Oikeastaan tämä on aika hyvä palsta
Mr.Walker kirjoitti noin 18 vuotta sitten (41 kommenttia)
Näin pienessä pöhnässä sen kehtaa tunnustaakin.
Vaikka viestiliikenne ei ole niin vilkasta kuin joillain muilla palstoilla voi se olla pelkästään positiivinenkin asia.
Ei vaadi jatkuvaa tarkkailua. Kun kirjoittajia ei ole liikaa, riittää kun käy aina välillä tarkistamassa tilanteen. Jos on asiaa viipyy pidempään.
Vaikka viestiliikenne ei ole niin vilkasta kuin joillain muilla palstoilla voi se olla pelkästään positiivinenkin asia.
Ei vaadi jatkuvaa tarkkailua. Kun kirjoittajia ei ole liikaa, riittää kun käy aina välillä tarkistamassa tilanteen. Jos on asiaa viipyy pidempään.
+/- saldo : 0 | Tweet
On hyvä!
Onkohan muilla foorumeilla tommonen levylautasraportointi kuinkakin yleistä? On muualla toki viestiketjuja 'mitä kuuntelen nyt' mutta en tuon kaltasta raportointia ole nähnyt.
Näin pienessä pöhnässä sen kehtaa tunnustaakin.
Saanko tiedustella tässä, kun on tullut jonkun verran seurattua elämääsi, että:
-etkö juokaan enää pelkästään maitoa?
-vieläkä apina- ja haukkapostit toimivat viestinnässä?
-pitääkö partion päällikölle viestit viedä vielä kaivon kautta?
-mitäs Dianalle ja kaksosille kuuluu?
Markkutapio
Älä usko kaikea mitä luet, etenkään sarjakuvista. Valkovenäläinen menee hyvin hämärässä baarissa maitolasista.
Tunnut tietävän elämästäni enemmänkin. Sallittakoon se sinulle, mutta älä kajoa Dianaan!
Sitähän minäkin, että Bengalin lämpimässä ilmastossa maito tarvitsee terästystä ettei se pilaannu. Diana jatkakoon rauhassa uimahyppyjään. :wink:
Tämä on elämäni paras topic.
Hienoa Harmaa!
Tunnetusti kriteerisi ovat korkeat.
Tästä on hyvä jatkaa.
Stereoissa pauhaa Thin Lizzy!!!
Meikä katsoo Star Wars -ep.2 elokuvaa ja käy välillä tarkistamassa tilanteen täällä.
Joskus oon katsonut tuon, mutta en juurikaan siitä mitään muista... olisinkohan katsonut pienessä pöhnässä?
Tosta levylautasraportoinnistahan voisi tehdä sellaisen muunnelman että porukat voi raportoida mitä on lasissa/pullossa tällä hetkellä...
Olutta. :)
Tosta levylautasraportoinnistahan voisi tehdä sellaisen muunnelman että porukat voi raportoida mitä on lasissa/pullossa tällä hetkellä...
Loistava idea.Jake nyt uudistusta tekemään!!!!
ps.lasissa Vodkaa+aplarilimua
Mulla on Aldaris, latvialaista kaliaa.
Suomalaista lageria. Eli ei juuri vettä kummempaa.
Laphroiaig (Quarter cask)
Onpa tymäkkää kun on tottunut siihen tavalliseen...
Joo, tavallinen on parempaa! Tuota pitäisi jatkaa vedellä enkä oikein näe järkevää syytä muutenkaan noihin cask-strength -vahvuisiin.
Hyvä maku sulla, Islay malt ja varsinkin Laphroaig ovat suosikkejani viskeistä. Olen ajatellut joskus jopa reissua siihen suuntaan.
Offtopicien äidiltä hyvää uutta vuotta kaikille.
Islayn saarella kannattaa varautua kaikenlaisiin eriskummallisuuksiin ja jos haluaa noilla tislaamoilla vierailla niin suosittelen lämpimästi varaamaan vierailuajat etukäteen.
http://www.palasokeri.com/modules.php?op=modload&name=Weblog&file=index&jop=browse&mode=view&id=352
Lagavulin kiri hienoisesti Laphroaigin ohi reissun jälkeen, harmittaa ettei siellä tullut käytyä, oli kuitenkin noin mailin päässä Laphroaigin tislaamosta.
Joo, tavallinen on parempaa! Tuota pitäisi jatkaa vedellä enkä oikein näe järkevää syytä muutenkaan noihin cask-strength -vahvuisiin.
Jep, taidan itsekin pysytellä tavallisessa tulevaisuudessa.
Juu, tavallisiakin single malteja tulee jatkettua lähdevedellä niin noi caskit on sitten tälle viinapäälle jo turhaa tavaraa.
Värivirheellistä pontikkaa koko viski, kuten kaverini aikoinaan luonnehti...
Eikö pienen vesitipan lisääminen viskiin ole aika tyypillistä jopa Skotlannissa? Enkä tarkoita jäätyneessä muodossa. Cask Strenghtissä on sekin hyvä puoli, että on riittoisampaa, toivottavasti. Ainakin joskus kun laivalta osti, hintaeroa ei paljon ollut. Alkostahan ärtsympää ei taida saadakaan.
Laphroaig taitaa olla suosikkini niistä, mitä olen maistanut. Lagavulin, Talisker ja Highland Park tulevat mukavasti perässä, vaikka kaksi jälkimmäistä ei Islaylta olekaan.
http://www.scotchwhisky.net/index.html
Baaritiskeillä on vesikannut tuota varten, enemmänkin ihmettelivät kun joi viskit viskinä ja veden sitten erikseen.
