Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Halvat huvit

Jammo kirjoitti noin 19 vuotta sitten (18 kommenttia)
Terveisiä Virtojen Kiharoilta!
Toiseksi hauskin asia, mitä vaimon kanssa harrastamme on keväisten sulamisvesien uomien järjesteleminen viereisessä metsässä. Tänään tuli jo kuudes kerta täyteen tältä keväältä! Mutta kyllä nyt onkin ilo katsella ja kuunnella kun kevätpurot iloisesti rallatellen juoksevat esteettä läheiseen Hannus-järveen!
Halpaa hupia, siis suorastaan ilmaista! Varusteiksi tarvitaan kumisaappaat ja sopiva asustus. Metsä luovuttaa korvauksetta käyttöön tarvittavan puukarahkan.
On minun tosin tunnustettava, että ensimmäisinä kertoina kannoin metsään mukanani ison lumilapion; sen verran tosityön puolelle minulla nämä harrastuksetkin monesti lipsahtavat.

+/- saldo : 0 |

retrou kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vähän kuin Pohjantähden alussa, sen neljä sivua mitä sain sitä luettua.

calicula.minus kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Moon aina ollu hulluna kuralätäköihin :D ! Oon vaan tyytyny kadun varren purojen ohjailuun.

juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuulostaa kiehtovalta! Itse huvittelen viskomalla pihasta kuutio kaupalla lunta tielle. Lumen pitää levitä juuri sopivan tasaiseksi matoksi lämmenneelle tielle. Näin se sulaa nopeasti eikä käy esteeksi tiellä liikkuvlle. Tätä kaikkea on luonollisti edeltänyt talven kestävä lumilinna projekti. (Lapset on jo niin isoja että naapurusto mahtaa saada selville "mielentilani")
    Jammo, mikä olikaan se ekaks kivin asia?

Jammo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuulostaa kiehtovalta! Itse huvittelen viskomalla pihasta kuutio kaupalla lunta tielle. Lumen pitää levitä juuri sopivan tasaiseksi matoksi lämmenneelle tielle. Näin se sulaa nopeasti eikä käy esteeksi tiellä liikkuvlle. Tätä kaikkea on luonollisti edeltänyt talven kestävä lumilinna projekti. (Lapset on jo niin isoja että naapurusto mahtaa saada selville "mielentilani")
    Jammo, mikä olikaan se ekaks kivin asia?

Onpa meillä ukoilla samanlaiset mieliteot! Oma lumilinnani ehti tänä vuonna kestää vain kaksi viikkoa, ennen kuin se piti ottaa alas. Tai siis katto oli purettava etteivät naapurin lapset putoa siitä läpi toistensa niskaan. 2,5 m oli säkä korkeus tällä kertaa. Penskat olisivat halunneet taas liukumäen katolta alas, mutta sää/oma aika ei nyt antanut myöten. Linnan holvikaarikupolin valmistaminen ei tosin vie muutamaa tuntia kauempaa sopivan lumimäärän ollessa apulaisilla pyöritettävissä.
    Omat lapset ovat jo täysi-ikäisiä eivätkä enää lähde isäukon harrastuksiin mukaan :(
    Mutta onneksi naapurin tenavat jaksavat innostua asiasta!
    Vaimo on kieltänyt puhumasta julkisesti tuosta ekaks kivimmasta. :lol:

OldfieldOlli kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Terveisiä Virtojen Kiharoilta!
    Toiseksi hauskin asia, mitä vaimon kanssa harrastamme on keväisten sulamisvesien uomien järjesteleminen viereisessä metsässä. Tänään tuli jo kuudes kerta täyteen tältä keväältä! Mutta kyllä nyt onkin ilo katsella ja kuunnella kun kevätpurot iloisesti rallatellen juoksevat esteettä läheiseen Hannus-järveen!
    Halpaa hupia, siis suorastaan ilmaista! Varusteiksi tarvitaan kumisaappaat ja sopiva asustus. Metsä luovuttaa korvauksetta käyttöön tarvittavan puukarahkan.
    On minun tosin tunnustettava, että ensimmäisinä kertoina kannoin metsään mukanani ison lumilapion; sen verran tosityön puolelle minulla nämä harrastuksetkin monesti lipsahtavat.

