Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Rupert Hine

Pekka kirjoitti noin 19 vuotta sitten (7 kommenttia)
On jo pidemmän aikaa kiinnostanut Rupert Hinen kaksi ensimmäistä soololevyä, eli Pick Up A Bone(1971) ja The Unfinished Picture(1973). Kummankin cd -painokset on lopetettu ja vinyyleinäkään en ole pahemmin viimeaikoina nähnyt. Kakkoslevyä vanhassa Musassa ylistettiin kovinkin, mutta yhtään kappaletta en ole onnistunut kuulemaan. Olisko joku?

+/- saldo : 0 |

JiiPee kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkos Rubert Hine se sama kaveri, joka on ollut mm. Rushin, Van Halenin ja Whitesnaken levyillä tuottajana?

Pekka kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, tuottanut aika paljonkin levyjä. Van Halenia ja Whitesnakeakin? Noista en tiedä (ei ainakaan löytynyt tästä listasta, mutta Rushin lisäksi Sagaa, Tina Turneria, The Waterboysia, Suzanne Vegaa, The Fixxiä yms.

JiiPee kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, sekoitinkin sen Hugh Symeen, joka taas on suunnitellut _levynkansia_ Whitesnakelle, Rushille ja muille vastaaville.

Mutta muistinpa ainakin tuon Rush-kytköksen oikein.

Pekka kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nostetaanpa, kun foorumille on tullut jonkin verran uusia tyyppejä, joilla saattaisi olla aiheesta lisää.

vareshippi kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on Pick Up A Bone LP.En muista siitä oikein mitään ja tällä hetkellä en voi soittaa vinyylejä,vahvistin rikki.Ei tainnut olla paljon hyötyä tästäkään.Levy on nimellä Rupert Hine/David Maciver.

iikori kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ruupertin sooloja ei löydy, mutta vinyylinä on ko herran bändin Quantumjumpin vinyyli vuodelta 1976. Muistaakseni aika hyvä, mulla on kanssa vahvistin vähän sökönä :oops:

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Unfinished Piture muistaakseni mulla on... Kaivan esiin josko löytyy & tsekkaan, mitä se on... Sama jorina Quantum Jumpista...