Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Pukeutuminen

harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten (86 kommenttia)

Palasokeri on kätevä

* leivontaan (3)
* kahvin kanssa (13)
* totaaliportaali (14)
* ei missään (8)
* ei kiinnosta (4)
* tsippa (1)


Pukeutuminenhan on tärkeätä näillä leveysasteilla ja lisäksi sillä annetaan mielikuva itsestä muille. Miten pukeudut?

+/- saldo : 0 |

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tosta puuttuu "kaikki vaateet, joista löytyy koko XXXXXXXL".

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ostan Mahdollisimman kiltit rock-uskottavat vaatteeni muotitietoisesti kirpparilta

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Käytän paljon pikkutakkeja, mutta vain sen takia että taskuihin mahtuu paljon kamaa. Onneksi duuniin ei tartte erityisemmin pukeutua liituraitaan, skragaan, ym..

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ulos kun lähtee niin hiphop-tyyliin pukeudun: fubu on merkkini, alushousut näkyy ja kaulassa ja ranteissa kilokaupalla kultaa.

    Kotioloissa mennään kalsarilinjalla.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei siellä näytä olevan "tavallinen halpamyymälän valikoima" vaihtoehtoa. Jaa onhan, mutta valikoimani kallistuu sitten marketista Stockmannin tyyliin joissakin kuteissa, ei kirpputorille.
    http://www.palasokeri.com/modules.php?op=modload&name=Weblog&file=index&jop=browse&mode=view&id=386


    juuffo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "kaikki Halpa-Hallin vaateet, joista löytyy koko XXXXXXXL".

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yleensä pidän niitä vaatteita, mitä olen sattunut saamaan jostain. Aika tyypillisesti (mustat) farkut ja kauluspaita, jota en tunge housujen sisään, joskus taas musta poolo ja pikkutakki.
    Kesällä t-paita.
    Joten aika tylsää. Mikähän tyyli tuo noista vaihtoehdoista olisi?

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ah, tais tulla liian rajoittuneet vaihtoehdot galluppiin. Onneksi nämä replyt voidaan nähdä mahdollisuutena ilmaista kuuluvuus johonkin mainitsemattomaan kategoriaan.

    Ei yhtään osastopotilasta vieläkään?

    Tervettä porukkaa.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Helvetillisiä vaihtoehtoja!
    Omaa tyyliäni ei alkuunkaan löytynyt...
    Käytän
    A lämpötilalueella +5 - -2 :omenanvihreää mokkanahkatakkia ja vihertävän harmaita housuja joihin ymppään erilaisia punaisen sävyn paitoja. Ja musta lakki päähän.
    B -2 - -15 : Tummanvihreä mokkatakki ja pohjanmaan suikka; muut kuten edellä
    C alle -15 astetta : sininen villavuoritakki ja turkislakki, sekä mokkasaappaat.

    Äänestin ykkösvaihtoehtoa erään ystäväni puolesta.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Käytän
    A lämpötilalueella +5 - -2 :omenanvihreää mokkanahkatakkia ja vihertävän harmaita housuja joihin ymppään erilaisia punaisen sävyn paitoja. Ja musta lakki päähän.
    B -2 - -15 : Tummanvihreä mokkatakki ja pohjanmaan suikka; muut kuten edellä
    C alle -15 astetta : sininen villavuoritakki ja turkislakki, sekä mokkasaappaat.[/quote]

    Tämähän nyt vaatii ehdottomasti selvennystä, eli miten pukeudut lämpötilan ollessa täsmälleen -2 tai täsmälleen -15 astetta?
    Entä kun se on yli +5 astetta?

    [quote]Äänestin ykkösvaihtoehtoa erään ystäväni puolesta.


    Ystävän puolesta. NIIN TIETENKIN. :roll:

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei lämpötila koskaan ole täsmälleen jotain, koska meidän kaikki lämpömittarit näyttävät eri lukemia...

    Tänään siis harmaa Koivistolainen
    http://www.hattu.fi/turkism.htm

    päässä, tummanvihreä mokkatakki yllä ja mustat villasekoitehousut.

