tässä viime kuukaudet odotellut sokru V4:sta valmistuvaksi enkä ole enää kovin monimutkaisiin muutoksiin itseäni yllyttänyt. Samaan hengenvetoon on vielä todettava että kyllä noita "ei hyötyä"-ääniä tulee kuitenkin myös ihan oikeilta käyttäjiltä.

    Näin on näreet.

    Hezzu kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Millos Hezzu sulta tulee taas arvosteluja?


    Tänään tai ens vuonna, ei voi tietää. Sitte ku aivosolut niin päättää ;)