[Äänestys] Hawkwind vai Ozric Tentacles
StarLion kirjoitti noin 18 vuotta sitten (11 kommenttia)
Palasokeri on kätevä
* leivontaan (3)
* kahvin kanssa (13)

* totaaliportaali (14)

* ei missään (8)

* ei kiinnosta (4)

* tsippa (1)

Kumpi siis space rock legendoista lentää korkeammalla
+/- saldo : 0 | Tweet
Kummastakaan en juuri välitä mutta Ozricia sentään jaksaa kuunnella pari kertaa vuodessa joten ääni sille.
OT.Ei meinaa huomata näitä äänestyksiä,kun eivät näy pääsivulla.
Vaikea valinta. Pidän molemmista. Kuitenkin Hawkwind, ihan vaan Lemmyn takia :)
onks noi progee?
OT on kyl iha kiva
Mä olen kuunnellut lukuisia Hawkwindin levyjä ja omistanut parhaimmillaan 20 Ozricin levyä (nykyään enää 14...).
Edelleen jaksan kuunnella useita OZ-levyjä, mutta vaan biisin sieltä, täältä tuolta toiselta, tylsältä, bändiltä.
Mistä lähtien Ozric on ollut legenda? Kumpikaan ei kuulu suosikkeihin, mutta ainakin Hawkwind on tarjonnut vaihtelevampaa musaa.
Molemmat ovat loistavia bändejä, mutta onhan Hawkwind nyt sentään paria kertaluokkaa legendaarisempi. Ozricit tosiaan vähän toistavat itseään. Muutenkaan en oikein osaa nähdä näitä bändejä verrannollisina, sen verran erityyppistä kamaa ovat tuottaneet. Erilaista musiikkia erilaisiin tilanteisiin.
Olenkos selvittänyt täällä omaa, absoluuttista tulkintaani Ozric Tentaclesin musiikista? Kolme on heillä tapaa tehdä biisejä, joita het kierrättävät uudelleen ja uudelleen. Jätän teille tehtäväksi eritellä tarkemmat kuvatukset näistä kolmesta. Saatte kolme viikkoa aikaa.
Jaa Hawkwind? Tylsempi näistä kahdesta.
Olenkos selvittänyt täällä omaa, absoluuttista tulkintaani Ozric Tentaclesin musiikista? Kolme on heillä tapaa tehdä biisejä, joita het kierrättävät uudelleen ja uudelleen.
Noh? Antaa paukkua!
Olenkos selvittänyt täällä omaa, absoluuttista tulkintaani Ozric Tentaclesin musiikista? Kolme on heillä tapaa tehdä biisejä, joita het kierrättävät uudelleen ja uudelleen.
Noh? Antaa paukkua![/quote]
Häh? Se oli teitin tehtävä!
[quote]
Jätän teille tehtäväksi eritellä tarkemmat kuvatukset näistä kolmesta. Saatte kolme viikkoa aikaa.
En viitsi perustaa Ozricin keikasta omaa threadia, koska en ole varma possen yleisestä myötämielisyydestä / -mielettömyydestä orkkaa kohtaan... Mutta siis, olikos siellä mun lisäks muita? Melkoisen toismaailmallista matkailua! :D Brilliant euphoria...