    Hezzu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Maastopuku ja kumisaappaat.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yleisin asustus talvella farkut ja poolo, talvitakki. Tummat sävyt miellyttävät eniten. Kesällä farkut/farkkushortsit ja t-paita. Usein joku bändipaita. Joskus äityy laittamaan puvunhousut ja kauluspaidan, mutta harvemmin. Yleensä edes töissä ei tarvi. Kravattia vastustan viimeiseen asti, enkä pidä ropelleistakaan.

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En osta oikeastaan mitään. On minulla silti joitakin vaatteita. Minnulla on vain yksivärisiä vaatteita (tai on ehkä muitakin, mut en käytä). Tummansinistä sekä -vihreä, ja oranssinruskeaa. En ruskeasta tai oksennuksenväristä kyllä tykkää, ainakaan päälläni.

    Ehkä vähän löysää tai hiphop-tyylistä (no jotku citymarketin perus-), mutta enemmän tavallisen näköistä. Voihan tää näyttää rockilta jonkun mielestä. No skeittikengät ja lumilautailutakin näköinen takki (ei sitä outoa uutta muotia)

    Mustaa en oikein siedä, koska se ei edes näytä aivan mustalta yleensä. Haluaisin kyllä jos naamanikin olisi musta. /olis joku huppari ja näyttäis kuolemalta (ei miltän luurangolta). Vaikka olenkin osin hevari. Mut tummaa kyl. (Paitsi olishan kiva jos kaikki vaatteet ois vitivalkoiset, mut ei ehkä loppujen lopuks sopis mulle) Ja vaikka olen vähän hippi (vihaan hippejä), en tykkää mistään muotivaatteista /muodikkaista muka-epämuotivaatteista.

    Kirppikseltä ja sukulaisilta/perheeltä tulee, tai on tulut tähän asti kamaa. Ihan sama vaatteilla. Olen aika rähjäisen näköinen. Mutta silti hyvin hyvin nirso.

    Itse asiassa olen ylpeä rähjäisyydestä. Siinä on punkkia ja aitoa luolaihmistäkin (niin ja kaikkea). Kunhan vaan näytän jollakin tavalla hyvältä.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    On yksi solmio, jota käytän mielelläni. Se on Matti Pakarisen suomalaisesta visakoivusta valmistama puusolmio. Näitä on muitakin tarjolla, mutta Pakarisen malli on tyylikkäin.
    Se viritetään kuminauhalla kauluksen alle, ei tarvitse ikinä solmia ja on aina siisti. Sotkutkin on helppo pestä pois. Bileissä sillä voi naurattaa naisia, jotka jossain vaiheessa iltaa haluavat venyttää sitä. Puuosat on näet sidottu kuminauhalla toisiinsa.
    Hautajaisissa tosin täytyy pitää yllä noita ikäviä tummia silkkikapistuksia, jotka kiristävät kaulaa ja muutenkin hiottavat. No onneksi en ole hautausurakoitsija...

    Viukkis kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös punk-pukeutumisen määritelmä ole pukeutua just eikä melkein kuin itseä huvittaa? Näin ollen farkkuni ja progebändipaitani ovat punk-asu.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yritän pukeutua aina mahdollisimman seksikkäästi.

    Erään psykiatrisen haastettelulomakkeen testikysymys..

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Myös jysärissä tai muuten väsyneenä!? :shock:

    Cup kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaislahame lisäosineen. Mielestäni edustan muotitietoista.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Maastopuku ja kumisaappaat.


    Hyvä Hezzu. Koko päivänkö olet kumisaappaissa vai otatko oven suussa pois?

    Juuri jalkineiden kohdalla saatan tulla töihin vaelluskengissä. Otan ne sitten pois on jos on jotain kokousta. Työpöydän alla on kevyet nahkakekngät.

