Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

oasis

retrou kirjoitti noin 18 vuotta sitten (18 kommenttia)
Pikkusisko (17) adoptoi multa Oasiksen kolme ekaa levyä. Ettei hän sais turmiollisia vaikutteita? Cigarettes & alcohol :shock:

+/- saldo : 0 |

    pinulk kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ainakin sai paskaa musiikkia.

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ainakin sai paskaa musiikkia.


    Ja vielä kolme levyllistä. Oasis-annoksen jälkeen suosittelen korvakäytävien huuhtelua keittosuolaliuoksella.

    PeeHoo kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ne veljekset ärsyttää mua suunnattomasti. Mutta sehän on mun ongelma, ei niiden. :)

    Leppari kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ainakin sai paskaa musiikkia.


    Ei ne ekat levyt mitään paskoja ole. Vai olikos Be Here Now jo kolmas levy? No se on jo aikasta paska.

    Mr.Walker kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oasis on tehnyt yhden 90-luvun parhaista biiseistä pop-biiseistä, eli "Whatever".
    Sitä vaan ei löydy miltään levyltä.
    Julkaistiin käsittääkseni pelkästään sinkkuna.

    Pseudonyymi kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Muistaakseni Definitely Mayben jossain painoksessa on Whatever mukana.

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tupakka & alkoholi ovat vasta niitä tutumpia huimausaineita, mihin Oasiksen levyillä on viittauksia.

    Janus kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pikkusisko (17) adoptoi multa Oasiksen kolme ekaa levyä. Ettei hän sais turmiollisia vaikutteita? Cigarettes & alcohol :shock:

    Live Forever -sinkku olisi ollut ihan riittävä annos.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itse pystyn hyvin kuuntelemaan monenlaisia erilaisia tylisuuntauksia ja bändejä,mutta Oasis ei kyllä koskaan ole ollut yhtään minun makuuni.Aionoastaan Don't look back in anger on hyvä biisi.Kun kusi nousee niinkin pahasti päähän kuin Gallagherin veljeksillä niin silloin on kyllä piru irti :twisted:

    Janus kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aionoastaan Don't look back in anger on hyvä biisi.

    Introsta tulee aina mieleen Lennon. Oasisin ärsyttävimpiä.

    Lerxst kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ainoa hyvä biisi mielestäni Oasiksella on Supersonic vai mikä sen nimi on. Tuo Don't look back in anger kuuluu minulla ärsyttävien biisien kastiin kaikkien mahdollisten renkutuksien sekaan. On se niin kauhea.

    Doc.B.D kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oliko näillä se styge että morning glory.. kertooko se tosiaan aamuisesta kalsarien telttakepistä?????????????

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oliko näillä se styge että morning glory.. kertooko se tosiaan aamuisesta kalsarien telttakepistä?????????????


    En tiedä, erään tulkinnan mukaan se(kin) Oasiksen biisi kertoo huimausaineista. Morning glory eli suomeksi päivänsini on LSD:n sukuista psykoaktiivista ainetta sisältävä kasvi, tai siis sen siemenet ovat. Enhän minä mitään asiasta tiedä, jostakin vaan kuullut. :roll:

    Doc.B.D kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Harmaan tieto taitaa tosiaan olla se virallisempi versio.

    harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Harmaan tieto taitaa tosiaan olla se virallisempi versio.


    Kuuntelin äsken tuon mainitun biisin. Kauheata, viimeksi kuullut joskus 1990-luvulla kännissä. Mutta jos siinä johonkin huumeeseen viitataan niin kokaiiniin (chained to the mirror and the razor blade). No tiedä noista. Kukin tulkitkoon miten haluaa. Ehkä se tosiaan kertoo aamustondiksen puutteesta ("Need a little time to wake up")?

    retrou kirjoitti noin 18 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noelin mielestä kaikkien aikojen paras levy on Rubber Soul. Yhtye ei ainakaan yllätä.

    Leppari kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oasis on tehnyt yhden 90-luvun parhaista biiseistä pop-biiseistä, eli "Whatever".
    Sitä vaan ei löydy miltään levyltä.
    Julkaistiin käsittääkseni pelkästään sinkkuna.


    Sehän olikin mulla tossa Definitelyn kanssa omana ceedeenä. Tosta tuleekin mieleen se Verven viulunvingutusbiisi (Bittersweet Symphony). Sekin on mainio. Kyl mää Vervestä enemmän tykkäsin.

    Astro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan Verve toki psykedeelisempää...