Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

NEIL YOUNG JA VITTUMAISUUS!!!!!!!

AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 18 vuotta sitten (19 kommenttia)
Uuden levyn voi ladata herran kotisivuilta neilyoung.com, mutta mistä vitusta sieltä löytyy se itse lataussivu, kysynpähän vaan. Joku nero taas suunnitellu vitun monimutkaset kotisivut.

+/- saldo : 0 |

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eiku se onki vasta 28.päivä. ding ding ding!

    päviöniitto kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    joo ei tuolta saa mitään irti. äkkiä pois kun on vaikea selata.

    Musicnaut kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuota sivua on helpompi seurata: http://livingwithwar.blogspot.com/


    MojoRising kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt on levy kuunneltavissa, helpoiten löytyy linkki ton blogin kautta.

    6. biisiin asti olen päässyt ja mitä, mahtavaa, kitara on taas kovalla (eihän sen pakko ole olla mutta hyvää vaihtelua kun kuistilla soittelun jälkeen taas rokataan).

    Selkeää tyylillistä jatkoa Greendalelle, ja jos kauempaa haetaan esimerkkejä niin Weld.

    Parasta Youngia aikoihin, ja mulle menee vuosituhannen tärkeimpiin. Saa nähdä miten lyö jenkeissä läpi, hippilyriikat ei miellyttäne kaikkia mutta monia. Hienoa! Edit: Mies on rock ja progressiivisempikin kuin monet muut. Progressiisempi kuin Beatles, parempi kuin King Crimson, kiehtovampi kuin Bob Dylan. Nyt nousee jo päähän, 8. biisi Looking for a Leader lienee levyn paras.

    Jake kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paras vitun otsikko vittu ikinä.

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Neil Young esiintyi jokin aika sitten Conan O'Brienin talk-showssa. Jos ei sellainen riitä viemään rokkarilta kaikkea uskottavuutta niin mikä sitten.

    Niilo kyllä nähty ruisrockissa taisiolla '96. Se jäi mieleen että äijä soitti KOVAA eikä vaikuttanut kovin innostuneelta hommaan.

    MojoRising kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Neil Young esiintyi jokin aika sitten Conan O'Brienin talk-showssa. Jos ei sellainen riitä viemään rokkarilta kaikkea uskottavuutta niin mikä sitten.


    No eihän se kovin rokkarina siellä ollutkaan, vaan soitteli amerikkalaista juurimusiikkia... ;)

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Neil Young esiintyi jokin aika sitten Conan O'Brienin talk-showssa. Jos ei sellainen riitä viemään rokkarilta kaikkea uskottavuutta niin mikä sitten.


    No eihän se kovin rokkarina siellä ollutkaan, vaan soitteli amerikkalaista juurimusiikkia... ;)


    Ja tuossa ohjelmassa Conanin haastattelussa sano menevänsä leikkaukseen, josta ei tiennyt selviääkö hengissä takaisin. On näköjään selvinnyt.

    EsaJii kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    en pitänyt Niilon Prairie Wind albumia, liian sentimentaalinen. Taisin kopioida.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Nyt nousee jo päähän, 8. biisi Looking for a Leader lienee levyn paras.


    Samalle viivalle nousee 4.- Shock And Awe

    MelancholyMan kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täytyy liittyä albumin kehujien joukkoon. Parasta Nipsua pitkiin aikoihin.. Tällä hetkellä parhaiten kolahtaa biisit 2, 4 ja 8. Pakko-ostoshan tämä on, milloinka tää nyt sitte tulee kauppoihin?

    päviöniitto kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    helevetin kova. oisko jopa paras young-levy ikinä?

    OldfieldOlli kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    helevetin kova. oisko jopa paras young-levy ikinä?


    No ei kai nyt kuitenkaan ihan sentään :wink:

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitääkö se tosiaan kuunnella tuon paskan interfacen kautta? Eivät ole sitten voineet laittaa mp3-muodossa jakeluun. Ei kyllä ole sellaista mestariteosta tehty (eikä tulla tekemään) että suostuisin moista käyttöliittymää katselemaan.

    MelancholyMan kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    helevetin kova. oisko jopa paras young-levy ikinä?


    No ei kai nyt kuitenkaan ihan sentään :wink:


    No itse asiassa mulla on kyllä vähän samanlaiset fiilikset, en vaan uskaltanu "sanoa sitä ääneen"...

    Aigrette kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [quote]helevetin kova. oisko jopa paras young-levy ikinä?


    No ei kai nyt kuitenkaan ihan sentään :wink:[/quote]

    No itse asiassa mulla on kyllä vähän samanlaiset fiilikset, en vaan uskaltanu "sanoa sitä ääneen"...


    Heh, pitäisikö repäistä oikein kunnolla ja aloittaa miehen tuotantoon tutustuminen tuolla uutukaisella sitten... Ei ole vielä riittänyt intoa ruveta siihen hommaan jostain syystä. Saattaa tietysti olla jotain tekemistä sen kanssa, että miekkosen lauluääni sai ihon näppylöille kun sitä muinoin musiikkikanavalla (!!) sai kunnian kuulla -enkä kyllä ole yleensä lainkaan nirso vokalistien suhteen! Eihän Dylan tai joku Springsteen laula yhtään sen paremmin, mut niitä kuuntelen siitä huolimatta ihan sujuvasti :? Noh, pistetään Neil taas kerran korvan taakse... Ehkä se vielä joinain päivänä eksyy korvan sisäänkin :wink:

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Siis en mä tajua vieläkään! Pystyykö tuon levyn nyt ladata tuolta vai voiko sitä vaan kuunnella tuolla etusivulla?

    Doc.B.D kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Missään ei lue että sen saisi ladattua laillisesti, paitsi tuossa sinun aloitusviestissä. Luulisi asiasta olla lehdistötiedote vähintäänkin, mutta ei mitään.

    Ja sitä ei tarvitse kuunnella etusivulta:
    http://www.hyfntrak.com/neilyoung2/AFF24152/


    - Mutta streaming on ainut vaihtoehto. .

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0

    - Mutta streaming on ainut vaihtoehto. .


    Ne n ruuh suud a ja ser rien kuormi sesta riippuen streaming-sys mi mii jo o jo kuten t itten ka helv in h no ti.

    Suomennois:

    Netin ruuhkaisuudesta ja serverien kuormituksesta riippuen tuo streaming-systeemi toimii joko jotenkuten tai sitten aika helvetin huonosti.