Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Rattlesnake Guitar, music of Peter Green

Jukes kirjoitti noin 19 vuotta sitten (8 kommenttia)
Nyt hirviästi kiinnostaisi tämä levy, erityisesti Rory Gallagherin versiot Leaving Town Blues- ja Showbiz Blueseista. Roryn viimmoiset studioäänityksetkin kuulemma !

Oisko kellään kaunosielulla sydäntä antaa lainaan kyseistä levyä ??

Levyä ei saa ainakaan kotimaasta mistään ! Olen yrittänyt aikani etsiä. MusicHunteristakin tuli kieltävä vastaus !!

+/- saldo : 0 |

Jukes kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin.. ja tietysti kiinnostaisi kaikki muutkin Roryn vierailut muiden sessioissa !
    Taisi tehdäkin suhteessa eniten niitä tuossa ihan uransa jälkipuolella 90-luvun taitteessa?
    Kassuna minulla kaikki tai minidiskeillä ja harmittaa kun tuo MD:ltä pc:lle/cdeelle siirto on minulla taukilla hieman hakusessa !

Yksinäänkö tässä joutuupi löpisemään ? Misä työ kaikki Rory-tyypit outta?

Janus kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näyttäisi allmusicin mukaan siltä että nuo Roryn kaksi biisiä löytyvät myös näiltä:

Man Of The World

Peter Green Songbook

Yawn kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näyttäisi allmusicin mukaan siltä että nuo Roryn kaksi biisiä löytyvät myös näiltä:

Peter Green Songbook

Tuota ainakin sai joskus ihan parilla eurolla Anttilasta koska ostin muutaman mielenkiintoisen vieraan tähden pois kuljeksimasta.

Kiak !
    Empä ole tullut tormanneeksi Noihin ! Harmi, että ei sitä silloin satu, kun himo iskee !

mikuus kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuolla Rattlesnake Guitarilla on muuten hyvä versio Man of the Worldista!

Ai miksikö? Siitä Jon alias Ian Andersonistako löpiset ?

mikuus kirjoitti noin 19 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, Ian Andersonistapa tietenkin. Joko olet löytänyt Rattlesnake Guitarin? Tai Greeniä ihteään?