Rattlesnake Guitar, music of Peter Green
Jukes kirjoitti noin 19 vuotta sitten (8 kommenttia)
Nyt hirviästi kiinnostaisi tämä levy, erityisesti Rory Gallagherin versiot Leaving Town Blues- ja Showbiz Blueseista. Roryn viimmoiset studioäänityksetkin kuulemma !
Oisko kellään kaunosielulla sydäntä antaa lainaan kyseistä levyä ??
Levyä ei saa ainakaan kotimaasta mistään ! Olen yrittänyt aikani etsiä. MusicHunteristakin tuli kieltävä vastaus !!
Oisko kellään kaunosielulla sydäntä antaa lainaan kyseistä levyä ??
Levyä ei saa ainakaan kotimaasta mistään ! Olen yrittänyt aikani etsiä. MusicHunteristakin tuli kieltävä vastaus !!
+/- saldo : 0 | Tweet
Niin.. ja tietysti kiinnostaisi kaikki muutkin Roryn vierailut muiden sessioissa !
Taisi tehdäkin suhteessa eniten niitä tuossa ihan uransa jälkipuolella 90-luvun taitteessa?
Kassuna minulla kaikki tai minidiskeillä ja harmittaa kun tuo MD:ltä pc:lle/cdeelle siirto on minulla taukilla hieman hakusessa !
Yksinäänkö tässä joutuupi löpisemään ? Misä työ kaikki Rory-tyypit outta?
Näyttäisi allmusicin mukaan siltä että nuo Roryn kaksi biisiä löytyvät myös näiltä:
Man Of The World

Peter Green Songbook

Näyttäisi allmusicin mukaan siltä että nuo Roryn kaksi biisiä löytyvät myös näiltä:
Peter Green Songbook
Peter Green Songbook
Tuota ainakin sai joskus ihan parilla eurolla Anttilasta koska ostin muutaman mielenkiintoisen vieraan tähden pois kuljeksimasta.
Kiak !
Empä ole tullut tormanneeksi Noihin ! Harmi, että ei sitä silloin satu, kun himo iskee !
Tuolla Rattlesnake Guitarilla on muuten hyvä versio Man of the Worldista!
Ai miksikö? Siitä Jon alias Ian Andersonistako löpiset ?
Joo, Ian Andersonistapa tietenkin. Joko olet löytänyt Rattlesnake Guitarin? Tai Greeniä ihteään?