Syksyllä kuolemme kaikki
Lerxst kirjoitti noin 19 vuotta sitten (12 kommenttia)
Emmekä kuole.
+/- saldo : 0 | Tweet
Älä yllytä. Joku vielä näyttää että ähäkutti...
No, toivottavasti Anthrax ei tee uutta levyä... Eikä Diamond Dave enää esiinny tuolla lailla telkkarissa... :shock: :shock: :shock:
:?: Minkä näistä vaihtoehdoista valitsisitte:
A) Elä ja anna toistenkin elää.
B) Elä ja anna toisten kuolla.
C) Kuole ja anna toistenkin kuolla.
D) Kuole ja anna toisten elää.
Itse valitsen A, joten tehköön levyjä ja esiintyköön kukin miten tahtoo... minä kuuntelen ja katselen esiintyjiä miten tahdon (tai olen kuuntelematta ja katsomatta) :wink:
Live and let live.
"Live and let die".
Mikä minä olen estämään toisia ajamaan autolla humalassa puuhun/nappaamaan erinäisiä aineita hengenlähtöön asti/syömään itsensä hautaan jne...
Mikä minä olen estämään toisia ajamaan autolla humalassa puuhun/nappaamaan erinäisiä aineita hengenlähtöön asti/syömään itsensä hautaan jne...
Itse menen kyllä väliin jos sattuu tällainen tilanne eteen. Jos joku haluaa tappaa itsensä niin saa kyllä todellakin luvan ensin painua pois minun silmieni alta. Elämänmyönteisiä asioita en kuitenkaan (toivon mukaan) estä keneltäkään joten olen kai sitte Live and Let Live -ihminen.
Vaihtoehto C, pienillä yksittäisillä poikkeamilla.
tottakai antaisin muiden kuolla, mutta myös elää. eihän se kunnon elämistä olis jos ei ois muita ihmisiä. muuttuiski c:ks. Toisaalta sekin on ihan kiva vaihtoehto. mutta a yhdistettynä kirjaimeen b. nyt täytyy vaan miettiä miten saan ne yhteen. ei mikää abacabab. mutta jos saan niin olen jo valmistautunut tappamaan.. tai tapattamaan
taputitaputi
Nyt tarkkana kesällä ja syksyllä lintujen kanssa. Lähellä on lintuinfluenssa... itseasiassa lähempänä kuin koskaan... ja aika mitättömästi lehdissä tästä uutisoidaan...
http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id63289.html
Kaverini sukulainen, joka on ammatiltaan jonkin sortin terveysviranomainen, kertoi ystävälleni jo viime vuoden lopulla, että panikointi keväällä '06 oli täysin ennenaikaista sillä pahimmat ajat ovat edessä vasta tulevaisuudessa.
Että varovainen kannattaa todellakin olla jokaisen löytämänsä kuolleen linnun kanssa. En menisi itse ihan heti koskemaan...
Live and let live, except Karl Bildt and Teemu Lehtinen.
Luonto kuolee ja maa peittyy jään ja lumen alle. Onneksi on keskuslämmitys ja sisua. Vai tarkoititko ensi syksyä?