Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Suosikkiartisti, osa 12/25

Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten (16 kommenttia)

Palasokeri on kätevä

* leivontaan (3)
* kahvin kanssa (13)
* totaaliportaali (14)
* ei missään (8)
* ei kiinnosta (4)
* tsippa (1)


Jatkuu

+/- saldo : 0 |

    boredom99 kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kahden ekan levyn perusteella pakko äänestää Soft Machinea, vaikka eipä Kuusumun voittokaan harmittaisi.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämä oli vaikea. Soft Machinen nelonen ja vitonen ovat aivan upeita levyjä ja pitkäaikaisia suosikkejani, mutta viime aikoina on kolissut Muse enemmän joten ääneni meni sille. Toivottavasti ei käy niin että minun ääneni Masiinalle olisi tarvittu Kuusumun Proffan päihittämiseen (tilanne tasan tällä hetkellä)...

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitä enemmän tunnekuohuja äänestys saa aikaan, sitä parempi.
    Odotahan vaan suosikkilevyn valintarumbaa. Siinä sitä tunteet nousevat pintaan; tämä on etukäteismainos.

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten ois top50 käyttäjät äänestys? Lohko B: Kcrimso, jusu, Pekka ja harmaa.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olet ilmeisesti tarkistanut että et ole itse top-50:ssä? :D

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suosikkikäyttäjat-äänestys!?
    Kuulostaa lupaavalta. Päästäisiin oikein henkilökohtaisuuksiin.
    Doc.B.D ja Heikkikerkkanen muutamasta muusta puhumattakaan pitäisi ehdottomasti panna samaan äänestysryhmään. :wink:

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olet ilmeisesti tarkistanut että et ole itse top-50:ssä? :D


    Olen näköjään 29. ahkerin levyraportoija. Kärki on karannut aika pitkälle.

    Äänestys siis koskisi käyttäjien levystöjä. ;)

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    taas kerran aika paskat vaihtoehdot. missä kunnon bändit

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sanoppa se.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Suursuosikki Magma tulee kehään vasta huomenna, koska sen sijoitus 9.1.2007 oli 25.
    Ei alkueriä kannata muutenkaan seurata. :roll:
    Tosi skabat alkavat vasta pudotuspeleistä. Oletetaan vaikka että Mike Oldfield ja Yes joutuvat vastakkain välierässä. Sehän varmaan jo kirvoittaisi kielenkantimia. Vaara on että äänestämättä jättäminen juuri väärään aikaan saattaa johtaa tällaiseen paritukseen.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oletetaan vaikka että Mike Oldfield ja Yes joutuvat vastakkain välierässä.


    Tuskinpa Oldfieldilla on paljoakaan mahdollisuuksia Yesia vastaan. Itsekin olen varmasti foorumin kovimpia Oldfield-faneja (sen yhden jälkeen...), mutta silti äänestän Yesiä.

    Eiköhän King Crimson voita koko roskan.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Paljonko lyödään vetoa? Itse kallistun vahvasti Pink Floydin suuntaan! Pinkkejä ainakin itse tulen äänestämään, mikäli sellainen tilanne tulee vastaan.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmm, joo tavallaan unohdin Floydin. Kieltämättä saattaa voittaa niiden ansiosta jotka eivät ole pahemmin King Crimsonia koskaan edes kuulleet joita on tälläkin foorumilla varmaan joitakin.

    Enkä lyö vetoa, koska kaikki äänestäisivät vittuillakseen kuitenkin minua vastaan. :lol:

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    kc ja pf on jotenkin sillen tasasempia, siitä myös ehkä suuri suosio. Mutta kai ne sitten..

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmm, joo tavallaan unohdin Floydin. Kieltämättä saattaa voittaa niiden ansiosta jotka eivät ole pahemmin King Crimsonia koskaan edes kuulleet joita on tälläkin foorumilla varmaan joitakin.

    Enkä lyö vetoa, koska kaikki äänestäisivät vittuillakseen kuitenkin minua vastaan. :lol:


    Tehdäänkö sellainen diili, että minä lyön vetoa PF:stä summalla , josta sinä maksat minulle salaa puolet? Saat sitten myös puolet voitosta, jos niin sattuisi käymään! :wink:

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liian monimutkaista tavalliselle medianomille.