Suosikkiäänestys, pudotuspeli lohko 4
Jammo kirjoitti noin 18 vuotta sitten (16 kommenttia)
Palasokeri on kätevä
* leivontaan (3)
* kahvin kanssa (13)

* totaaliportaali (14)

* ei missään (8)

* ei kiinnosta (4)

* tsippa (1)

4.
+/- saldo : 0 | Tweet
Beatles totta kai
Sama
Jethro Tull.
The Beatles oli tärkeä minulle 35 vuotta sitten, vaan kyllä se nykyään kuulostaa hieman naiivilta - jos jättää useat huippubiisit laskuista pois.
Selkeästi Jethro Tull vaikkei ihan omilla listoilla top-10 bändiksi ylläkään.
Jethro Tull.
The Beatles oli tärkeä minulle 35 vuotta sitten, vaan kyllä se nykyään kuulostaa hieman naiivilta - jos jättää useat huippubiisit laskuista pois.
No, kyllä se minullakin vähän niin menee, että äänestin Beatlesia, koska en pidä JT:stä.
Jethro Tull.
Enpä ole koskaan piitlesistä sillei tykännyt.
Tää on aika paha.Itse asiassa omistan vain pari piitles-levyä ja muistaakseni yhden Jethron. Annan kuitenkin pojon Jethrolle, koska Aqualung on helvetin hieno biisi. Ugh, olen kirjoittanut, jag har skrivit.
Jethro totta kai. Jethron lälläribiisit on ehkä samaa tasoa ku biitlesit, mutta jt:llä on niitä super kunnon ihaniakin kappaleita joukossa
Lerxt, kai olet kaikki biisit kuullut? Minä en ainakaan tee mielipidettäni sen takia mitä huonoa on, tai mitä suurin osa musasta on, vaan pyyyhin vain kermat päältä. jethroakin monesti vihaan kun en bluesista niinkään pidä mutta täytyy pitää pää kylmänä ja olla keskittymättä paskaan jota kaikkialla on
Oikeastaan paheksun jokaista bändiä.
Jethro totta kai. Jethron lälläribiisit on ehkä samaa tasoa ku biitlesit, mutta jt:llä on niitä super kunnon ihaniakin kappaleita joukossa
Lerxt, kai olet kaikki biisit kuullut? Minä en ainakaan tee mielipidettäni sen takia mitä huonoa on, tai mitä suurin osa musasta on, vaan pyyyhin vain kermat päältä. jethroakin monesti vihaan kun en bluesista niinkään pidä mutta täytyy pitää pää kylmänä ja olla keskittymättä paskaan jota kaikkialla on
Oikeaa meininkiä, Fastro! Kyllä me itse tehtäisiin hommat niin paljon paremmin, jos vain viitsittäisiin :lol:
Paha lohko. Enpä valita kummastakaan jatkoonpääsijästä. Mahtibändejä, harmi vaan että taas kaksi rakkainta kilpailijaa on samassa karsinnassa.
Jethro, vaikka onhan Biitlesillä muutamia "hyviäkin" kappaleita.
Jethro Tull. Onhan Jethron nokkamies (ja kenties muitakin henkilöitä elävien kirjoissa) toisin
kuin Biitleillä. Ja muistakaa Stand Up-albumi
nii. pitää pysyä pystyssä.
mun yks kaveri on tosi taitava.
mä en tykkää humalaisista myöskään kun niitä on metsissä ja kaupungeissa.
Jethro näyttää vetävän kaulaa
Hävettää moinen.
Hävettää moinen.
Juuri näin! Aivan liian kauan lyömättömät roikkuivat mukana.