Levylautanen on niin vanhanaikainen
harmaa kirjoitti noin 18 vuotta sitten (71 kommenttia)
Levylautanen on NIIN 90-lukua.
Me nykynuoret kuunnellaan musiikkia iPodilla tai iTunesilla, randomina soi biisi sieltä toinen täältä, albumi kerrallaan kuuntelu on sellaista vaarien hommaa.
Me nykynuoret kuunnellaan musiikkia iPodilla tai iTunesilla, randomina soi biisi sieltä toinen täältä, albumi kerrallaan kuuntelu on sellaista vaarien hommaa.
+/- saldo : 0 | Tweet
Mutta kun sitä pitäs koko albumin riittää vaareille sen...aineiden ajan. Korkeintaan puolta vaihtaa. Milläs ne nykynuotet terästää kokemustaan?
Harmaalla on selkeä kolmenkympin kriisi, kun se koko ajan jankuttaa olevansa nuori. :)
Pysytäänpä nyt asiassa siellä.
Joko Linux tukee USB-porttia???
Samaa mieltä.
Joko Linux tukee USB-porttia???
Ja kaikista maailmankaikkeuden paikoista kysyt tuota täällä?
Kcrimsoa mukaillen: en kerro.
Levylautanen on just hyvä.
Tylsä provo
Tylsä provo
Mutsis on.
Et ole enään nuori
Et ole enään nuori
En niin, minulla on asuntolaina ja lähiaikoina menen työpaikkahaastatteluun - tässäkö tämä nyt sitten oli?
Mutta kun sitä pitäs koko albumin riittää vaareille sen...aineiden ajan. Korkeintaan puolta vaihtaa. Milläs ne nykynuotet terästää kokemustaan?
:D
-Mitä tämä on?
-Meillä on lounastunti.
-Ei vetele tämä, tulet mun huoneeseen, niin huudan sinulle... tästä asiasta.
Kun minä oli nuorempi poliisi, me painittiin lounastunnilla.
-Koska teillä ei ollut videopelejä.
-Ei
-Joo
-Ei
-Joo, jos teillä olisi ollut, te olisitte pelanneet niitä.
-Ei
-Juu-u
-Ei
-Juu-u. Mä selitän sulle, käytän ironiaa. Tässä on sun sukupolvi omasta mielestä. Aina on ollut rankkaa. Isä raataa päivät pellolla ja illat tehtaassa. Viikonloppuina hän käy sodassa. Äiti synnyttää kolmasti päivässä. Kaikilla lapsilla on rutto, leluja ei ole. Ruoaksi on kaarnaa ja tervaa. Navetta palaa joka yö. Tässä on mun sukupolvi, tyhmä, kiittämätön, laiska ja ruma. Onhan se, mutta niin olisitte olleet tekin, teillä ei vain ollut fyrkkaa.
-Pöysti. Mä kiellän sua ja Neposta pelaamasta pelejä työajalla!
-Lounastunnilla me saadaan vaikka homoilla, jos me halutaan tai painia, tai kumpaakin.
-Me painittiin pitääksemme poliisikuntoa yllä. Sillä ei ollut homoilun kanssa mitään tekemistä!
-Ei tietenkään, sun nuoruudessa ei ollut kunnon homoiluvempeleitä. Ei ollut Abban levyjä, eikä nännirenkaita. Nykyään homoilukin on liian helppoa. Luento ymmärretty.
-Hyvä.
"MINÄ EN OLE NUORI ENÄÄÄÄ!"
Voi kun saisinkin kohta ylennyksen oikeaan Vaarien luokkaan! :)
Tytär on ollut jo kohta vuoden aviossa, eikä vieläkään kuulu mitään siltä rintamalta... ehkä se johtuu siitä että vävy lähtee harmaisiin tammikuussa.
Enkös jaarittele jo melkein vaarien tasoisesti? :lol:
Levylautanen on hyvä meille suomalaisille. 8)
Luovuin kaikista vinyyleistäni vuonna 1991, enkä ole katunut pätkääkään. Levaria ei ole ikävä, mutta en jaksanut iPodia kuin muutaman kuukauden. Sitten hankkiuduin eroon siitäkin. CD on paras! 8)
Tuohon nuori/vanha juttuun vielä tämmöne joskus luettu ajatelma, joka kuuluu suurinpiirtein näin... "Jokainen on niin nuori tai vanha, kuin on mielikin".
