Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Häiritseekö parisuhde sokruun kirjoittelua?

OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten (20 kommenttia)
Nimittäin meillä häiritsee!Jos vähänkin notkuu netissä ja kirjoittelee joutavia,niin noottia tulee.
Perkama.Onko syy viiden lapsen ,vaimon vai MINUN :shock:

+/- saldo : 0 |

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meillä ei häiritse, päinvastoin vaimo on helpottunut kun pääsee välillä omaan rauhaan.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meillä ei häiritse, päinvastoin vaimo on helpottunut kun pääsee välillä omaan rauhaan.


    Käsittääkseni (naisista ei voi koskaan olla täysin varma) meillä on hieman sama tilanne.

    Heikkikerkkanen kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pari kertaa on ollut semmoinen tilanne että tyttöystävä on ollut selittänyt jotain kuulumisia ihan vieressä samaan aikaan kun olen ollut sokrussa. Kun olen vastannut johonkin "pitäiskö mennä kebab-paikkaan syömään vai tehhäänkö ruoka" kysymykseen että "joo, se on kyl totta" niin sit on ollut satikutia tiedossa.

    fitchet kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulla ainakin on parisuhde Palasokerin kanssa.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Erästä Tv-mainosta mukaillen: Minne ne ukot menneet on? Palasokeri.com, sinne ne ukot menneet on. :wink:

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulla ainakin on parisuhde Palasokerin kanssa.

    Ja Palasokeritytön?

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voisin kysyä: minne ne tytöt menneet on?

    fitchet kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minulla ainakin on parisuhde Palasokerin kanssa.

    Ja Palasokeritytön?


    No, se on vähän yksipuolinen asia... :oops:

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Käsittääkseni (naisista ei voi koskaan olla täysin varma)


    Käsittääkseni käsitykseni tästä on saman suuntainen, vaikka mitään ei pystykään todentamaan... :lol:

    Mr.Walker kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onpa tuo tuttu ilmiö meilläkin.
    Myönnän kyllä, että välillä tulee istuttua koneen vieressä vähän liiankin pitkään.
    Mutta mielestäni on aika lähelle sama asia istunko kolme tuntia sohvalla katsomassa telkkaria tai saman ajan tietokoneella. Telkkarin katsomisesta vaan ei tule sanomista.
    Sitä paitsi television katselu vaatii jatkuvaa seuraamista, kun taas tietokoneelta voi välillä poistua vaikkapa syömään ja palata sen jälkeen takaisin siihen mihin jäi.
    Nytkin käväisin antamassa lapsille iltapalaa välillä ja emäntä vaan tuijottaa telkkarista Amelieta. Hyvä leffa muuten.

    Mitenkähän muuten on, kuinka paljon tänne kirjoittelevista on naisia?

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Mutta mielestäni on aika lähelle sama asia istunko kolme tuntia sohvalla katsomassa telkkaria tai saman ajan tietokoneella. Telkkarin katsomisesta vaan ei tule sanomista.


    Tismalleen näin täälläkin!!Töllöä saa katsoa aivottomana mutta netti on pahasta :lol:

    Cup kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitenkähän muuten on, kuinka paljon tänne kirjoittelevista on naisia?


    Itseni lisäksi olen nähnyt ainakin kaksi. Myönnän, että Demi.fi vie suurimmanosan minunkin ajastani.
    Oma parisuhde ei tästä pahemmin kärsi, sillä välissämme on 1,5 tuntia (pendolinon kohdalla pyöristys ylöspäin) junamatkaa.
    Kahden nettihylkiön lyöttäytyminen yhteen antaa myös aika paljon armoa.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Kahden nettihylkiön lyöttäytyminen yhteen antaa myös aika paljon armoa.

    Vau, hieno sana tuo "nettihylkiö"... tuosta saisi vaikka elokuvan aikaan.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mutta mielestäni on aika lähelle sama asia istunko kolme tuntia sohvalla katsomassa telkkaria tai saman ajan tietokoneella. Telkkarin katsomisesta vaan ei tule sanomista.


    Tismalleen näin täälläkin!!Töllöä saa katsoa aivottomana mutta netti on pahasta :lol:

    Ennen vanhaan naiset valitti ku ukko kävi iltaisin pubissa kavereitaan moikkaamassa, ja nyt jos valitetaan nettiin menosta niin voisi kysyä eukoilta olisiko parempi että menisin pubiin vai onko tarkoitus se että saa yleensä jostakin valittaa.

    Tämä siis jokaisella oman harkintansa mukaan, en ota vastuuta perheriidoista tuosta neuvosta. :wink:

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitenkähän muuten on, kuinka paljon tänne kirjoittelevista on naisia?

    Tätä muistaakseni on joskus äänestetty... en nyt rupee etsimään, mutta kertokaa tarkemmin te "vanhat pierut".

    Mielikuvituslapsi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitenkähän muuten on, kuinka paljon tänne kirjoittelevista on naisia?


    Ilmoittaudun. Tai no, tytöksi kyllä itseäni sanon.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itse en kyllä ikinä ole ymmärtänyt miten joku EHTII elää parisuhteessa. Tai siis ehtiihän sen mutta jos samalla pitää vielä elättää itsensä, opiskella, harrastaa, kuunnella musiikkia, tavata ystäviä, provoilla palasokerissa, lukea ja kirjoittaa, treenata salilla, lenkkeillä, uida, saunoa, käydä kaupassa, syödä aamupuurot, nukkua ja kastella kukat, niin eihän siitä tule enää yhtään mitään. Onhan se bylsiminen ja asioiden jakaminen tietenkin tärkeätä mutta minun näkökulmastani parisuhde ratkaisuna tuohon on vähän kuin käyttäisi ydinasetta kärpäsen tappamiseen.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itse en kyllä ikinä ole ymmärtänyt miten joku EHTII elää parisuhteessa. Tai siis ehtiihän sen mutta jos samalla pitää vielä elättää itsensä,[/quote]

    nälkäpalkalla...

    opiskella


    mutta elämähän ON yhtä opiskelua...

    harrastaa,


    Lasten hoitaminen on oikein kiva harrastus...

    kuunnella musiikkia,


    Onnistuu kun kuuntelee kuulokkeilla öisin

    tavata ystäviä,


    siis vaimon ystäviähän ehtii aina tavata!

    provoilla palasokerissa, lukea ja kirjoittaa, treenata salilla, lenkkeillä, uida, saunoa,


    eihän nyt kaikkea voi saada...

    käydä kaupassa, kastella kukat, .


    no problems!!!!


    [quote]Onhan se bylsiminen ja asioiden jakaminen tietenkin tärkeätä


    :D

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mutta kyllä se vain niin on, että kaikkein tärkeintä on... kukkien kastelu.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joulun aikaan ei tällaisia ehtinyt edes miettimään, kun oli niin paljon hommia "joulun tekemisessä". Nyt alkaa pikku hiljaa helpottamaan...
    Sääntö 1 ylitse muiden: ENSIN hoidetaan parisuhde; puolisen tuntia vaan se tehokkaimmillaan vaatii, mutta useimmiten koko tunnin :lol:
    ja SITTEN kirjoitellaan sokruun tai muuten vaan seikkaillaan.
    Parisuhde on tässä vaiheessa jo nukkumassa...