Ah,kuinka tuleekaan mieleen vanhat ajat.:D Juuri samaa itsekin olen harrastellut paremman puoliskoni kanssa :D .On vaan päässyt unohtumaan moinen hauskuus kun muksut on olleet pieniä ja aika on mennyt kakkelivaippoja vaihtaessa ja lääkärireissuissa.Täytynee ottaa lumilapsa esille ja suunnistaa Kaupin metsään. :D

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos/kun sinut kohta lomautetaan lopullisesti työpaikastasi, DROP OUT! Ryhdy yhteiskunnan elätettäväksi: Anna niiden maksaa vuokrasi, opettele tulemaan toimeen työmarkkiantuella tai toimeentulotuella, kirjastoilla, kirpputoreilla, leipäjonoilla jne. Muuta maalle, viljele perunaa & muita juureksia & vihanneksia, nauti olemisesta. Levitä tätä filosofiaa aina & joka paikassa.

juuffo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos/kun sinut kohta lomautetaan lopullisesti työpaikastasi, DROP OUT! Ryhdy yhteiskunnan elätettäväksi: Anna niiden maksaa vuokrasi, opettele tulemaan toimeen työmarkkiantuella tai toimeentulotuella, kirjastoilla, kirpputoreilla, leipäjonoilla jne. Muuta maalle, viljele perunaa & muita juureksia & vihanneksia, nauti olemisesta. Levitä tätä filosofiaa aina & joka paikassa.

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Kcrimso kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämä lienee sopiva ketju tälle.

Tulipahan taas tempaistua. Tarkoitus oli ostaa mökkireisulle kavereitten kanssa polteltavaksi muutama sikaari. Noh marssin Stokkalle ja osoitan myyjälle yhtä kolmen Cohiban (Robustos) lootaa "Paljonkos toi maksaa". Myyjää ilmoittaa että "25,90€" josta minä tuumaan että varsin kohtuullinen hinta kolmesta pikku pöllistä. Hetkeä myöhemmin totuus kuitenkin paljastuu lopullisen hinnan pärähtäessä kassakoneen näytölle. Kyse olikin yksittäishinnasta ja koko kolmen sikaarin pakkauksen todellinen hinta onkin 77,70€. Noh tässä vaiheessa aivoni menevät ilmeisesti oikosulkuun ja kaupan peruuttamisen sijasta lyön luottokortin pöytään typerästi hymyillen. Eihän tämä nyt mikään suuri taloudellinen katastrofi ole, mutta kyllä minulle olisi mökkireissulle kelvannut reilusti halvemmatkin polteltavat...

Eli ei ketään sikaarien ystävää tekisi mieli tehdä edullisia kauppoja? Sanotaanko vaikka 70 eurolla...

MZ kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Maksaahan se hyvä viskikin...

Maksaahan se hyvä viskikin...

Ihan totta. Ja kunnon viskilekasta olisin mieluummin tollaisen summan maksanutkin, mutta kun mä en noista sikaareista niin hirveästi mitään tajua niin olisi tosiaan tässä tilantessa halvemmatkin käynyt ihan hyvin.

Markkutapio kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pikku pöllistä?... Luulenpa että tuolla hinnalla tulee jo sellaiset pöllit, että kestää polttaa kauemmin kuin juoda yksi viskipullo... ja varmaan menee päähänkin kun vetää väliin kunnon henkoset. Niin että, eiköhän ollut hyvä kauppa. :wink:

Ei nämä Robustosit ole edes mitään jättimäisen kokoisia. Tommosia 13 senttisiä.

Jaakob kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuolta löytyy 66 kehuvaa arviota: http://www.cigars-review.org/Cohiba-Robustos.htm
    (jos vaikka auttaisi Kcrimson myyntipuuhia).

PeeHoo kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Stockan Herkussa pienehkö pullo italialaista balsamiviinietikkaa 77 € ja risat. Asetettu pirullisesti perustuotteiden viereen..Ostin sitten jotain "etruskilaista" balsamico acetoa hienossa pakkauksessa kympillä, joka sekin oli mielestäni kallis.

Niin joo tuli sitten sikaarit polteltua viikonloppuna. Kaksi niistä myin erittäin edulliseen asevelihintaan kavereille 35 eurolla. Omaani polttelin reilun tunnin. Olihan se ehdottomasti paras toistaiseksi polttamani sikaari. Pakko tosin myöntää että loppua kohti alkoi vähän tökkimään ja hyvin toi kihahti tottumattomalle päähän. Pienempikin pölli olisi riittänyt.

No niin, minähän sanoin että kestää kauemmin polttaa kuin juoda yksi viskipullo... ja että päähän menee. :lol:

MZ kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Stockan Herkussa pienehkö pullo italialaista balsamiviinietikkaa 77 € ja risat. Asetettu pirullisesti perustuotteiden viereen..Ostin sitten jotain "etruskilaista" balsamico acetoa hienossa pakkauksessa kympillä, joka sekin oli mielestäni kallis.

Onneksi Stokkan herkku on kohtuuhintainen kauppa. Taidan junttina pysyä Alepassa.

Jokainen on varmaan kuullut sanonnan "hulluilla on halvat huvit". Tänään kuulin eka kertaa tuolle jatkoa tyttäreltä... "... ja idiooteilla ilmaiset". Niin ne vaan nuo sanonnat kehittyy.