Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Circle-aiheinen kysymys

stormtrooper kirjoitti noin 18 vuotta sitten (16 kommenttia)
Moro, kertokaas miltä Circlen levyltä löytyisi samantyylistä matskua kuin bändin John Peel -sessiossa soittamat biisit Valtion salaisuus, Alholan lohikäärme ja Keskeneräinen cowboy? Eli ei mitään kovin rankkaa riffittelyä, vaan enemmän tommosta rauhallista tunnelmointia... ja löytyykö noita biisejä miltään Circlen levyltä?

+/- saldo : 0 |

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jee, taas uus Circle -aiheinen otsikko!

    stormtrooper kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaa, oliko niitten suhteen joku sovittu kiintiö olemassa, mikä nyt ylittyi?

    Ainakaan en ollut ilmoittamassa halukkuuttani ostaa se tai tuo levy... :wink:

    Astro kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä musta Circle on ihan luvallinen ja hyväksyttävä puheenaihe, eikä tätä ketjua ainakaan vielä olekaan sensuroitu... :wink:

    Kyllähän lähes kaikilta (varsinkin 90-luvun) Circlen levyiltä löytyy myös tommosta muniinpuhaltelumenoa, mut uusista vaikka toi viimeisin livevinyyli vois toimia sulle. Ei ole yhtään heviä!

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä musta Circle on ihan luvallinen ja hyväksyttävä puheenaihe, eikä tätä ketjua ainakaan vielä olekaan sensuroitu... :wink:



    Tottakai on hyväksyttävä ja jopa suositeltava, kunhan tuulettelin. :wink:

    Vyötiäinen kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, multa noi Peel-sessiot onnistui karkaamaan jonnekin bittiavaruuteen. Vieläköhän niitä jostain sais? Voisko joku olla niin ystävällinen, että laittais ne jonnekin jakoon, josta sitten voisin käydä ottamassa osani minäkin? Pliis!

    Vyötiäinen kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Peel-sessiot jakoon saatana! Tai mä hakkaan teidät kaikki.

    hanski kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Peel-sessiot jakoon saatana! Tai mä hakkaan teidät kaikki.


    vaihda Empireen :D :D :D

    stormtrooper kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Astro tarkoitti siis ilmeisesti tota Arkades-levyä? Sen taltioinninhan voi edelleen kuunnella myös WFMU:n arkistoista - kävin kuuntelemassa. Jees jees, kiitos vinkistä! Tämä oli jo vähän sinne päin, mitä olin hakemassa. Minkäs levyn puoleen sitten pitäisi kääntyä? Arvatenkin tätä samaa tyyliä edustavat juuri ne vain vinyylinä julkaistut limited edition -levyt, joita on turha enää etsiä mistään...

    Mitenkäs muuten on, kun olen käsittänyt että Arkadesilla on kaksi kappaletta, mutta tuossa WFMU:n sessiossa oli kyllä useampi biisi? Jotain ennen julkaistujako ne loput ovat?

    hanski kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se on vaan erilailla pätkitty siellä WFMU:n sivuilla mun mielestä, levyllä ne soi kaikki putkeen, samat matskut siinä on. Mä muuten ehdottaisin varmaan Rauniota jos noista Peel-sessioista tykkää...

    Vyötiäinen kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä joudun vittu hakkaan teidät kaikki.

    stormtrooper kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuuntelin vielä uudelleen tuon WFMU-setin läpi, ja vertasin sitä Astron kirjoittamaan Arkades-arvosteluun. WFMU:n originaalisetti on n. 60 minuuttia pitkä ja siinä on kolme eri biisiä. Ensimmäinen on ihan selvästi Astron kuvailema The Greatest Kingdom, toinen taas on mitä ilmeisimmin The Ghost Of The Highway. Mutta mikä sitten on tämä viimeinen 18-minuuttinen biisi?

    Voisiko joku Arkadesin omistava ja WFMU:n setin läpikuunnellut vahvistaa?

    stormtrooper kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, ja alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, mites se oli asian laita noiden limited-edition-vinyylijulkaisujen (Mountain, Empire, General, mitäniitäon) kanssa - löytyykö niiltä samantapaista matskua kuin John Peel -sessioista, vai ovatko jotain muuta?

    Keneltä kyseisiä levyjä löytyy, kertokoon - vai kuunteletteko te niitä edes ollenkaan, vai pelkästä keräilyvietistäkö tässä Circle-touhussa on kysymys? ;) *ducks for cover*

    jooxa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmm muistaakseni tossa Arkadesilla on koko WFMU -setti. En oo peelosessiota kuullut, mutta veikkaisin että General ja Mountain osuvat aika lähelle. Empire taitaa olla Forestin tyyppistä akustista jammailua.

    Raunio kannattaa tosiaan kanssa tsekata. Siinä on miksattu kolme keikkaa päällekäin yhdeksi kokonaisuudeksi.

    boredom99 kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miksi niitä Peel Sessioita ei julkaista? Voisko joku kysyy Lehtisalolta?

    Tuukka/KeNo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miksi niitä Peel Sessioita ei julkaista? Voisko joku kysyy Lehtisalolta?


    Kuulemma sen oikeudet, jotka ovat BBC:llä, maksavat aika paljon... se siis syy, miksei noita mainioita nauhoja ole kukaan vielä julkaissut.

    JarkkoH kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä niistäkin varmaan sais hyvän 17 kappaleen painoksen joltain Bolivialaiselta lafkalta... Juujuu, just kerkesinkin toisessa Circle-säikeessä avautua tästä.


    J