Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Reenataan

AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 18 vuotta sitten (10 kommenttia)
No mites uusin Sonic youth?

+/- saldo : 0 |

Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Reenataan tota otsikointia. Jooko? Vai missaanko mä nyt jonkun hienon pointin?

Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minäkään en ymmärrä mitään, vielä.
    Suomi on joskus vaikea kieli :cry:

PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tää oli varmaan joku testiviesti...

- - - -"testing" - - - - "testing! - -

Doc.B.D kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sitäpaitte foorumikin on aika väärä = progressiivinen rok.

AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0

On se nyt vittu, kun kaiken pitäisi aina olla selvää ja loogiasta ja ymmärrettävää. Ollaan kuuntelevinaan progressiivista musiikkia, mutta silti ollaan näin yksinkertaisia.

Ja otsikollahan on sellainen häilyvä viittaus aiheeseen, että kyseisen levyn ensimmäinen kappale on nimeltään Reena.

Doc.B.D kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    STFU

Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0

On se nyt vittu, kun kaiken pitäisi aina olla selvää ja loogiasta ja ymmärrettävää. Ollaan kuuntelevinaan progressiivista musiikkia, mutta silti ollaan näin yksinkertaisia.

Joo, no ehkä toi sun nimeämistyyli on kuitenkin enemmän sienihuuruista psykedeliaa kuin progea...

Kokeile jos se toimisi täällä: http://www.hamppu.net/forum/disclaimer.php?redirect=/forum

Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0

Ja otsikollahan on sellainen häilyvä viittaus aiheeseen, että kyseisen levyn ensimmäinen kappale on nimeltään Reena.

Ai jaa! No nyt minäkin ymmärrän: luovaa otsikointia. Piristävää toimintaa vaikken k. bändistä mitään tiedäkään. :lol:

jooxa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vastataan nyt itse kysymykseenkin: aika poppia. Kahden edellisen levyn 7-minuuttiset hippijamit on tiivistetty 3-4 minuuttiin. Melut minimissä ja melodiat pinnassa. Muutama hieno, muutama huono ja loput jotain siltä väliltä. Kim laulaa taas pitkästä aikaa raakkumisen sijasta. Samankaltaisia levyjä: Dirty, EJTNS ja Sister.

boredom99 kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Samankaltaisia levyjä: Dirty, EJTNS ja Sister.

Nyt en ihan ymmärrä, nuohan on kaikki ihan erilaisia...