Lyhyin levy?
AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 19 vuotta sitten (15 kommenttia)
Mikä on lyhyin PITKÄSOITTO minkä omaatte?
Omalla kohdalla ne ovat Johnny Cashin Ragged old flag ja Blonde redheadin eka levy. Molemmat 29min ja rapiat.
Ai niin ja Hivesin levytkin taitaa olla tuota luokkaa.
Omalla kohdalla ne ovat Johnny Cashin Ragged old flag ja Blonde redheadin eka levy. Molemmat 29min ja rapiat.
Ai niin ja Hivesin levytkin taitaa olla tuota luokkaa.
+/- saldo : 0 | Tweet
Slayerin Reign in Blood ja Nick Draken Pink Moon tulevat äkkiseltään mieleen. Reign in Blood on siinä 29 minuutin paikkeilla ja Pink Moon 26:30 AMG:n mukaan.
Kuuntelin taannoin (en kylläkään omaani) AC/DC:n '74 Jailbreakia, jolla taisi olla kestoa huimat 24:17.
Kuka määrää sen onko äänite ep vai albumi? Sikäli mikäli sitä ei levyyn oo merkattu tai "yleiseen tietoon" mitenkään saatettu, niin kuka sen päättää? Artisti itse varmaankin?
Tää on kai sitten lyhin, ei tietääkseni ep, mutta kokoelma kylläkin:
S. Albert Kivinen: Lauluja 15:59
70 -luvun italoprogelevyt olivat usein puolituntisia.
OT: Mutta kuka muistaa Hauskan Puolituntisen? :wink:
Jos lasketaan virallisina levyinä julkaistuista levyistä, niin ensimmäisenä tuli mieleen Neil Youngin "Everybody's Rockin'".
Ei varmaan kestä paljoa yli kahtakymmentä minuuttia.
AC/DC:n Jailbreak on ainakin julkaistu alunperin EP:nä. Ei ainakaan lasketa viralliseksi albumijulkaisuksi.
Reign in blood on minunkin kataloogini lyhyin levy.
OT: Mutta kuka muistaa Hauskan Puolituntisen? :wink:
Minä muistan ja samaa sarjaa oli Etuveitikka. Nimi kertonee jo kaiken.
Mun lyhin levy on yllä jo mainittu Everybody is rocking, tarkka aika 24.36 reikä reikä.
Mieleen tulee kokoelmastani ainakin Alice Cooperin Flush the fashion: 28 min ja rapiat.
Jos S. Albertin kootut sivuutetaan kokoelmana, niin lyhin täysimittaisena julkaistu CD hyllyssäni on varmaankin Johannes Virolaisen Vain pieni kansanlaulu, jolla on mittaa 19 minuuttia ja risat.
David Bedford-Tom Newman-Mike Oldfield:Variations on a rhythm of Mike Oldfield on pituudeltaan 26:13
Onko muuten rahastuksen makua,kun Beatlesin punainen tupla on pituudeltaan 31:02+31:39 ja olisi hyvin mahtunut yhdelle cd:lle ja vielä muutama bonarikin mukaan.Mutta sen sijaan tuota punusta myydään hulppeaan 39-49 euron hintaan tupla cd:nä paksulla kotelolla(Itse ostin joskus divarista 100 markalla)
David Bedford-Tom Newman-Mike Oldfield:Variations on a rhythm of Mike Oldfield on pituudeltaan 26:13
Onko muuten rahastuksen makua,kun Beatlesin punainen tupla on pituudeltaan 31:02+31:39 ja olisi hyvin mahtunut yhdelle cd:lle ja vielä muutama bonarikin mukaan.Mutta sen sijaan tuota punusta myydään hulppeaan 39-49 euron hintaan tupla cd:nä paksulla kotelolla(Itse ostin joskus divarista 100 markalla)
No toi Variations on a rhythm of Mike Oldfield oli ainakin rahastusta.
No toi Variations on a rhythm of Mike Oldfield oli ainakin rahastusta.
No jos ajatellaan että kyseinen levy maksoi uutena aikoinaan about 10 egeä(Itse tosin maksoin käytetystä 2 euroa!) ja sillä sai sentään muutaman die hard fanin kannalta kohtuullisen biisin,niin ei sitä voi mitenkään hirvittäväksi rahastukseksi väittää.(Vaikka levyä tietysti myytiin Oldfieldin nimellä).Sen sijaan Beatlesilla on kyllä rahastettu iät ja ajat.(esim. koko tuotanto edelleen täysihintainen+kaikki lukemattomat boxit ym. julkaisut)
Kyllä mä tosta aikoinaan kun Englannista tilasin maksoin runsaat 100 markaa. Ja kaikki biisit on ihan turhia. Tossahan taisi olla vielä jotain samoja renkutuksia kuin Tom Newmanin Fine Old Tomissa.
Kyllä mä tosta aikoinaan kun Englannista tilasin maksoin runsaat 100 markaa.
No sitten sua rahastettiin kyllä
Lasketaanko Mayhemin Deathcrush ep:ksi vai albumiksi? Ei ainakaan Mayhemin sivuilla puhuta mitään ep:stä. Kestoa 17:27.