Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Lipputrokaus

OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten (20 kommenttia)
On muuuten todella törkeää tämä lipputrokaus.Viimeisimpänä esimerkkinä Metallican keikka joka myytiin lippupalvelusta loppuun alle tunnnissa.Nyt jotkut myyjät myyvät lippuja mm. huutonetissä törkeään ylihintaan.:evil: Eihän siinä mitään jos ei pääse keikalle jostain syyystä ja siksi myy liput,mutta kun Lippupalvelusta myytiin 6 lippua/asiakas ja jotkut myyjät myyvät juuri kuutta lippua niin siitä voi tehdä jotain päätelmiä.:evil: Ahneus on kyllä melkoista:evil:

Tässäkin tietysti pätee taas se sama fraasi,että tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa... :x

+/- saldo : 0 |

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No tuo on niin isoa bisnestä tuo rocki nykyään.

    Se huuto.netin lipputrokari on vasta siinä ketjun viimeisenä lenkkinä.

    Ei se ahneus ainakaan vähene, kun kuljetaan sitä ketjua eteenpäin. Aika montaa ratasta tuollainen kiertue pyörittää.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Se huuto.netin lipputrokari on vasta siinä ketjun viimeisenä lenkkinä.

    Ei se ahneus ainakaan vähene, kun kuljetaan sitä ketjua eteenpäin. Aika montaa ratasta tuollainen kiertue pyörittää.


    Se on totta joo,että se huutiksen trokarinilkki on siellä viimeisenä lenkkinä.Mutta kaikki ,tai ainakin lähes kaikki muut rattaat jollain tavalla EDISTÄVÄT sitä,että joku bändi saadaan esimerkiksi tänne Peräpohjolaan.Tuollaiset ahneet trokarit eivät tee yhtään mitään muuta kuin vain keräävät liksat päältä.

    On kyllä menneet aika älyttömiksi muutenkin nuo konserttilippujen hinnat.Muutamassa vuodessa on hinnat jopa tuplaantuneet .Ei hyvä :?

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Itselläni on hyviä kokemuksia lipputrokauksesta: sen ainoan konserttilipun minkä huuto.netin kautta ostin sain halvemmalla kuin olisi lippupalvelusta saanut. No se olikin Guns n'Rosesin keikka joten ei tuo hirveästi uskottavuutta Palasokerissa mutta tulihan tuotakin kakarana nousuhumalassa huudatettua.

    Kaverille ostin kerran lipun huuto.netin kautta. Hänkin oli sitten lopulta saanut sen lipun halvemmalla, kuin millä se oli huudettu! Rikkoi kai ahneen trokarin sydämen, kun oli myyjälle tapaamisessa todennut: "MÄ OLEN FANI" (ja on muuten kanssa!).

    Tarkoitus ei ole nyt puolustella trokareita. Tuskinpa tuollaisesta rahanteosta nyt kauhean tyytyväinen olo kuitenkaan tulee.

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mikään ei tuota niin paljoa mielihyvää, kun trokari säntäilee hädissään just ennen keikkaa keikkapaikan edustalla, huutaa pakokauhun vallassa lippuja lippuja, vielä olis lippuja... voi sitä tyydyksen määrää, kun voi sanoa, että liput on taskussa.. Mutta toi on kyllä vihon viimeistä touhua. "Oikeat" fani jäävät ilman lippuja tollasten ahneiden pallinaamojen takia.

    Jos puhutaan huonosta onnesta näin yleisesti, niin olen ollut Pink Floyd fani about 15 vuotta. Vuonna 1994 mulla oli jo lippu kädessä helsingin keikalle. Kuinka ollakkaan, herrat eivät vaivautuneet ylittämään merta, vaan keikka siirettiin Göteboriin. Samalla lipulla olisi päässyt keikalle, mutta kun keikka alkoi, alkoi armeija samana päivänä. Olen siis melkein nähnyt PF:n livenä...

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Kaverille ostin kerran lipun huuto.netin kautta. Hänkin oli sitten lopulta saanut sen lipun halvemmalla, kuin millä se oli huudettu! Rikkoi kai ahneen trokarin sydämen, kun oli myyjälle tapaamisessa todennut: "MÄ OLEN FANI" (ja on muuten kanssa!).


    :lol:

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : -1
    Mä olen kerran ostanut nk. trokarilta lipun. Kyseessä oli edellinen Rollarikeikka stadikalla ja myyjä oli joku kiertueporukkaan kuuluva ja lippuja oli useampia kentälle.
    Alussa pyysi normaalia hintaa, mutta käytiin baarissa välillä.
    Kun tseh tseh toppi alotteli soittoa niin lippu irtosi jo alle puoleen hintaan.
    Samalla tavalla voisi hankkia lipun köyhän miehen Genesiksen konserttiin.Tai sitten ei....

