Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Tangerine Dreamilta Syd Barrett-tribuutti

OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten (3 kommenttia)
TeeDee julkaisee huhtikuussa Syd Barrettille omistetun albumin nimeltä Madcap's Flaming Duty.
biisilista:
# Astrophel and Stella
# Shape My Sin
# The Blessed Damozel
# The Divorce
# A Dream of Death
# Hear The Voice
# Lake of Pontchartrain
# Mad Song
# One Hour of Madness
# Man
# Hymn To Intellectual Beauty
# Solution of All Problems

Se mitä itse olen jo kuullut tuosta albumista ei tuo kyllä yhtään mieleen Barrettin tuotantoa.Kyseessä on pop-albumi jossa lauletaan toisin kuin TD:n levyillä yleensä.Ei tämä poppina ihan p...a ole,mutta jotenkin ihmetyttää tuo Barrett -kytky.Itse asiassa albumin työnimenä oli 2101.Jossain vaiheessa Edgar Froese vain keksi liittää levyyn Barrettin.Ilmaista promootiota on tiedossa ja jo tullutkin.Mm. Pink Floyd-meilinkilistat ovat noteeranneet asian.

Ilkeä minä ajatteli heti,että raha taitaa olla syynä.Kun yleensä TD:n albumeita myydään maailmanlaajuisesti joitakin tuhansia,niin tämä myynee huomattavasti enemmän jo tuolla Pink Floyd-ratsastuksellaan.Levy julkaistaankin maailmanlaajuisesti ja eri merkillä(Voiceprint) kuin TD:n levyt yleensä(TDI,TDP)

+/- saldo : 0 |

    Astro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaahas, haiskahtaa tosiaan rahastukselta... Ei tule varmasti hankittua.

    boredom99 kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sama.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No niin,tuli sitten tyhmyyksissä hankittua sittenkin tämä levy.Sellaista Irkku tyylistä poppia,ei enempää,ei vähempää.Kokonaisuutena lisäksi levy rupeaa unettamaan pahasti.Ja mitenkään en osaa tätä yhdistää Barrettiin.
    voi voi sentään,kyllä on TD mennyt pilalle sen jälkeen kun perustivat oman levy-yhtiön ja rupesivat suoltamaan uusia levyjä ulos tyyliin 4-8 kpl/vuosi.