Tampere ja proge?
Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten (16 kommenttia)
Ja olikos Tampereella suositeltavia levykauppoja auki lauantaisin, tarkemmin ottaen huomenna?
Käymme taidenäyttelyssä ja lounaalla, joten jossain välissä olisi mahdollista eksyttää emäntä ystäväperheen kanssa ainakin levyostoksen verran.
Käymme taidenäyttelyssä ja lounaalla, joten jossain välissä olisi mahdollista eksyttää emäntä ystäväperheen kanssa ainakin levyostoksen verran.
+/- saldo : 0 | Tweet
Sinähän olet ihan globetrotter, ensin Tukholma ja nyt Manse
FM music verkatehtaankadulla aivan Koskikeskuksen lähellä on aika hyvä uusien levyjen kauppa.
Käytettyjä progelevyjä on Antikva aikakoneessa osoitteessa Kyttälänkatu 14 (Stockmannin takana) aika kiva määrä,mutta älä Jammo osta sitä Spock's Beardin Veetä ku mun pitäis se hakee sieltä... :lol:
Aikakone on auki lauantaina klo 10-15 ,FM mjuusikki taitaaa olla klo neljään.
Swamp Musicissa kannattaa käydä (Tuomiokirkonkadulla, lähellä rautatieasemaa, käännytään Hämeenkadulta), myös Plattassa voi olla käytettynä jotain kiinnostavaa (Aleksanterinkadulla - kotikadullani! - seuraava samansuuntainen asemalta Tuomiokirkonkadun kanssa). En sitten tiedä löydätkö mahdollisesti Epe'sistä mitään (kivenheiton päässä Plattasta)... Ja jos käyt Swampissa, muistahan kysyä kulkuohjeet aivan vieressä sijaitsevaan Swampin käytettyjen puolelle! Happy hunting!
Joo Swamp oli unohtua.Se on erinomainen kauppa jos prokee etsii.Tosin metallia sieltä eniten löytyy.Epe's ei kyllä tarjonne Jammolle mitään j(ärkevää ainakaan)...
FM music verkatehtaankadulla aivan Koskikeskuksen lähellä on aika hyvä uusien levyjen kauppa.
Käytettyjä progelevyjä on Antikva aikakoneessa osoitteessa Kyttälänkatu 14 (Stockmannin takana) aika kiva määrä,mutta älä Jammo osta sitä Spock's Beardin Veetä ku mun pitäis se hakee sieltä... :lol:
Kiitti tiedoista!
V:n mä oon ostanut kahdesti ja myynyt kahdesti, joten eiköhän olisi kolmannen kierroksen aika? No ei nyt sentään, hae omasi !
Sinähän olet ihan globetrotter, ensin Tukholma ja nyt Manse
Itse asiasssa Tukholmaan menemme vasta helmikuussa.
Kiitos kaverit! Tarjoan teille oluset sitten kun pääsen joskus ihan omin nokkineni Manseen!
Aaaah, unohdin tyystin Aikakoneen - Jammo, sun TÄYTYY käydä siellä!!! Ja tosiaan FM Musicissa on ihan oma sektio (pieni, tosin) progellekin...
Ja jos indiempi musiikki kiinnostaa, niin Rautatienkadulla, melkein asemaa vastapäätä, sijaitsee Jukeboss.
Terveisiä Mansesta! Tampere on hieno kaupunki, ja sikäläiset nuoret osaavat käyttäytyä aivan eri tavalla kuin pääkaupunkiseudulla. Pidin poistuessamme Coffee Housen ovea auki neljän nuoren ryhmälle ja nämä kiittivät iloisesti! Olipa mukava kokemus! Aikakone oli todella hyvä progemesta, löysin sieltä neljä hankintalistallani ollutta levyä :
Marsupilami : s/t
Trettioåriga Kriget :s/t
Pierrot Lunaire : s/t ja
Agitation Free : Last
Spock's Beardia näytti tosiaan olevan useampia levyjä, mutta ne jätin teille, joille tuo bändi maistuu enemmän.
Jammo, varo kehumasta liikaa Mansee jos aiot joskus vielä mennä Turkuun. :wink:
Jammo, varo kehumasta liikaa Mansee jos aiot joskus vielä mennä Turkuun. :wink:
Seuraavan kerran ystäviemme kanssa aiomme mennä nimenomaan Turkkuseen.
Turussa olen käynyt sekä työasioissa että perheen kanssa lukuisia kertoja ja aina on positiivinen kuva jäänyt mieleen.
Viime vuonna vietimmme vaimon kanssa 5 päivää Turussa yöpyen Ruissalon kylpylässä ja se oli hieno reissu.
Kelpaako?
Jammo, varo kehumasta liikaa (tai oikeestaan yhtään) Turkua... varsinkin jos olet vielä Mansessa. :wink:
Jammo, varo kehumasta liikaa (tai oikeestaan yhtään) Turkua... varsinkin jos olet vielä Mansessa. :wink:
No mitä helvettiä! Ei saa kehua Mansea eikä Turkkusta?
No kehutaan sitten Espoota!
Tanja asuu miehensä kanssa shakkikerhoni lähellä.
...No mitä helvettiä! Ei saa kehua Mansea eikä Turkkusta?
Saahan niitä kehua, kunhan ei kehu toisessa kaupungissa toista... ja varsinkin ääneen... jos haluaa välttää kärhämöintiä... tiedäthän, että nämä kaksi eivät ole ystävyyskaupunkeja keskenään (näin ainakin olen kuullut) :wink:
Aikakone? Sieltäpä joku rupeama sitten löytyi Liettyä Projektin lp & Burnin Red Ivanhoen & Povl Dissingin 6 elefantskovcikadeviser....
Muuten ei Manse juuri ole mieleen progen kehtona jäänytkään... Muutamasta muusta syystä kylläkin!