sanokee miun sanoneen...
Heikkikerkkanen kirjoitti noin 19 vuotta sitten (30 kommenttia)
Että tämän vuotinen nobelin rauhanpalkinto menee ihan varmasti Bob Geldofille. Lupaan syödä hatullisen Doc. Black Doomin paskaa jos se menee jollekin muulle.
En sinänsä ole sitä mieltä että se pitäisi Ahterillekaan antaa, mutta mun mielestä Geldof ei ole loppujen lopuksi tehnyt sellaista rauhantyötä, jolla olisi ollut todellista vaikuttavuutta. Sen sijaan juuri Live Aidin kaltaisten kampanjoiden haitallisuus kriisialueiden stabilisoimisessa on huomattu moneen kertaan.
Viime vuonna palkinto meni hyvälle jätkälle, tänä vuonna jollekin luuserille.
En sinänsä ole sitä mieltä että se pitäisi Ahterillekaan antaa, mutta mun mielestä Geldof ei ole loppujen lopuksi tehnyt sellaista rauhantyötä, jolla olisi ollut todellista vaikuttavuutta. Sen sijaan juuri Live Aidin kaltaisten kampanjoiden haitallisuus kriisialueiden stabilisoimisessa on huomattu moneen kertaan.
Viime vuonna palkinto meni hyvälle jätkälle, tänä vuonna jollekin luuserille.
+/- saldo : 0 | Tweet
No eihän se kyllä BG:lle mene. Minä lupaan perjantaina jättää Sisu-viinapullon juomatta jos menee.
Mikä rangaistus tuo nyt olisi? Dalai Lamakin ulosteita pidetään pyhinä.
Eikös Söör Bob ole jo saanut palkintonsa...
Ei tasan saa toista, jos saa niin minäkin jätän perjantaipullon korkkaamatta ja tyydyn tölkkeihin tai viinibägiin.
Tuon Nobelin vois heittää suoraan jonnekin kriisialueelle avustuksina.
Kerkkänen vaan haluaa olla mun Pikku-Marleena tai Eva Braun. Jälkimmäinen voi tosin kirpasta enemmän.
No Doc, oletko valmis toimittamaan Heikille hatullisen ulosteitasi?
Eikös Doc juuri syönyt oman egonsa, joten niissä ulosteissa mahtaa olla jauhamista.. :lol: :wink:
Ei se nobelia ole saanut.
http://nobelprize.org/nobel_prizes/peace/laureates/
Liha-Ahterilla on periaatteessa hyvät mahdollisuudet saada palkinto jos Kosovo saadaan pysymään rauhassa. Mut todennäköisesti palkinto menee taas jollekin amerikkalaiselle diplomaatille tai Indonesian presidentille
Ei se nobelia ole saanut.
http://nobelprize.org/nobel_prizes/peace/laureates/
No eipä ookkaan, sori muistin väärin. :oops:
Hattuun ulostaminen taitaa olla enemmän noiden hippien hommaa.
Hattuun ulostaminen taitaa olla enemmän noiden hippien hommaa.
Kukkahattuun lannoitetta :lol:
Heikki saa sitten syötävää.
Mitenkähän Mahtisaari selviää, kun ei saanutkaan Nobelia? Joutuu perumaan tiedotustilaisuudenkin.
Jaahas. Olenkin syönyt koko viikon pelkää pastaa ja pekonia. Olikos HeikkiK. niitä kasvissyöjiä?
Olen kyllä positiivisesti yllättynyt palkinnosta. Mahtisaari ei ole mun mielestä palkinnon arvoinen, koska hänen rauhansaavutuksensa perustuvat ennemminkin puolueettoman maan kansalaisuuteen kuin erityisiin diplomaattisiin kykyihin.
Geldof ei olisi ollut millään mittarilla palkinnon arvoinen, onneksi ei tullut.
Tämä jannu joka nyt sai palkinnon, on konkreettisia käytäntöjä luomalla vaikuttanut oleellisesti Bangladeshin yhteiskunnalliseen kehitykseen.
Mites se paska?
Nih!
Olen kyllä positiivisesti yllättynyt palkinnosta. Mahtisaari ei ole mun mielestä palkinnon arvoinen, koska hänen rauhansaavutuksensa perustuvat ennemminkin puolueettoman maan kansalaisuuteen kuin erityisiin diplomaattisiin kykyihin.
Tämä jannu joka nyt sai palkinnon, on konkreettisia käytäntöjä luomalla vaikuttanut oleellisesti Bangladeshin yhteiskunnalliseen kehitykseen.
Samaa mieltä. Poliittisia tunnustuksia voi jaella muutenkin.
Milläköhän mausteilla?
Mun mielestä tämä Heikin herkutteluhetki olisi oivaa materiaalia Palasokerin ensimmäiseksi suoraksi webcastingiksi.
Gavnojed.. :lol:
Miten isosta hatusta on muuten kyse?

Toi olisi varmaan sopivin kun kerran on kyse tohtorin tuotteesta.
:lol: :lol:
Ja sitten kaikilla mausteilla!
Millä paska kannattaisi maustaa?
Kusella?
Kusella?
Keskustelussa on päästy itse asiaan...
Rosmariini, aromisuola ja ruohosipuli. Kyytipojaksi puolukkahilloa... :twisted:
Mämmin sekaan sekoitettuna.