    Pusakkakin taitaa olla useimmiten ulkoiluvaate. Auton takakontissa on aina semmoinen siistimpi tuulipusakka, taksikuskimallia, jos tarttee vaikka talvella ravintolaan tai muualle. Kylmimmällä käytän pusakkaa joka on tehty lumilautailuun, sain halvalla talvitakiksi.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olisi varmaan parempi olla vaan hiljaa tällä foorumilla näistä asioista, mutta menköön nyt. Olen nimittäin hyvinkin kiinnostunut vaatteista ja pukeutumisesta. Vaatteita on ihan yhtä mukava ostaa kuin levyjäkin. :D

    Aiemmin pukeuduin klassisemmin ja näin jälkikäteen ajatellen myös aika tylsästi. Suorat housut, kauluspaita ja mustat kengät oli aika vakio. Parin viime vuoden aikana ehkä jonkun lievän kolmenkympin kriisin johdosta olen alkanut pukeutumaan paljon nuorekkaammin ja kai sitten myös ”trendikkäämmin”. Ryhdyin käyttämään farkkujakin yli 10 vuoden tauon jälkeen. Jopa valmiiksi kuluneen näköiseksi tehtyjä! Olen myös tykästynyt erilaisiin tossuihin, huppareihin ja pusakoihin mitkä eivät ennen kuuluneet lainkaan repertuaariini. Ja viime kesänä innostuin etenkin Hugo Bossin printtikuvioisista t-paidoista joita onkin sitten kertynyt kaappiin jo aika läjä. Tyylikkäämpiä kuin bändipaidat ja paljon mukavampia päällä. Kauluspaitoja tulee myös käytettyä yhä, mutta nykyisin lähinnä rennosti housujen päällä. Vanhana suosikkivärinä on sentään säilynyt musta, mutta muutkin tummat ja murretut sävyt käyvät. Tyylinä yksinkertainen miellyttää yleensä (noita printtipaitoja voi pitää kai jonkilaisena poikkeuksena), mutta toisaalta tykkään että vaatteissa on joku pikku yksityiskohta tai juju. Töihin ei tarvitse onneksi pukeutua minkään erityisen pukukoodin mukaisesti vaan tennarit ja siisti t-paita toimii ihan hyvin, toisaalta välillä on ihan mukava laittaa pikkutakkikin päälle.

    Brändeistä suosin Hugo Bossin lisäksi etenkin Armani Jeansia ja Tommy Hilfigeria (ei kuitenkaan mitään Ali G tyyppistä settiä… :lol: ). Tykkään laatumerkeistä, koska ne näyttävät hyvältä laadukkaiden materiaalien takia vielä useiden pesukertojen jälkeen, ovat kestäviä, design keskimäärin mielenkiintoisempaa kuin aivan bulkkikamalla ja istuvatpa päälle vielä paremmin hyvien leikkauksien ansiosta. Kuukaudessa käytän vaateostoksiin aika tasaisesti 200-300 euroa. Aleksanterinkadun Modasta tai Stockmannillta on löytynyt yleensä kaikki tarvitsemani aika tyydyttävästi. Olen liian laiska menemään mihinkään pikku puoteihin vaikka sieltä varmaan saattaisi löytyä mielenkiintoista kamaa.

    Viimeisin vaateostos oli Paul Smithin siisti musta t-paita jossa on väriläiskiä ja cmyk ja pantone-värikoodeja. Täydellinen graafiselle suunnittelijalle! Oli pakko ostaa kun sattumalta tuli vastaan. :)

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Käytän Lidlin kenkiä.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Käytän Lidlin kenkiä.


    Nopea googletus kertoo että sellaisia tosiaan on olemassa. Luulin että se on vaan ruokakauppa.

    Riley kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuukaudessa käytän vaateostoksiin aika tasaisesti 200-300 euroa.

    :shock:

    Oletko varma, että olet mies? :lol:

    Itse käytän vastaavan summan ehkä n. 10 vuodessa...

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Nopea googletus kertoo että sellaisia tosiaan on olemassa. Luulin että se on vaan ruokakauppa.


    Onhan siellä paljon käyttötavaraakin. Etkö ole nähnyt Lidlin mainoslehdykkää? Siellä on ties mitä kiikaria ja hälytintä, tosin valikoima vaihtelee myymälöittäin. Ja hyvät kengät ne
    on, tuskin 10 eurolla parempia saa. :D

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Myös sykemittareita ja olohuoneen pöytiä on Lidlissä myyty :shock:

    Aeroneus kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Myös sykemittareita ja olohuoneen pöytiä on Lidlissä myyty :shock:


    Ja mm. Genesiksen ja Jethro Tullin levyjä... Kokoelmia tosin, mutta kuitenkin.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Oletko varma, että olet mies? :lol:


    Eihän sitä kai koskaan aivan varma voi olla.

