Suosikkiartisti, osa 21/25
Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten (17 kommenttia)
Palasokeri on kätevä
* leivontaan (3)
* kahvin kanssa (13)

* totaaliportaali (14)

* ei missään (8)

* ei kiinnosta (4)

* tsippa (1)

Varhaistan pikkaisen viimeisiä eriä, koska olen huomenna kiinni muissa harrastuksissa.
+/- saldo : 0 | Tweet
TP hakkaa PT:n!?! Onpa mystisiä tuloksia näissä äänestyksissä.
Tottakai hakkaa. Vaikka TP:llä (tekninen piirustus) on epätasaituutta, sen yhessäkin biisissä on enemmän munaa ku PT:llä (pakkotoisto)
On tosiaan yllätys tuo Pressan suosio. Eihän niillä ole kuin yksi todella hyvä levy (Lambert Land) ja siinäkin laulaja tekee kaikkensa pilatakseen koko homman.
FLAMING LIPS!!!!!!!1
Vaikka taitaa olla turha toivo. No, soittihan TP sentään Strengin taustalla...
Joo, turha täällä on toivoa omien suosikkien jatkoonpääsystä. :( No sentään Sufjani ja Opeth ja Fleimarit pääsivät edes mukaan koko kisaan. :roll:
On tosiaan yllätys tuo Pressan suosio. Eihän niillä ole kuin yksi todella hyvä levy (Lambert Land) ja siinäkin laulaja tekee kaikkensa pilatakseen koko homman.
Täytyy sanoa että olen 100 % samaa mieltä...
Kuka toinen on äänestänyt Rabih Abou-Khalilia? Pistä vaikka privana, sillä minua todella kiinnostaa!
Eikös Hezzu ole tota hehkuttanut? Tai sitten se oli joku muu ulkomaan elävä jolla on vaikea nimi.... :lol:
Mory Kante?!
Jee, Porcupine Tree kirii.
Kokonaisäänimäärä on vasta 34, joten luulen, toivon ja uskon että Pink Floyd-fanit vielä jaksavat käydä äänestämässä piikikkään jatkoon.
Miksi juuri Pink Floyd -fanit?
Miksi juuri Pink Floyd -fanit?
Ymmärtääkseni ja korviani kuultuani juuri Pink Floyd tai ehkä osin myös Opeth voisi olla lähimpänä musiikillisesti PT:tä.
King Crimson tai jokin Gentle Giant on melko kaukana PT:n äänimaailmasta.
Tämä Pink Floyd -fani äänesti Pressoja.
Jaahas, nyt taitaa olla PT:n peli pelattu.
Ja tämä PF-fani siis äänesti Flaming Lipsejä, mutta tässä vaiheessa alkaa jo tuntua ettei taida jatkopaikkaa tulla. Nyt pitää vain toivoa että huhut Suomen keikasta toteutuisi...
Voin siis ilahduttaa teitä kertomalla että Porcupine Tree on Lucky Losers-listan toinen ja siis vahvasti jatkopaikassa kiinni korkean vertailukunsa turvin. Deep Purple menee jatkoon elleivät kaikki sen alapuolella nyt olevat saa vielä 3-4 ääntä lisää.
Lucky Losers 17.1.klo 21.20:
26. Deep Purple 19
27. Porcupine Tree 16 (0,38)
28. Can 16 (0,37)
29. Caravan 16 (0,36)
30. Kingston Wall 16 (0,32)
31. Kraftwerk 16 (0,32)
32. Peter Gabriel 15 (0,35)