Reenataan
AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 18 vuotta sitten (10 kommenttia)
No mites uusin Sonic youth?
+/- saldo : 0 | Tweet
Reenataan tota otsikointia. Jooko? Vai missaanko mä nyt jonkun hienon pointin?
Minäkään en ymmärrä mitään, vielä.
Suomi on joskus vaikea kieli :cry:
Tää oli varmaan joku testiviesti...
- - - -"testing" - - - - "testing! - -
Sitäpaitte foorumikin on aika väärä = progressiivinen rok.
On se nyt vittu, kun kaiken pitäisi aina olla selvää ja loogiasta ja ymmärrettävää. Ollaan kuuntelevinaan progressiivista musiikkia, mutta silti ollaan näin yksinkertaisia.
Ja otsikollahan on sellainen häilyvä viittaus aiheeseen, että kyseisen levyn ensimmäinen kappale on nimeltään Reena.
STFU
On se nyt vittu, kun kaiken pitäisi aina olla selvää ja loogiasta ja ymmärrettävää. Ollaan kuuntelevinaan progressiivista musiikkia, mutta silti ollaan näin yksinkertaisia.
Joo, no ehkä toi sun nimeämistyyli on kuitenkin enemmän sienihuuruista psykedeliaa kuin progea...
Kokeile jos se toimisi täällä: http://www.hamppu.net/forum/disclaimer.php?redirect=/forum
Ja otsikollahan on sellainen häilyvä viittaus aiheeseen, että kyseisen levyn ensimmäinen kappale on nimeltään Reena.
Ai jaa! No nyt minäkin ymmärrän: luovaa otsikointia. Piristävää toimintaa vaikken k. bändistä mitään tiedäkään. :lol:
Vastataan nyt itse kysymykseenkin: aika poppia. Kahden edellisen levyn 7-minuuttiset hippijamit on tiivistetty 3-4 minuuttiin. Melut minimissä ja melodiat pinnassa. Muutama hieno, muutama huono ja loput jotain siltä väliltä. Kim laulaa taas pitkästä aikaa raakkumisen sijasta. Samankaltaisia levyjä: Dirty, EJTNS ja Sister.
Samankaltaisia levyjä: Dirty, EJTNS ja Sister.
Nyt en ihan ymmärrä, nuohan on kaikki ihan erilaisia...