Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Suomi menetti itsenäisyytensä.

Kansanedustajaehdokas kirjoitti noin 17 vuotta sitten (18 kommenttia)
Suomi menettää itsenäisyytensä.

Suomi myytiin EU:n liittovaltioksi, juuri ennen itsenäisyyspäivää. Eduskunta äänesti EU:n perustuslakisopimuksesta ja päätti liittää Suomen kiinteäksi osaksi EU:ta. On mielenkiintoista nähdä, miten EU:n perustuslaki voi tulla voimaan, koska Ranska ja Hollanti ovat perustuslain jo kumonneet kansanäänestyksellä. Seitsemän muuta maata ei ole hyväksynyt sopimusta.

Euroopassa on kansallinen nationalismi nostaa päätään. Ihmiset haluavat edelleen päättää oman maansa asioista, niin minäkin ja suurin osa Suomen kansasta. Muistakaa siis ketä äänestätte.

Perussuomalaisten Uudenmaan
Kansanedustajaehdokas
Jyrki Vaskela

http://www.hs.fi/keskustelu/message.jspa?messageID=870247


+/- saldo : 0 |

    didja kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Alkaa kypsyttää sun purpatus Vaskela. Voisitko lopettaa? Et tule pääsemään eduskuntaan.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näin on. Tämä on vapaa-ajan keskustelupalsta eikä mikään perkeleen vaalifoorumi. Luuletko tosiaan, että tästä porukasta joku sinua äänestää?

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näinä IT-aikona on poliitikonkin helppo kopioida yksi teksti ja lähettää se miljonaan osoitteeseen, mutta se muistuttaa melkoisesti SPAM-postitusta. Haluatko, Vaskela, todella roskapostittajan maineen itsellesi? :shock:

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Luuletko tosiaan, että tästä porukasta joku sinua äänestää?
    Harmaa ainakin lupasi vai muistanko väärin.. :P

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Osaa häiritsee selvästi sisältö, osaa "mediavalinta". Liberaalina minua ei häiritse kumpikaan. Antaa kaikkien kukkien haista, vai miten se meni.. ?

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Osaa häiritsee selvästi sisältö, osaa "mediavalinta". Liberaalina minua ei häiritse kumpikaan. Antaa kaikkien kukkien haista, vai miten se meni.. ?


    Samaa mieltä. Pakkoko näitä Vaskelan tilityksiä on lukea jos niin pirusti ahdistaa. Itse en ole lukenut yhtäkään kokonaisuudessaan läpi.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Osaa häiritsee selvästi sisältö, osaa "mediavalinta". Liberaalina minua ei häiritse kumpikaan. Antaa kaikkien kukkien haista, vai miten se meni.. ?


    Periaatteessa näin, mutta minä hyväksyisin Vaskelan kirjoittelun varauksetta silloin, jos hän itse ei olisi näillä jutuillaan pyrkimässä johonkin. Ei tänne sokruun kukaan muukaan kansanedustajaehdokas kirjoittele.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Osaa häiritsee selvästi sisältö, osaa "mediavalinta". Liberaalina minua ei häiritse kumpikaan. Antaa kaikkien kukkien haista, vai miten se meni.. ?


    Eniten minua häiritsee se että olen liian paljon samaa mieltä Vaskelan kanssa. :wink:
    Jos päätyisin äänestämään Vaskelan puoluetta :shock: , menisi ääneni toki naapurin poijjaalle Timo Soinille. 8)

    pinulk kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kerrankin Vaskela kirjoitti lyhyen jutun.

    Kohta minun pitää pestä ennen niin valkoinen collegepaita.

    StarLion kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Euroopassa on kansallinen nationalismi nostaa päätään. Ihmiset haluavat edelleen päättää oman maansa asioista, niin minäkin ja suurin osa Suomen kansasta. Muistakaa siis ketä äänestätte.


    saksa 1933

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuule Veskala! Olet tainnut tutustua historiaan aika huonosti; Koska sinun mielestä Suomi on itsenäinen muka ollut?

    Viukkis kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämä "ihmiset haluavat itse päättää oman maansa asioista" on muutenkin vähän puolitiehen jäävää retoriikkaa. Kansalaiset eivät kuitenkaan ole kaikesta samaa mieltä. Teoreettisessa valtiossa jossa asukasluku on yksi ja hallitusmuoto diktatuuri voisivat asiat ehkä tapahtua siten ettei tarvitse murehtia itsenäisyyden menettämistä demokratialle.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tota, noin nettikeskustelun käytännön mukaan pitäisi osallistua yleiseen keskusteluun ja oppia tuntemaan pari keskustelijaa. Vain omien aiheiden aloittelu ei johda tähän.

    Nimimerkillä "50 000 melkein turhaa viestiä joka aiheeseen 15 vuodessa."

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Euroopassa on kansallinen nationalismi nostaa päätään. Ihmiset haluavat edelleen päättää oman maansa asioista, niin minäkin ja suurin osa Suomen kansasta. Muistakaa siis ketä äänestätte.


    saksa 1933

    .. ei ollut mitään kansallista nationalismia, vaan jatkoa vanha-saksalaiselle päämäärälle muodostaa mannervalta ja ehkä sen jälkeen maailmanvalta. Saatananmoinen onni, että suomalaiset ugri-paskat kelpasivat Saksalle liittolaisiksi..

    EDIT: ei mitään henkilökohtaista, mutta tähän meidät on ehdollistettu 70-luvulta pitäen tiettyjen tahojen toimesta, eli jos joku sanoo "nationalismi", niin Pavlovin koiramainen refleksi on huutaa: HITLERIN SAKSA OMG..

    Ei sen puoleen, kyllähän "jääkiekko" ja "hei hurraa" -tyylinen isänmaallisuus on täysin tyhjänpäiväistä tuohua, mutta kyllä monessa kohtaa nationalistinen aate on taannut sen, että rajat ovat missä ovat.. kun ottaa huomioon vaihtoehdot, en usko kovin monenkaan pitävän asiaa ihan huonona.

    Jake kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Noh, lasku vaalimainonnasta lähtee vaalien jälkeen...

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Luuletko tosiaan, että tästä porukasta joku sinua äänestää?
    Harmaa ainakin lupasi vai muistanko väärin.. :P


    Sehän riippuu ihan Vaskelasta nimittäin siinä oli kyllä rahastakin puhetta. Eli miten on Vaskela??? Tuleeko sitä hilloa vai ei?

    No vakavasti puhuen, suosittelen kaikille muillekin Palasokerin Vaskela-kannattajille kaapista ulos astumista: Sano KYLLÄ... :lol: :lol: :lol: :lol:

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt kun kaikki jäsenvaltiot ovat ratifioineet Lissabonin sopimuksen, eletään joulukuun alusta alkaen Euroopan liittovaltiossa. Presidentti ja pääministeri liittovaltiolle ovat valittu.

    Tarvitaanko tässä osavaltiossa, jossa elämme, enää presidenttiä ja pääministeriä? Olisi vaan joku kuvernööri tai sulttaani ja eduskunta sitten nimensä mukaisesti hänen edessään.

    JiiPee kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaahas... tää oli "bump" monen vuoden takaa. Mitäs vikaa Vaskelan jorinoissa muuten oli?

    Osa oli ihan täyttä paskaa, osa taas ihan asiaa. Ainakin niistä syntyi monta mielenkiintoista keskustelua. Ei kai keskustelun syntyminen "keskustelufoorumilla" ihan paha asia ole... noin keskimäärin?