Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Keltainen jäänsärkijä

AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 18 vuotta sitten (5 kommenttia)
Uudet tilat ovat vissiin jo auenneet. Onkohan levytarjontakin kasvanut entisestään? Onko kokemuksia?

+/- saldo : 0 |

    pinulk kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä sinne on tässä vaiheessa vain kannettu levyt. Mutta nyt jopa mahtuu plaraamaan ilman että seisoo jonkun varpailla.

    MZ kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipä ole siellä tullut viime aikoina käytyä, ilmeisesti syystä. Ei kai sijainti ole muuttunut?

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä sinne on tässä vaiheessa vain kannettu levyt. Mutta nyt jopa mahtuu plaraamaan ilman että seisoo jonkun varpailla.


    Yleensä kun minä olen käynyt siellä niin on käynyt niin, että Andy McCoy on tullut seisomaan mun varpaille (sananmukaisesti). Se kaveri on kyllä henkisesti niin leveä että meikäkin jää kakkoseksi. Itse tosin olen vähemmän kemikaaleissa ja osaan paremmin käytöstavat mutta toisaalta en taas osaa soittaa kitaraa eikä minulla ole mitään meriittejä rock-musiikin saralla. Joka tapauksessa hyvä että Jäänsärkijä laajentaa (en tiennyt koko jutusta) niin me pullistuneet egotkin mahdumme sinne.

    Mielikuvituslapsi kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipä ole siellä tullut viime aikoina käytyä, ilmeisesti syystä. Ei kai sijainti ole muuttunut?


    Muutti viereiseen kirjakauppaan. Sijaitsee nyt siis aivan Tavastian naapurissa. Tilaa yli tuplasti enemmän. Oi ihanuutta. Keltsu on ehdoton suosikkini Helsingin levykaupoista.

    MZ kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei siinä sitten pahasti olisi eksymään päässyt.
    Minä en nykyään paljon Green Grassia pidemmälle Kamppiin pääse, sen verran laiska kun olen, ja toisesta suunnasta tulen.