    Lidl pitäisi kyllä käydä tsekkaamassa joskus. Ei vaan ole tässä sopivasti lähellä yhtään. En kyllä usko että vaateostoksia tekisin sieltä...

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lidlissä ei oikeastaan ole mitään muuta vikaa kuin että siellä on vähän liikaa ihmisiä yleensä, joutuu jonottelemaan. Vähän sellainen kansanmarket se on, tunnelma täysin erilainen kuin Stockan herkussa. Joskus parhaat tuotteet on hyllystä loppu.

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kävin kerran Kokkolassa Lidlissä. Tuntui joltain Halpa-hallin ja automarketin välimuodolta. Rasittavaa, kun kaverit ostaa olutta Lidlistä, ja sitten tyhjät, oikeisiin kauppoihin kelpaamattomat, pullot täyttävät kaapit. Pitäisi varmaan roudata ne lasinkeräykseen.

    Kcrimso on ilmeisesti se ainoa progekeikoilla naisten vessaa käyttävä henkilö.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Kcrimso on ilmeisesti se ainoa progekeikoilla naisten vessaa käyttävä henkilö.


    Haista hippi, Andersonin hikinen huilu.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Kcrimso on ilmeisesti se ainoa progekeikoilla naisten vessaa käyttävä henkilö.


    No voi helevetti, ei ihme että vuoden 1973 levyt ovat Palasokerin äänestysten kärjessä kun käsitykset on tätä tasoa.

    Itse olen vähäisestä työnteosta johtuen nykyään aika persaukinen joten en käytä kuin ehkä 400-700 euroa vuodessa vaatteisiin. Joskus ennen kun tein töitä kuin orja tuli kyllä ostettua tonnilla vaatetta kuussa (mummon markkoja). Eihän sillä nyt mitään ihmeitä edes saa. Kengät ja pari paitaa.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kcrimso on ilmeisesti se ainoa progekeikoilla naisten vessaa käyttävä henkilö.


    No voi helevetti, ei ihme että vuoden 1973 levyt ovat Palasokerin äänestysten kärjessä kun käsitykset on tätä tasoa.[/quote]

    :lol: Heh, vähän yllätyin MZ:n kommentin luettuani kun tarkastin että mistäs päin herra olikaan kotoisin kun paikkakunta olikin Helsinki. Ajattelin että vähintään jostain Pohjanmaalta. Ei millään pahalla pohjanmaalaisia kohtaan.

    [quote]Joskus ennen kun tein töitä kuin orja tuli kyllä ostettua tonnilla vaatetta kuussa (mummon markkoja). Eihän sillä nyt mitään ihmeitä edes saa. Kengät ja pari paitaa.


    Itseasiassa ei sillä saa kuin kengät TAI paidan. :D

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kcrimso on ilmeisesti se ainoa progekeikoilla naisten vessaa käyttävä henkilö.


    No voi helevetti, ei ihme että vuoden 1973 levyt ovat Palasokerin äänestysten kärjessä kun käsitykset on tätä tasoa.


    Tai sitten jotkut ovat vain tosikkoja.

    Andersonin huilua voin haistaa, kunhan se ei ole Jonin, ja liiat kuolat on pyyhitty pois.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Itseasiassa ei sillä saa kuin kengät TAI paidan. :D


    Jos oikeasti saisi mennä shoppailemaan kuteita hintoja miettimättä niin ei tonnilla saisi niistä kaikkein mieluisimmista vaatekaupoista kuin korkeintaan kengännauhan ;)

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    [quote]
    Kcrimso on ilmeisesti se ainoa progekeikoilla naisten vessaa käyttävä henkilö.


    No voi helevetti, ei ihme että vuoden 1973 levyt ovat Palasokerin äänestysten kärjessä kun käsitykset on tätä tasoa.[/quote]

    :lol: Heh, vähän yllätyin MZ:n kommentin luettuani kun tarkastin että mistäs päin herra olikaan kotoisin kun paikkakunta olikin Helsinki. Ajattelin että vähintään jostain Pohjanmaalta. Ei millään pahalla pohjanmaalaisia kohtaan.