Mä juon aina "raakana" single maltit, blended viskeihin kuten Chivas Regaliin heitän jäitä sekaan. Pitäisi varmaan tota vedellä lotraamista kokeilla joskus. Ainakin tämän cask strenghtin kanssa...
Entinen työkaveri ei viihtynyt iltaisin ravintoloissa. Sen sijaan hän kertoi silloin tällöin juovansa kotonaan viskiä jäillä. Kun jäät loppuivat hän joi vain viskiä.
Viski viskinä ja vesi vetenä.Tosin joskus jäät on ok.Chivas Regal on erinomaista mutta kallista.Joskus tuli lipitettyä Cardhua aika lailla.Itse asiassa en ole koskaan juonut huonoa viskiä.On vain hyvää ja vähän parempaa viskiä 8)
Hieno palsta on juu. Olen lueskellut jo useamman vuoden täällä rekisteröitymättä porukkaan :oops:
LIDL pakotti juomaan Karjala mäyräkoiran edulliseen 6,99 ee hintaan ja siitä rohkaistuneena; täällä ollaan!
Eli Moro-nääs...
Islayn saarella kannattaa varautua kaikenlaisiin eriskummallisuuksiin ja jos haluaa noilla tislaamoilla vierailla niin suosittelen lämpimästi varaamaan vierailuajat etukäteen.
Ok, kiitos tiedosta (matkakertomuksen luettuani). Täytyykin ottaa ruoska mukaan, kuten eräs ystäväni totesi ammoisina aikoina kun valmistauduttiin opintomatkalle Egyptiin.
On vain hyvää ja vähän parempaa viskiä 8)
Ja pöh. Juuri jouluna minulle tarjoiltiin aivan kamalaa viskiä. Harmi kun ei jäänyt merkki mieleen. Jotain halpaa skottilaista se oli. Maistui epämiellyttävästi vodkan ja viskin sekoitukselta.
Kyllä hyvää viskiä saadakseen joutuu sijoittamaan hieman enemmän rahaa. Mieluummin sitten tyydyn olueeseen kuin juon halpaa viskiä.
Monet Pohjois-Amerikasta tulevat viskit ovat myös kökköjä, lähinnä yhtä hyvä kuin se aiemmin mainittu väriviallinen pontikka. Ja onhan ne halvat blendeditkin monesti aika kehnoja.
Jos halvalla haluaa viskiä juoda, suosittelen Kolmea Leijonaa.
Terve vaan Nahkarasva!
Hain oman mäyräkoirani Cassasta.
Viskistä muistui mieleen lokakuun 5. 1984. Pääsin armeijasta ja juhlan kunniaksi vedettiin 88-viskiä. Vieläköhän sitä viskiksi kutsuttua ainetta on olemassa.
Muistelinkin, että aiheesta on ennenkin keskusteltu:
http://www.palasokeri.com/index.php?name=Forum&file=viewtopic&t=655&highlight=viski
Anonyymi olin minä.
Nahkarasva; tervetuloa!
Ja tiedoksi: Citymarketista mäyris 5:95.
Ts. tällä palstalla ei voi voittaa. :wink:
Kyllä hyvää viskiä saadakseen joutuu sijoittamaan hieman enemmän rahaa. Mieluummin sitten tyydyn olueeseen kuin juon halpaa viskiä.
Onhan se totta että kalliimmat viskit ovat yleensä parempia.Mutta minä vaan satun pitämään kaikista viskeistä.Ja toisaalta aina hinta ja laatu ei kulje käsikynkkää.Minä en esim. erityisemmin arvosta Johnnie Walkeria.On se hyvää joo 8) ,mutta esim. ihan halpa Glen Clova on parempaa.Tällä hetkellä pidän eniten Glenfiddichistä ja Grant'sista.
Viski on liian hyvää. Vein kerran siskon miehelle pullon lahjaksi, tarjosi illalla pari lasillista ja meni nukkumaan. Meikällä jäi maku päälle ja join pullon tyhjäksi yksinään. Hyvä lahja. :wink:
Pari päivää on täältä pois ja eiku viinasta huastellaan, no meikäläisellä on homssumaisesti lasissa rosekuohuviiniä Tasmaniasta, no mulla on siihen varaa. Nimittäin olla homssumainen
Alkuilta on mennyt saksalaisen oluen merkeissä.Nyt siirryn halpaan viskiin... :P
Pari päivää on täältä pois ja eiku viinasta huastellaan, no meikäläisellä on homssumaisesti lasissa rosekuohuviiniä Tasmaniasta, no mulla on siihen varaa. Nimittäin olla homssumainen
Et kai sentään ole tyttö, ja sinua on joskus kutsuttu Homssuksi?
Asti Tostia vetelen.. Tulee tästäkin aika tyttömäinen olo.
Kikakika... :P
Ei molempiin ja jos näkisit habituksen uskoisit.
Tällä hetkellä pikkkuvirkamiehellä on lasissa Lexicon konjakkia ja mukissa kahveeta. Koneella Gentle Giantin 3 friends. Ja vettä tulee ulkona, onneksi ei tartte mennä minnekään...
Kylmä Coca Cola tölkistä. Ainoa oikea tapa juoda kokista. Tuota virvoitusjuomien kuningasta.
Karjalaa tuopissa. Tässä mitään hienostelemaan aleta, perkele! Halpaa viskiäkin olisi odottamassa...
Seagram'sia ei ny mitään erikoista mutta menee dokaukseen.
Ei molempiin ja jos näkisit habituksen uskoisit.
Pelkäsin jo hetken, että olet eräs entisen naapurini kaveri. Homssu on niin harvoin käytetty sana, ja jostain omituisesta syystä olen sen aina liittänyt naisiin.
Meikäläisen kiélen käytössä homssu = puppelipoika...