Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

No niin!

AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 18 vuotta sitten (21 kommenttia)
Eiköhän me veljet ja siskot pyritä siihen, että Suomen ensi vuoden Euroviisuedustaja on Keuhkot.

+/- saldo : 0 |

    kite kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Absoluuttinen Nollapiste! :lol: No joo, olen ottanut muutaman oluen eilisen selvistelyn kompensoimiseksi.

    Edit: Jos sittenkin Wigwam? Ne tekee nykyään pääsääntöisesti sen verran paskaa musiikkia, että sillä voisi Euroviisuissa pärjätäkin. HUPS!

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Absoluuttinen Nollapiste! :lol: No joo, olen ottanut muutaman oluen eilisen selvistelyn kompensoimiseksi.

    Edit: Jos sittenkin Wigwam? Ne tekee nykyään pääsääntöisesti sen verran paskaa musiikkia, että sillä voisi Euroviisuissa pärjätäkin. HUPS!


    Pembrokellahan on jo yksi yritys takana, tais ottaa jumbosijan. :lol:
    Vakavasti ottaen meillähän on itse asiassa runsaudenpulaa:

    Jos jatketaan hard rock -linjalla niin pistetään sinne Järvinen ja 5:15.

    kite kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai niinpä onkin, säveltäjänä Kojon biisissä, eikös?

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai niinpä onkin, säveltäjänä Kojon biisissä, eikös?

    Joo, legendaarinen "Nuku Pommiin". Oli muistaakseni myös mukana lavalla.

    kite kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, legendaarinen "Nuku Pommiin". Oli muistaakseni myös mukana lavalla.


    Muistan esityksen, mutta en vielä silloin ollut Wigwam-fani, joten Pembrokeen en valitettavasti/onneksi kiinnittänyt huomiota.

    Jaahas, taidan lähteä baariin "riehumaan". Lähtökohdat on ainakin kovat, olen sentään kuunnellut niinkin aggressiivista musiikkia kuin Todd Rundgren ja sitten vielä katsonut dvd:ltä Henkien Kätkemän. Pelätkää, Tampereen ravintolakansa! :D

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eiköhän looginen valinta ensi vuoden edustajaksi ole Teräsbetoni.

    Kluge kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai niinpä onkin, säveltäjänä Kojon biisissä, eikös?


    Kojon "Pommi" ja Rikin "Reggae OK" ovat molemmat Pembroken käsialaa...

    Aiheeseen: Lisää raskasta ensi vuodellekin! Suomen on kunnolla profiloiduttava karujen viikinkien tyyssijaksi.

    Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pojat !
    Cleaning Women on Kaken Keuhkot-produktion ohella AINOA todellinen vaihtoehto ensi vuoden oman festivaalin Suomen ehdokkaaksi tämänvuoden huippusaavutuksen jälkeen.
    :P

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toisaalta: YLE:llä ei ole varaa kahteen perättäiseen isännöintiin, joten laitettakoon kisaan Paska tai Kari Peitsamo.

    Aigrette kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei mitään väliä mikä progekombo sinne lavalle valjastetaan. Pääasia on, että laulussa tahtilajit poukkoilee vähän sinne sun tänne -se olis jo sinänsä noissa Euroviisukarkeloissa ihan uusinta uutta!! :mrgreen:

    Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei mitään väliä mikä progekombo sinne lavalle valjastetaan. Pääasia on, että laulussa tahtilajit poukkoilee vähän sinne sun tänne -se olis jo sinänsä noissa Euroviisukarkeloissa ihan uusinta uutta!! :mrgreen:


    Hyvä havainto!
    Joku sosiaalialan ihminen voisi tehdä väitöskirjan siitä mielenkiintoisesta äärimmäisestä musiikillisen ilmaisun suppeutumisesta, mikä on Euroviisuissa ollut kuultavissa jo parinkymmenen vuoden ajan. Tarkoitan siis tuota naurettavaa pyrkimystä tehdä mahdollisimman samanlaista tavaraa vuodesta toiseen.

    Pekka kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Jaahas, taidan lähteä baariin "riehumaan". Lähtökohdat on ainakin kovat, olen sentään kuunnellut niinkin aggressiivista musiikkia kuin Todd Rundgren


    Rundgrenin "Out Of Control" on aina toimiva baariinlähtöbiisi.

    Leppari kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Finntroll :mrgreen:

    MZ kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Öh, Finntrollia minäkin olisin ehdottanut. Moonsorrowiakin voisi harkita. Tai vaikka Impaled Nazarenea.

    OneSlip kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ensi vuonna pitää ehdottomasti olla jotain muuta kun heviä. Senhän tietää, että siellä on 19 maata hirviömaskeissa sahaamassa mukaraskasta musaa. Suomi vois erottua joukosta no vaikka nyt sillä Peitsamolla.

    Uni kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sleepy Sleepers tai Eläkeläiset lavalle

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai niinpä onkin, säveltäjänä Kojon biisissä, eikös?


    Kojon "Pommi" ja Rikin "Reggae OK" ovat molemmat Pembroken käsialaa...

    Kojo ja Jim keikkailivat ravintoloissa yhdessä v.-84. Keikan jälkeen ryypättiin samassa pöydässä, mukavia tyyppejä. Ei ollenkaan huono vaihtoehto, jos ei haluta voittaa euroviisuja enää.
    Ai niin, oli siinä pöydässä myös Sonja Lumme, tulkoot mukaan vielä kokoonpanoon.

    pinulk kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No Paska tietysti!

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei vaan M.A. itse!

    fitchet kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei vaan M.A. itse!


    + Dj Sane 8)

    Uni kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toisaalta Spirit of the New Age feat. Jussi Pattitussi ja Kikka Korea vois olla kova veto.. :wink: