Haikaran uusin
LumikoirainKeisari kirjoitti noin 23 vuotta sitten (36 kommenttia)
Niin mitäs, tuli vain mieleeni äsken kirjoittaessani vastauksen progehankintoihin, että mistäs tämän Haikaran uusimman levyn voisi saada käsiinsä, kun yritin tilata ja kokoonpanon levy-yhtiöltä ja swampmusicista.
Ja Colossuksen sivulla on linkki tänne palasokerin projechattiin. Ottivat kai opikseen kun kukaan ei Colossuksen omaa forumia enää käyttänyt. Mielenkiintoista!
Ja Colossuksen sivulla on linkki tänne palasokerin projechattiin. Ottivat kai opikseen kun kukaan ei Colossuksen omaa forumia enää käyttänyt. Mielenkiintoista!
+/- saldo : 0 | Tweet
Popparienkelistä sitä ainakin saa, ainakin hyllystä. Tilaa sieltä. http://www.popangel.fi
Mikäs se on nykyisin Haikaran uusin? Eli onkos Tuhkamaan jälkeen jo jotakin ilmestynyt?
Tosiaan, vastaukseni sisältää oletuksen että Tuhkamaa on uusin. Eli jos erehdyn siinä niin Popparienkeliinkään ei voi välttämättä tässä asiassa luottaa.
Käsittääkseni Tuhkamaa on uusin.
Tuhkamaa on ihan jees levy. Yllätti positiivisesti, sillä en odottanut kummoistakaan menoa. Ei nyt aihetta riemunkiljahduksiin, mutta kunniallinen suoritus joka tapauksessa.
Tuhkamaa on ilmeisesti parempi kuin edellinen levy Domino? Se ei nimittäin ainakaan parin kuuntelun perusteella kauheasti sykähdyttänyt.
Kyllä ainakin minun mielestä tuhkamaa on paljon parempi levy.
Dominoa en ole kuullut.
Tuhkamaa hakkaa Dominon mennen tullen ja palatesa :D
No sittenhän tuo Tuhkamaa alkaa jo kiinnostaa koska ei Dominokaan nyt ihan mitään scheissea ollut! :D
Kukaan ei varmaan ole nähnyt missään kaupoissa sitä Haikaran ensimmäistä albumia cd:nä? Kirjastosta sen kerran löysin, mutta on tainnut painos loppua jo vuosia sitten?
Ekan löytää hyvällä tuurilla divarista... Meikä kyllä tykkää kaikista Haikaran albumeista, joskin viimeaikoina useimmin ovat soineet Gaefar ja Tuhkamaa...
Itse olen tuohon ekaan tykästynyt. Geafarkin on hyvä, mutta enemmän iskee ensimmäinen. Tuhkamaata en taida olla edes kuullut.
Ouuu jeah, mikä topikki! Haikara on yksi suosikki orkestereitani. Ekaa levyä ei varmasti cd:nä saa muualta kuin divareista jonkun XXXXX: n sinne tuomana. Ostin aikoinaan siitä Albertinkadulla olevasta liikkeestä, en muista nimeä juuri nyt. Miksihän. Geafar on hyvä, mutta hiukka epätasainen. Nimibiisi sovittaa kaiken.
Domino on.. hmm.. Haikaraa 90-luvulla. Foni on aikas pääosissa ja sanoitukset luovat omaa tunnelmaansa. Hieno levy edelleen. Tuhkamaa, synkähkö ja "erilainen" eli loistava.
Paljoa ei Haikara- diggareita näy. Oliko kukaan niillä parilla keikalla Semifinaalissa joskus 97-98? Olivat nimittäin rautaa, vaikka joku Colossuksen arvostelija ehdotteli koskettimien mukaanottamista keikoille/levyille... Aivan turhaa olisi se.
Olisiko kenelläkään tietoa mahdollisista tulevista keikoista? Jossain päin Suomea..
ja sori, olen perjantai- fiiliksissä..
Bongaus: Haikaran loppuunmyyty Geafar-cd on lojunut jo ainakin pari viikkoa Fennican käytetyissä, 10 euroa.
Bongaus: Haikaran loppuunmyyty Geafar-cd on lojunut jo ainakin pari viikkoa Fennican käytetyissä, 10 euroa.
Hitto. Saisikohan tuolta tilattua, kun ei oikein jaksaisi ameriikasta asti...
Kyllä ainakin nettisivujen mukaan.
http://www.fennicakeskus.fi/recindex.htm
"Due to many problems (high postages, paying difficulties etc.) we are not selling outside Finland at the moment. SORRY !!! "
Tuosta ei oikein pysty myöntävää vastausta tulkitsemaan. :)
Edit: Heh :D Meni tilaaja ja tilauspaikka sekaisin. Unohtakaa edellinen.\n[Muokattu 12/3/2003 / Jimi]
Niin, Fennica kai tilailee jatkuvasti USA:sta levyjä. Itsekin pyysin kerran tilaamaan erään levyn, jota ei muualta tuntunut saavan. Levy tuli reilun viikon kuluttua. Hyvä palvelu. :)
Hei oisko jollain tai jossain kuvaa Vesan siskosta Auli Lattusesta, joka lauloi Geafarilla. En tiedä miks, mut haluaisin vaan nähdä..