    Itse asiassa Olen pohjanmaalta kotoisin, en tosin eteläsellaisesta. Olen kuitenkin asunut pääkaupunkiseudulla kohta 15 vuotta.
    Pitäisi ilmeisesti käyttää hymiöitä, jos otitte tuon vessakommenttini tosissaan.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Jos oikeasti saisi mennä shoppailemaan kuteita hintoja miettimättä niin ei tonnilla saisi niistä kaikkein mieluisimmista vaatekaupoista kuin korkeintaan kengännauhan ;)


    Totta turiset. Pitää kuitenkin yrittää pitää joku kohtuus tässäkin touhussa. :D

    juuffo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meidän Lidl issä on kaksi silmiinpistävää seikkaa; kansallisuuksienkirjo asiakaskunnassa, eikä taustamusiikkia. Molemmat seikat ovat mielyttäneet minua kenkä- ja kiikari hankintoja tehdessäni.

    Vaikea sanoa mitä käyttäisin kk tai vuodessa vaatteisiin, koska vaimo hankkii 99%sti.

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yksi asia vaan ihmetyttää:
    Vaatekaapista on tähän asti tullut ulos ainakin Boss-mies ja blingbling-mies, mutta ei semmoisia progekeikoilla koskaan näe.

    Enää ei ole edes puhelinkioskeja joissa voisi käydä muuntautumassa tyyliin Clark Kent..

    VTF? :?
    :wink:

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yksi asia vaan ihmetyttää:
    Vaatekaapista on tähän asti tullut ulos ainakin Boss-mies ja blingbling-mies, mutta ei semmoisia progekeikoilla koskaan näe.



    No olin mä just KTU:n keikalla. Asu: kengät Hilfiger, housut Hilfiger, paita Armani. Eli totta, Boss-miestä ei näkynyt. :lol:

    Mutta siis eihän "Boss-miehet" keikan hämärässä mitenkään erityisesti erotu. Blingbling-miehet onkin sitten varmaan jo kokonaan toinen juttu.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mikä helvetin blingbling-mies? :) Älkää nyt ihan kirjaimellisesti kaikkea sentään tulkitko :) :)

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vähän epäilytti Harmaan blingbling. Kaksi tosin jo vastannut hiphop.

    didja kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitkät kalsarit on helkkarin kova juttu nyt!

    Hezzu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on Risto-merkkiset pitkät kalsarit. Vähäkö oon kova.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitkät kalsarit on helkkarin kova juttu nyt!


    Kämppä on niin kylmä että teki herätessä melkein mieli vetää pitkät kalsarit jalkaan, vaikka en aio edes lähteä ulos tänään.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitkät kalsarit on helkkarin kova juttu nyt!


    Inhoan pitkiä kalsareita, mutta näillä pakkasilla ja viimassa vastatuuleen tarpoessa (jätän auton vaimolle) ne ovat ainoa keino säilyä lisääntymiskykyisenä tulevaisuudessakin. :lol:

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kauppaan pitäisi mennä, ja etsin kaapista pitkiä kalsareita, mutta eipä tuntunut löytyvän. Mihin lienee kadonneet.
    Onneksi kauppa on aika lähellä ja takki on pitkä ja lämmin.

    Viukkis kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitkät kalsarit on kätevä kotiasu talvella.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä vaihdan heti kotiin tultua ylle fleece-housut kesät talvet. Net on niin lutuset. Eikä ne kiristä paikkoja.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No niin.. kun vanhakantainen sivistyneistö puuttuu, rääsyläisten ja metroseksuaalien väliin ei jää mitään - paitsi minä..

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mikä helvetin blingbling-mies? :) Älkää nyt ihan kirjaimellisesti kaikkea sentään tulkitko :) :)


    No sitähän minäkin! Vähän epäilytti, mutta luotan tietty sokeasti kaikkeen mitä täällä kirjoitellaan. :D

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minäpä aina valehtelen. 8) :wink:

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minäpä aina valehtelen. 8) :wink:

    Nyt et kyllä puhu totta

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Boss-mies[/quote] Kuka?
    [quote] blingbling-mies
    Mikä?

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minkä takia moni ns. vihreitä arvoja kannattava yksilö näyttää kävelevältä ympäristörikokselta?

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Samasta syystä kuin monet uskovat jumalaan ns. varmuuden vuoksi?!

    juuffo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ... Eikä ne kiristä paikkoja.

    Hän loehe lausumaan kaiken pukeutumiseni perusvaatimuksen, ei saa kirrata mistään !
    (Joskus tosin pipo on vähän kireellä. nimim. Iloinen Paheksuja)

    apazuzu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Armeija kamoja, yleensä.
    Bändipaita on pakollinen aina.

    apazuzu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo, mihin on unohtunut METALLI!

    didja kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitää huomauttaa vielä että mun rakkain t-paita on Kirka -paita: etupuolella lukee "Hetki lyö"
    ja selässä on iso Kirkan kasvokuva ja teksti "Elämään eksynyt". Kyseinen asuste on myös ainoa omistamani bändipaita.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tänään oli maastohousut, Fishin t-paita (syksyn keikalta), musta farkkupusakka ja untuvatakki. Kaksi viimeksi mainittua Stockalta mistä yleensä osta kaiken: kohtuuhinnat, hyvä laatu, ja vaihdot pelaavat kuin unelma.

    Niittivyö.

    Ylikansallisen korporaation aasiassa teettämät kehnohkot vaelluskengät.

    JA PITKÄT KALSARIT. En muista mistä ostetut.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun rakkaimmassa teepaidassa lukee ANTIKOMM. Tokaks rakkaimassa lukee AVOHOIDOSSA ja kolmanneksi rakkaimassa lukee SPORT EVOLUTION.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tokaks rakkaimassa lukee AVOHOIDOSSA


    Mullakin on muutamaMentalwear paita:

    - Minne te mua viette? Päästäkää irti vittu (valkotakit kantaa heppua pois)

    - Nyt iski hirveä paniikki

    PeeHoo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Boss-mies
    Kuka?[/quote]

    Kcrimso, aka Hilfiger-mies, aka Armani-mies. 8)

    [quote] blingbling-mies
    Mikä?


    Harmaa, paitsi että ei se sit ollukkaan se.. :)

    Mulla oli koulussa n. 10 vuotiaana t-paita jossa oli Pulterista sen eläimen (Raaka-Roki?) kuva ja teksti: "Parta kasvaa, nuttu kuluu, poika vaan ei opi mitään." :lol:

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    On yksi solmio, jota käytän mielelläni. Se on Matti Pakarisen suomalaisesta visakoivusta valmistama puusolmio. Näitä on muitakin tarjolla, mutta Pakarisen malli on tyylikkäin...

    Mistäs näitä puusolmioita saa?
    Varmaan jo kymmenen vuotta sitten tapasin erään discojukan jolla oli tommonen puusolmio. Oli hyvän näkönen ja on ollu mielessä hankkia semmonen jos jossain joskus semmoseen törmään.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täälläpäin perinteiset koirakkaat on tänätalvena trendikkäästi korvattu susikkailla eli nyt on siis suden nahasta otettu sisältä pois se ulvomakone ja sitten tästä mukavasti 38 asteen pakkasiakin kestävästä karvapäälysteestä on muotoiltu rukkaset tai jopa takki eli turkki... Kyseiset vaatekappaleet eivät nauti EUn kannatusta, mutta paikallisen väestön kylläkin...

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun rakkaimmassa teepaidassa lukee ANTIKOMM. Tokaks rakkaimassa lukee AVOHOIDOSSA ja kolmanneksi rakkaimassa lukee SPORT EVOLUTION.


    Viime kesänä kun ajelin mökiltä kotiiinpäin,niin yksi tyyppi oli tiensivussa huoltamassa auotoaan.Sen paidassa oli joku teksti selässä jota tietysti rupesin tarkemmin tavaamaan.No kun pääsin lähietäisyydelle,niin siinähän luki että:Saatanaako siinä tölläät!