    Uni kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Jos puhutaan huonosta onnesta näin yleisesti, niin olen ollut Pink Floyd fani about 15 vuotta. Vuonna 1994 mulla oli jo lippu kädessä helsingin keikalle. Kuinka ollakkaan, herrat eivät vaivautuneet ylittämään merta, vaan keikka siirettiin Göteboriin. Samalla lipulla olisi päässyt keikalle, mutta kun keikka alkoi, alkoi armeija samana päivänä. Olen siis melkein nähnyt PF:n livenä...


    Mulla alkoi armeija (tai no okei, laivasto) vasta lokakuussa -94 joten ehdin käväistä Göteborgissa.. :wink: Lipun tosin joutui vaihtamaan rumempaan siitä hienosta hologrammilipusta.

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo olihan se lippu ihan siisti.. Sen suomen keikan piti olla samana päivänä, kun intti alkoi, olisin mennyt sinne taktisesti päivän myöhässä. Olisin mieluusti hakannut halkoja viikon siitä hyvästä.. Mutta kun ei, ni ei. Mietin jopa sotilaskarkuruutta, melkein :)

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aamulehdessä Tänään:
    "Lakimiehet jäljittävät Metallican lippuja trokaavia"
    Welldone-ohjelmatoimistolle tuli mitta täyteen ja nyt huutonetin trokarit jäljitetään. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

    Mr.Walker kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Saapas nähdä saako George Michael trokarit liikkeelle.
    Jotenkin tuntuu, että Olympiastadion on hiukan liian mittava paikka tälle eilispäivän teini-idolille. Luulisin, että lippuja saa loppuun saakka virallisestikin.

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Manni make tö vööld kou raund.

    StarLion kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aamulehdessä Tänään:
    "Lakimiehet jäljittävät Metallican lippuja trokaavia"
    Welldone-ohjelmatoimistolle tuli mitta täyteen ja nyt huutonetin trokarit jäljitetään. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


    no onpas nyt sitten toisaalta naivia että welldone asiasta kiinostuisi kun hehän saivat stadionin täyteen ja rahat haltuun.
    Lippujen hinnat on kuitenkin suomessa halpoja jos esim vertaa euroopan saati sitten amerikan hintoihin, jotka aivan päätä huimaavia.
    Helpoin tapa estää trokausta lienee että niitä myytäisiin vain esim 2 per nenä. Mitäs myyvät tollaisia määriä yhdellä kertaa.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    no onpas nyt sitten toisaalta naivia että welldone asiasta kiinostuisi kun hehän saivat stadionin täyteen ja rahat haltuun.
    Lippujen hinnat on kuitenkin suomessa halpoja jos esim vertaa euroopan saati sitten amerikan hintoihin, jotka aivan päätä huimaavia.
    Helpoin tapa estää trokausta lienee että niitä myytäisiin vain esim 2 per nenä. Mitäs myyvät tollaisia määriä yhdellä kertaa.


    Olet ihan oikeassa.2 lippua/asiakas olisi ihan ok.Toisaalta jotku saattavat ihan OIKEASTI olla menossa konserttiin isommalla ryhmällä ja sitten siinä voisi tulla ongelmia.Koskaan ei ole hyvä... :?

    En muuten usko,että welldone oikeasti jaksaisi puuttua tuohon trokaukseen.Taitaa olla vaan (tehotonta) pelottelua :(

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    no onpas nyt sitten toisaalta naivia että welldone asiasta kiinostuisi kun hehän saivat stadionin täyteen ja rahat haltuun.


    Huuto.netissä katsoin että oliko joku maksamassa peräti 160 euroa kenttälipusta, jonka hinta taisi lippuluukulta olla 100 euroa alempi. Kai se järjestäjiäkin jo alkaa harmittaa että möivät liian halvalla.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joku saisi maksaa minulle 160 euroa että menisin Metallican konserttiin...

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joku saisi maksaa minulle 160 euroa että menisin Metallican konserttiin...


    Onko tämä tulkittava niin,että pikkurahasta et lähde minnekään vai että et PIDÄ Metallicasta? :shock: :lol: :lol:

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Metallica on paska livebändi.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eri mieltä. Nimenomaan livenä toimii mutta vain livenä.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No hitto, itse olen nähnyt livenä vuosina 1988, 1992 ja 1993. Tuon viimeisen jälkeen ei paljon enää napannut, kun soitto ei kulkenut elävänä lainkaan. Myöhemmistä ajoista nähtyjä livetaltiointeja ei kauaa pystynyt kurkkaamaan niitäkään.

    harmaa kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ruisrock 1996, ennakko-odotukset nolla, kokemus jokseenkin "awesome". Tosin alkoholilla oli osuutta asiaan.
    En kylläkään ole menossa stadionin keikalle, ei se niin hyvä bändi ole.