Mutta Domino, en oikein tykänny, mut onhan siinä yks perushaikarabiisikin, olikos se se Gloria Deo, juu. Ehkä multaki 2 tähteä PA:ssa antsaitsis, mut silti Tuhkamaa kiinnostaa. Kuitenkin lainaan kirjastosta. Ei siinä mitään - tai no onhan se kivempaa omistaa - mutta kun kirjaston CD:t saattaa olla huonokuntosiakin.
Geafarin LPn takakannessa on, ei mun skanneri ole oikein asennettu tai jotain. Pyydän poikaa skannaamaan, jos se saisi sen pelaamaan.
Kopioi tästä, poistan sen muutaman päivän päästä

Domino oli aika vaisu Haikaran levyksi. Ihan kuin Lattunen olisi ollut jotenkin väsynyt tai jotain. Tuhkamaa olikin sitten upea finaali! Minä ainakin pidän levystä tosi paljon ja sitä tuli aikoinaan kuunneltua rutkasti. Levyn lopettavasta, raamatullista teemaa hyödyntävästä Oodista tulee nyt Lattusen poismenon jälkeen aina tunne että Vesa teki kappaleen jonkinsortin sielunmessuksi... :cry:
Poistin sen ison bändikuvan, tässä on tyttönen yksistään samasta kuvasta

joo huomasin ton kuvan vasta jälkeenpäin, tai siis tajusin.. mut yleensä on kiva nähdä muusikot, vaikka oikeastaan vihaan bändikuvia. osittain. PS enemmän levyn lehtisissä ja kansissa kuitenkin ärsyttää turhalla informaatiolla täytetyt epäinformatiiviset painokohteet. epäyhtenäisyys bändin levyjen kesken myös pännii (ei ne liian samanlaisiakaan saa olla. ja kai se levy-yhtiöstäkin riippuu) - ja tietenkin rumat kannet. Tai sitten täytyy olla oikein niin ruma, että ei tule mieleenkään katsoa ulkoasua.
Onkohan jollain Iso Lintu CD:llä, vai onko se koskaan ollutkaan..?
Vois joku vaikka levyltä polttaa CD:lle tai tietokoneelle :) heh
No mulla on Iso Lintu cdllä, se on kassulta poltettu... Oon koittanu sähköposteilla BMGtä vai mitenpäin ne kirjaimet nyt meni, houkutella julkaisemaan virallisen, mut eihän ne ole vaivautuneet korviaan lotkauttamaan asian puoleen... Niillä on kellarissaan myös Nimbuksen Obuksen nauhat ja muutaman mielenkiintoisen HiHat-recordsin äänitteen...
ai kenelta kassulta poltettu :) äh oon ny saanu jo ne
http://rapidshare.com/files/24607164/Haikara_-_Lapsonen.wma
Haikara - Lapsonen
harvinaista
Oon koittanu sähköposteilla BMGtä vai mitenpäin ne kirjaimet nyt meni, houkutella julkaisemaan virallisen, mut eihän ne ole vaivautuneet korviaan lotkauttamaan asian puoleen... Niillä on kellarissaan myös Nimbuksen Obuksen nauhat ja muutaman mielenkiintoisen HiHat-recordsin äänitteen...
Satsangan oikeuksista en tiedä (tuskin BMG:llä nekään), mutta Hi-Hat oli siis Finnlevyn alla toiminut merkki ja sen oikeudet on Warner Musicilla eikä SonyBMG:llä.
mitäs sanotte tosta uudesta biisistä
Hei Poppi-mies! Tuossahan on sitten Matin Levyn jälkeen mukavaa uudelleenjulkaistavaa levy-yhtiöllenne, niinkuin Haikaran Iso Lintu ja Nimbuksen Obus, ja olishan se Jubu-Groupin Ahmoo!kin tuolla Hi-Hatilla... Ja Sarmannon Open Ear....
Hei Poppi-mies! Tuossahan on sitten Matin Levyn jälkeen mukavaa uudelleenjulkaistavaa levy-yhtiöllenne, niinkuin Haikaran Iso Lintu ja Nimbuksen Obus, ja olishan se Jubu-Groupin Ahmoo!kin tuolla Hi-Hatilla... Ja Sarmannon Open Ear....
No katsotaan nyt tämä ensimmäinenkin uusintajulkaisu... Kyllähän näitä julkaisisi vaikka kuinka paljon, jos se taloudellisesti olisi mahdollista, niin progea kuin muutakin. Nimbuksen Obus ansaitsisi minustakin cd-julkaisun. Tuo löytyy itseltäkin vinyylinä. Haikaran Iso lintu itsellä on poltettuna cd:nä ja mielestäni se on kyllä aika mitäänsanomaton levy. Vaikkakin varmaan Satsangan julkaisuista toiseksi mielenkiintoisin.
mitenköhän ton uuden biisin laita. mitäs ootte siitä mieltä
? ?
Okei nyt on pakko myöntää et toi on fröbelin palikat
Tietojeni mukaan aika moni latasi tuon.
Luuliko joku Haikaraksi?
Toi oli sitten osittain kritiikkiä jotain Haikaran materiaalia kohtaan.