    Sunkka kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tykkään laatumerkeistä, koska ne näyttävät hyvältä laadukkaiden materiaalien takia vielä useiden pesukertojen jälkeen, ovat kestäviä, design keskimäärin mielenkiintoisempaa kuin aivan bulkkikamalla ja istuvatpa päälle vielä paremmin hyvien leikkauksien ansiosta. Kuukaudessa käytän vaateostoksiin aika tasaisesti 200-300 euroa. Aleksanterinkadun Modasta tai Stockmannillta on löytynyt yleensä kaikki tarvitsemani aika tyydyttävästi.


    Aamen.
    Mulla on kanssa noita Hilfigerin, Sandin ja Fcuk:n farkkuja ja viime kesänä ostin Stockmannilta Marlboron mustat farkut, mitkä on tosi hyvät. Ja muutamissa minun vaatteissa lukee myös Esprit. Ja pari viikkoa sitten ostin Sokoksesta Jukka Rintalan harmaan solmion, joka on myös hyvin laadukas (ja siinä ei ole kuminauhaa takana...). Kyllä laatuun kannattaa satsata.

    Kauluspaidat ostan yleensä puolivuosittaisella matkallani Hong Kongissa G2000-myymälöistä, koska niiden kaulus ei kutita. Bosweelit ja muut kutittavat, kaula ärtyy kun koko päivän solmio kaulassa. Pikkutakkeja ostin viimevuonna Dressmannilta, Aleksi13:sta ja Stockmannilta. G2000 on vähän sellainen Hong Kongin Dressmann, miesten pukuvaateketju.

    Toisaalta käytän kyllä aika paljon myös bändipaitoja... Bändipaidat olen yleensä ostellut konsertista suoraan artistilta tai siis yleensä heidän paitamyyjiltään.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näh.. nyt kun en ole enää kenenkään renki, vaatteet ei voisi vähempää kiinnostaa. Tosin lähemmäs vuosikymmenen takaisen rengin uran jäljiltä kaapissa on Bugatin ja Sandin takkeja, parit Marlboron kangashuosut yms. Nykyinen talvinen perusuniformu: mustat farmarihousut ja joku erätakki, karvareuhka. Sana farkut ei kuulu mun sanavarastoon.. 99% vaatteista on mustia, loput harmaita tai tummanvihreitä.

    Sunkka kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Erätakeista tuli mieleen Valtion Pukutehdas eli Boreus. Niiden pukimet on myös laadukkaista. Nytkin on päällä vanha fleece-paita, joka on erittäin mukava.

    Stello kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on melkein kaikki vaatteet mustia, enkä ostanut vuosien '97 tai '98 ja 2005 välillä kertaakaan vaatteita (vissiin jonkin verran harvinaista naiselta). Tein kyllä yhden hameen ja sain äidiltä joululahjoiksi paitoja, sukkiksia ja alusvaatteita. Mulla on silti edelleen aktiivikäytössä jotain yli 15v. sitten ostettuja vaatteita. Harmittaa yhä, että heitin lopulta pois pari suosikkipaitaani, mutta niiden hihat olivat kuluneet läpinäkyviksi - kutsuin niitä mun köyhyyspaidoiksi :D

    Nykyisin mulla on muutamia värikkäitä ja valkoisia paitoja ja pari villatakkia, mutta mielummin pukeudun silti mustaan, kun se on lempivärini.

    En maksaisi vaatteista kovin paljon.. Kaikki itse ostetut paidat ovat alle 10 euroa, ja jostain takista tai hameesta voin maksaa 30 euroa. Dunnes Stores rules..

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miksi kalsonkihousuissa pesulapun pitää olla housujen sisäpuolella? Ovat joskus nimittäin kutiamista aiheuttavia.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Me dinosaurusisät käytämme edlleen valkoisia kalsreita. Nuorilla on muotina vain kirjavat boxer kalsarit. Semmottos jenkkilässä.

    Mielikuvituslapsi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sanokaa miehet, miten voi käyttää leveitä boksereita? Eikö ne mee ikävästi ruttuun, kun vetää housut päälle?

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Menee, jos on kireät housut, mutta saahan ne oiottua.

    Vyötiäinen kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen muotitietoinen. Useimmiten asusteenani on kalukukkaro.

    endbrax kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mistäköhän saisi ns. tupakkitakin. Sopisi hyvin muuhun viikonlopun kotiasusteeseeni (pyjama).

