Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Suosikkiartisti, osa 14/25

Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten (7 kommenttia)

Palasokeri on kätevä

* leivontaan (3)
* kahvin kanssa (13)
* totaaliportaali (14)
* ei missään (8)
* ei kiinnosta (4)
* tsippa (1)


jatk

+/- saldo : 0 |

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tom Waits viskibassoineen kilpailee tasapäisesti Palasokerissa legendaarisen Gentle Giantin kanssa suosikkiasemasta.
    Kertoo paljon jäsenten musiikkimausta :roll:

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    kyllä mun kategoriasssa GG pesee Waitsin 6-0,mutta kun tossa on toi Moody Blueskin.... :oops:

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    kyllä mun kategoriasssa GG pesee Waitsin 6-0,mutta kun tossa on toi Moody Blueskin.... :oops:


    Hm, hyvä idea! Tämän mammutin selvitettyäni voisin heitellä foorumille ajoittain juuri tuollaisia luotauksia:
    Tom Waits vastaan The Moody Blues! etc Ja mikä estää muitakaan nappaamasta hyviksi katsomiaan ideoita toiseen keskusteluun; en minä omista näitä tuloksia.
    Tämähän on juuri sitä ohessa esiintulevaa juttua, millä tällainen serveriä kuormittava äänestystoiminta voitaisiin perustella Business Teamille!

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Moodies forever.
    Tunnustus: en ole koskaan oikein ymmäränyt Gentle Giantia, vika lienee varmaan enempi minussa :oops:

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Moodies forever.
    Tunnustus: en ole koskaan oikein ymmäränyt Gentle Giantia, vika lienee varmaan enempi minussa :oops:


    Äh, ei kukaan jaksa Giantia koko ajan kuunnella :?
    Johtunee bändin liian kunnianhimoisista sävellyksistä ja ehkäpä vaikeasti ymmärrettävistä rakenteista. Oikea, melodinen laulu on aina omaa luokkaansa ja sillä alalla mm. The Moody Blues on kunnostautunut.

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    GG tottakai

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Huh, nyt helpottaa! :)
    Gentle Giant 18 Tom Waits 8...
    Hieman alkaa usko palautua siihen että sittenkin ollaan progeen keskittyvällä serverillä :lol: