Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Ai niin...!

AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 18 vuotta sitten (26 kommenttia)
Semmosen jutun noteerasin pari kuukautta sitten olleella Kuusumun profeetan Nosturin keikalta, että Rättö luki sanat paperilta. Miksiköhän?

+/- saldo : 0 |

    StarLion kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Äijä tekee niin vaikeita biisejä, et ei edes itse muista niiden sanoja

    fitchet kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Heh, aivan turhaa... eihän siitä mongerruksesta saa edes mitään selvää.

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oishan se otsikosta pitänyt arvata että tää on taas niitä kuusumu -topikkeja..varmaan jo viidessadas.

    Keksikää lisää vaan.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Markkinointi vaatii toistoa, toistoa ja toistoa.

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jepjep - ja iskeviä otsikoita.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai niin, mistähän tuo sanonta on alunperin tullut? "Ai" sanana kuvaa... kipua ja "niin" kuvaa... myöntämistä. Siis... kipu myönnetään :roll: . Laittakaas joku tuolle sanonnalle parempi ilmaisu.

    Janus kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Semmosen jutun noteerasin pari kuukautta sitten olleella Kuusumun profeetan Nosturin keikalta, että Rättö luki sanat paperilta. Miksiköhän?

    Myös Marianne Faithfull lunttasi paperista taannoisella keikallaan. Kieltämättä latisti tunnelmaa.

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paperista lukeminen keikalla on todella non-pro -touhua. Biisilista ja mimmien kuvat sallittuja lavalla, mutta ei laulun sanoja. Jos joku yleisöstä osaa sanat, on tosi noloa jos artisti ei osaa ilman lunttia.

    boredom99 kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Happy Mondaysien Shaun Ryder on myös lukenut sanoja lunttilapulta mut se ei ollu noloo vaan coolia. Riippuu varmaan tapauksesta...

    jooxa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös Rätöllä ole Kuusumun keikoilla aina nuottiteline ja sanat? Jotenkin se sopii bändin tyyliin.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paperista lukeminen keikalla on todella non-pro -touhua. Biisilista ja mimmien kuvat sallittuja lavalla, mutta ei laulun sanoja. Jos joku yleisöstä osaa sanat, on tosi noloa jos artisti ei osaa ilman lunttia.


    Mun mielestä pro-touhuilu on perseestä. Tai oikeastaan non-pro-touhuilun arvosteleminen sieluttomien hommaa.

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No ei tässä sitten varmaan viitti keikoillekaan vaivautua ja lipusta maksaa jos ei bändikään viitti valmistautua. Tuo onkin hyvä tietää, mä kuuntelen mieluummin "pro" -musiikkia. 8)

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Katellaanpa asiaa toiselta kantilta: Pidetään lunttilappuja mukana vaikka osattaisiinkin sanat ja sitten kun on noustu maailmanmaineeseen, myydään lunttilaput kovalla hinnalla.
    Niin, hyvin suunnitellusta bisneksestä tässäkin on kyse.

    boredom99 kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No ei tässä sitten varmaan viitti keikoillekaan vaivautua ja lipusta maksaa jos ei bändikään viitti valmistautua. Tuo onkin hyvä tietää, mä kuuntelen mieluummin "pro" -musiikkia. 8)


    Makunsa kullakin, itsehän käyn vain soittotaidottomien "metsäfolkkarien" improkeikoilla...

    didja kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihan paska hailee vaikka katsoisi monitorista niitä sanoja, jos ulosanti vaan kuulostaa hyvältä. Tuo mainittu Kuusumun keikka oli ainakin minun mielestäni loistava. Ja kuten mainittiin, niin nuottiteline sopii bändin tyyliin aivan mainiosti.

    Toisaalta muistuu mieleen joku känninen Frank Robson lunttilappu kädessään laulamassa Tasavallan Pressan keikalla kärsineellä äänellään. Se kyllä hieman latisti tunnelmaa.

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jon Andersonillakin oli jonkinlainen teleprompteri apuna Jäähallin keikalla. Ilmeisesti se oli kuitenkin vain varalla pahimpia muistikatkoksia varten koska ei Anderson sitä hirveästi tuijotellut.

    Prodigal kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tietääkö joku mihin Geddy käyttelee niitä ruutuja, jotka näkyvät ainakin näillä parilla viimesellä DVD-julkasulla? Meneeköhän siellä sanat (varmuuden vuoksi) vai lukeeko siellä mikä MIDI-patchi on päällä (tms.).

    Jake kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä siellä Geddyllä lyriikat rullaa (nähty omin silmin Tukholmassa) ja esim. YYZ biisissä olivat teknikot kynäilleet teksteiksi jotain tyyliin : "taadadattatattadattadaa taadadattatakataka". :)

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä siellä Geddyllä lyriikat rullaa (nähty omin silmin Tukholmassa) ja esim. YYZ biisissä olivat teknikot kynäilleet teksteiksi jotain tyyliin : "taadadattatattadattadaa taadadattatakataka". :)


    Ooh, olen pettynyt! :shock:

    didja kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voi ei, Geddy on sittenkin non-pro !! :( Geddy parka !

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä myyn kaikki mun Rush -levyt.

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä myyn Geddyn soololevyn :lol:

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä poltan mun Geddy-julisteet parvekkeella.

    Kcrimso kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä leikkaan pois mun Geddy-mulletin.

    Markkutapio kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Remulle aikoinaan (ehkä vieläkin?) kirjoitettiin sanat valmiiksi niinkuin ne äännetään, mutta jäbä ainakin opetteli ne. Kova jätkä.

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Remulle aikoinaan (ehkä vieläkin?) kirjoitettiin sanat valmiiksi niinkuin ne äännetään, mutta jäbä ainakin opetteli ne. Kova jätkä.


    On se piripäälle aika hyvä saavutus mustaa ne kaikki kymmenen sanaa joita Hurriganesin biiseissä on.

    Peartin sanoituksia ei varmaan muistaisi ulkoa edes Peart itse.