    Kcrimso kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä haluaisin fetsin.

    jarmo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yleensä suorat housut,t-paita,kävelykengät(suomalaiset) talvella sama tyyli+poolo(musta)+talvitakki,syksyllä sama+pilottitakki.Tilanteesta riippuen.

    MissLemon kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tyylilleni uskollisena pukeudun yleensä mustiin. Jaa no... tuli ostettua punaiset kengät, mutta vain siksi, ettei mustia samanlaisia ollut tarjolla.

    Arkena farkut ja t-paita tai villapusero tai vastaava. Joskus hame. Parempiin tilaisuuksiin hame ja korolliset kengät. Muutoin Chanel 5 8)

    Markkutapio kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olin muutama viikko sitten firman juhlissa, johon kutsussa oli mainittu asusteeksi "kesäisen juhlavaa". Itse puin päälleni vaaleat suorat housut ja keltaisen paidan. Juhliin kutsujat itse, kuten myös suurin osa juhlaväestä, olivat pukeutuneet tummiin tai harmaisiin pukuihin.

    Onko suomalaisten käsitys "kesäisen juhlavasta" harmaata tai mustaa?
    Mitä laittaisitte päällenne "kesäisen juhlavana"?

    Pekka kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Mitä laittaisitte päällenne "kesäisen juhlavana"?


    Vaalea puku, rento meininki. Jotain tällasta:



    EsaJii kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miksi samalla osastolla?
    Marketti/kirppisvaatteet

    Tänään päällä t-paita Islannista ja jonkulaiset cargo pants jutut, nekun on ohkasemmat kuin farkut. On niin kuumankosteaa ettei farkuilla mene metsään kävelemään. Shortsit taas antaa kaikenlaisten otusten purra.

    Yeti kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei yhtään osastopotilasta vieläkään?

    Tervettä porukkaa.[/quote]
    Miksi et äänestänyt?

    [quote]Yleensä pidän niitä vaatteita, mitä olen sattunut saamaan jostain.

    Aika sama, ylimmän ja 2. ylimmän välimaastoon menee äänestys mulla. Sukat ja kalsarit jouluna ja muita vaatteita saa pitkin vuotta. Kengät on sellaiset, missä en tingi laadusta, mutta toki ostan ne aina 70% alesta, samoin takit. Farkut on n. 35€. Yritin skarppailla farkkujen suhteen, LEE:t (kuvassa) kustansi sen 80e:a ja ne oli valmiiksi kulutetut! Kestivät n. 6kk.. Sen jälkeen olen pidättäytynyt halvoissa farkuissa.

    Jos vaatteiden hankinta ei olisi rahasta kiinni, niin ostaisin laadukkaita vaatteita, internetin voimalla. Laadukkaita vaatteita ei tarvitse uusia niin usein, kun sen sopivan on löytänyt. Siksi otan mielummin vähän käytetyn laatuvaatteen, kuin uuden kehnon. Vaatteet ovat välttämätön paha, samalla niillä viestitään jotain itsestään (halusi tai ei). Joskus ne kirppis kuteet ovat paljon persoonallisemmat, kuin teetetty puku, jos ei osaa kantaa vaatteitaan.. Mutta useammin toisinpäin.

    Tuli mieleen, että miksi se on niin, että ketkä pukeutuvat hyvin ja siihen vaivaa nähden, niin saa tästä huomautuksia. Niin avarakatseiset kirpputori-hipit ovat ensimmäisenä marisemassa niinkin pinnallisesta asiasta, kuin vaatetus. Mä ostan ainakin kalliita vaatteita, jos se joskus on mahdollista.

    Tämä on n. 1 kk vanha kuva, omasta mielestäni pukeudun kohtuullisen tylsästi/turvallisesti. Muuten kyllä ihan komea mies.

    [img]mg]

    Lerxst kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Farkut, musta t-paita, nahkarotsi tai pikkutakki tai takiton. Se on se tyypillisin kuosi.

    endbrax kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mustat Levikset, printtipaita ja Pumat. Villaknuttu kenties, jos vilu kapajaa.