Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

10,000 days spectacles

AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 18 vuotta sitten (17 kommenttia)
Mä en oikein tajua miten näillä laseilla pitäisi katsoa.

+/- saldo : 0 |

    Maldoror kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä en oikein tajua miten näillä laseilla pitäisi katsoa.


    Simmut melko kiinni linsseihin ja sitten silmiä jonnin verran ristiin, niin kuvien pitäisi napsahtaa päällekkäin. Sitten kun sen kerran saa osumaan kohilleen, niin ei enää olekaan mitään ongelmaa.

    Hauska keksintö, tuo.

    Varsinkin kun oli tuosta huolimatta keskivertovaltavirta-CD:tä halvempi.

    jooxa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itellä toimii silleen että pistää ensin vähän kauemmaks silmistä ja sitten tuo lähemmäs niin silmät menee ristiin. Liikuttelee niitä kakkuloista eestaas silmien edessä niin pitäis tomia. Ja pitää tuijottaa suoraan niihin kuviin.

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oliskohan lasien läpi kuuntelu auttanut? Levy ei parantunut lukuisista syväkuunteluista huolimatta vaan lähinnä ahdisti kuivalla kolkkoudellaan. Vaihtoon meni... Tool ei pure näköjään laajemmalti meikäläiseen. :?

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oliskohan lasien läpi kuuntelu auttanut? Levy ei parantunut lukuisista syväkuunteluista huolimatta vaan lähinnä ahdisti kuivalla kolkkoudellaan. Vaihtoon meni... Tool ei pure näköjään laajemmalti meikäläiseen. :?


    No hittolainen, sama vika. Kylmää musaa, edes pieni annos huumoria saattaisi herättää teoksen henkiin. Luin bändin haastattelun ja siitäkin paistoi läpi eräänlainen oman ns. älyllisyyden ylimielinen alleviivaaminen.. Ei varmaan ollut tarkoitus, mutta sellainen kuva jäi. :? En vielä sano lopullista sanaa, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että Tool on jonkin muun kuppi teetä kuin minun.

    Kait niiden lasien läpi pitäis sitä psykedeelistä taidetta pilvessä katella, mut kun en käytä muita stimulantteja kuin kaljaa ja punkkua. :wink:

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    kaljaa :wink:


    Tuota ja sikareita on katalyyttinä ollut. Ei se levy silläkään yhdistelmällä ole auennut... Mun mielestä kun Tool kuulostaa aika pitkälti monimutkaistetulta grungelta. Auts! Aijai! ((Suojautuu kivisateelta)) :lol:

    jomppa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0


    No hittolainen, sama vika. Kylmää musaa, edes pieni annos huumoria saattaisi herättää teoksen henkiin. Luin bändin haastattelun ja siitäkin paistoi läpi eräänlainen oman ns. älyllisyyden ylimielinen alleviivaaminen.. Ei varmaan ollut tarkoitus, mutta sellainen kuva jäi. :? En vielä sano lopullista sanaa, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, että Tool on jonkin muun kuppi teetä kuin minun.

    Kait niiden lasien läpi pitäis sitä psykedeelistä taidetta pilvessä katella, mut kun en käytä muita stimulantteja kuin kaljaa ja punkkua. :wink:


    En tiedä sitten paljonko olet orkkaan tutustunut, mutta jos humoristisempaa meininkiä kaipaat niin Aenima voisi olla sinulle parempi levyvaihtoehto. :)

    aloc kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Kait niiden lasien läpi pitäis sitä psykedeelistä taidetta pilvessä katella, mut kun en käytä muita stimulantteja kuin kaljaa ja punkkua. :wink:


    Tutustukaa taiteilija Alex Greyn teoksiin ja ajatuksiin miehen omissa kirjoissa (jollette sitten pääse käymään Nykissä Chapel of Sacred Mirrorsissa) kuten "Sacred Mirrors" tai " The mission of Art". Eivät ole mitään pelkkää psykedeliaa vaan nykypäivän henkistä taidetta. Toolin äijien ja Greyn yhteistyö ei ole liene sattumaa, ainakaan niiden Tool -haastattelujen perusteella, joita olen lukenut; samat aiheet -noin laajassa mielessä- tuntuvat olevan molempien taiteenteon lähtökohtana.

    Greeny kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En mä tosta musiikista tiedä, mutta esillepano on kyllä komea. Kuka sanoi, että kansitaide kuoli vinyyli -LP:n myötä (taisin olla minä).

    Jammo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paras kytkykauppa mitä minä olen koskaan kokenut!
    Lasit toimivat kuten niiden tuleekin ja musa on parasta Toolia mitä minä olen onnistunut kuulemaan!

    Greeny kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En tunne bändia laikaan, kiinnosti vaan kun näkyy olevan kuunnelluin kiekko levylistalla. Sehän oli oikein hyvä levy-vaatii varmaan vielä lisäkuuntelua.
    Levy löytyi yllättäin omasta taloudesta - poika kaivoi sen esille kun puhuimme levynkansista.
    Sarjassa väärinkäsityksiä:
    Poika: Nyt mulla on se Toolin levy mikä on siellä kuuntelulistan ykkösenä.
    Minä: Vai niin.
    Poika: Eksä halua nähdä sitä?
    Minä: No ei tosiaan kiinnosta.
    Poika poistuu pettyneenä.
    Minä luulin hänen sanoneen Tuulin levy.
    (Hänen sisarensa nimi on Suvi-Tuuli, jonka musiikkimaku on tollasta: "Iskelmä on radio, joka soittaa parhaita kotimaisia ja kevyen musiikin klassikoita".) :lol:

    ttt kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tool ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta.
    En tosin tarkoita etteikö siinä päteviä/taitavia/whatever.. ihmisiä ole, mutta en usko että kuulun ns. kohderyhmään.. poppi sontaa sanon minä.

    Kcrimso kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    poppi sontaa sanon minä.


    :lol: :shock: Sä oot liian truu iivil tähän maailmaan.

    ttt kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Maailma on liian paha, tähän ihmiseen.
    Adidas verkkarit ja rastatukka on huolestuttava ilmiö, etenkin jenkeissä..(tai sit menee Kornit ja Tuulit sekaisin...)

    Janus kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tool on vähemmän poppia kuin esim. Jesus And The Mary Chain.

    ttt kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Arvasin jotenkin, että keskustelua syntyy...
    Meinasin laittaa jo ekassa viestissä "taide-paskaa", onneksi en... :roll:

    Kcrimso kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Maailma on liian paha, tähän ihmiseen.
    Adidas verkkarit ja rastatukka on huolestuttava ilmiö, etenkin jenkeissä..(tai sit menee Kornit ja Tuulit sekaisin...)


    Sekaisin meni.

    ttt kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huolestuttavaa..