Suosikkiartisti, pudotuspeli lohko 2
Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten (14 kommenttia)
Palasokeri on kätevä
* leivontaan (3)* kahvin kanssa (13)
* totaaliportaali (14)
* ei missään (8)
* ei kiinnosta (4)
* tsippa (1)
2.
+/- saldo : 0 | Tweet
King Crimson totta kai!
On vain yksi kuningas! Yes kuuluu enemmän tuollaiseen taiturimaisten hovinarrien sarjaan. 8)
Crimson on näistä tutumpi, ja uskoisin myös että parempi.
Eipä tässä paremmuutta etsitäkään, eikä siitä kiistellä, vaan jokaiselle läheisempää artistia ja ehkä myös perusteluita pitämiselle.
Tämä on paha, kummatkin ovat minulle ne tärkeimmät bändit Oldfieldin ohella. Annetaan nyt ääni kuitenkin Yesille.
Tämä on paha, kummatkin ovat minulle ne tärkeimmät bändit Oldfieldin ohella. Annetaan nyt ääni kuitenkin Yesille.
Ohhoh, nyt sun pitää päivittää nimesi Yesoksi? :lol:
Yessille meni ääni.Epitaph on hieno biisi,muuten ei KC isommin säväytä.
Varoisit vähän mitä kirjoittelet, tipahdin just tuolilta ... :)
Varoisit vähän mitä kirjoittelet, tipahdin just tuolilta ... :)
Wot gorilla?
On vain yksi kuningas! Yes kuuluu enemmän tuollaiseen taiturimaisten hovinarrien sarjaan. 8)
Tsot,tsot.Jawohl .
Ajattelin kansa että mitä kcrimso sanoo...
Pakko antaa Yesille. Vaikka yesillä on paljon ällöttävää musaa, kc:llä on mun mielestä vaan jotkut hyvät biisit. Muut on sitä soundeilua, mutta siitähän nykyään pidetään
Tais mennä Yessille ääni, Squiren bassottelun ansiosta. Kummallakin on n. 6-7 hyvää/kuunneltavaa levyä, sieltä alkupään tuotannosta. Muuten en kummastakaan niin välitä.
Close to the Edge on loistavaa kuulokemusaa, ehdottomasti mun suosikkeja.
Kummallakin on n. 6-7 hyvää/kuunneltavaa levyä, sieltä alkupään tuotannosta. Muuten en kummastakaan niin välitä.
Mun mielestä se on jo aika kova suoritus jos jollain bändillä on 6 tai peräti 7 hyvää levyä. No "kuunneltava" on tietenkin jo paljon laajempi käsite.