Voi kun saisinkin kohta ylennyksen oikeaan Vaarien luokkaan! :)
Tytär on ollut jo kohta vuoden aviossa, eikä vieläkään kuulu mitään siltä rintamalta... ehkä se johtuu siitä että vävy lähtee harmaisiin tammikuussa.
Me treenaamme tyttären koiralla. :roll:
-Mitä tämä on?
-Meillä on lounastunti.
-Ei
-Joo
-Ei
-Ei
-Juu-u
-Ei
-Juu-u. Mä selitän sulle, käytän ironiaa. ...
-Meillä on lounastunti.
-Ei
-Joo
-Ei
-Ei
-Juu-u
-Ei
-Juu-u. Mä selitän sulle, käytän ironiaa. ...
Pasila on jees ja levylautanen on jees.
Juuffolla on kohtuullisen epäilyttäviä harrastuksia..
Dualistani en luovu, vaikka Harmaan kanssa taidankin olla yhtä nuori.
Juuffolla on kohtuullisen epäilyttäviä harrastuksia..
ISOVANHEMUUTTA ! :D
Mä kuuntelen nykyisin ehkä 60-70 prosenttia musiikista iPodin tai iTunesin kautta mutta ei se ole muuttanut sitä seikkaa että lähes poikkeuksetta kuuntelen albumit kokonaisuuksina.
Liittyen tähän olen nuori/aikuinen -asiaan.. Juridinen aikuisuus pitäisi liittää asevelvollisuuden suorittamiseen. Ts. henkilö olisi vanhempien holhouksen alainen siihen asti kun asevelvollisuus on suoritettu. Jos asevelvollisuutta ei suoriteta, vanhemmilla olisi oikeus luopua holhoussuhteesta, minkä jälkeen se siirtyisi valtiolle. Valtio voisi käyttää tällaisia ihmisiä koe-eläinten korvikkeina.
Eikös se täysikäisyyden raja ollu aijemmin 20 - 22 v? Täältä katsottuna tuo vaikkuttas aika hyvältä.
Tarkemmin ajatellen rippikoulun käymisen pitäisi olla kansalaisoikeuksen saamisen edellytys ja se voisi kestää vaikka pari vuotta. Rippikoulun läpäisemisen ehtona olisi, että jokainen osaisi ulkoa alkuperäiskielellä (hebrea tai kreikka) yhden Raamatun kirjan ja osaisi kirjoittaa teologisen tutkielman, jossa hän pohtisi omia elämänratkaisujaan suhteessa kyseisen Raamatun kirjan näkemyksiin. Tämän uudistuksen jälkeen voitaisiin katsoa erikseen, tarvittaisiinko yhteiskunnassa enää koulukuraattoreita tai perheneuvojia - turvakodeista nyt puhumattakaan.
Mistä vaalipiristä tämä Tohtori tuleekaan! taidampa tuuttaa äänestämään häntä.
Joo, mutta paskasakin ei pitäisi antaa lukea Raamattua itse kansankielellä, koska keskinkertainen paska ei ymmärrä mitään niin hienosta tekstistä. Keskinkertaiselle rivikansalaiselle ei pidä kertoa kovin monimutkaisia asioita - siksi Raamattua ei olisi koskaan saanut kääntää kansankielelle. Katsokaa nyt mikä on tulos, kun ihmiset kuvittelevat ymmärtävänsä asioita.
Joo, mutta paskasakin ei pitäisi antaa lukea Raamattua itse kansankielellä, koska keskinkertainen paska ei ymmärrä mitään niin hienosta tekstistä.
Aut quomodo dicis fratri tuo sine eiciam festucam de oculo tuo et ecce trabis est in oculo tuo.
Ääh, te ja se kulttuuri. Satukirjojen sijaan vaadin kansalaisille yhden lukukauden kemiaa, ja toisen biokemiaa. :wink:
Ääh, te ja se kulttuuri. Satukirjojen sijaan vaadin kansalaisille yhden lukukauden kemiaa, ja toisen biokemiaa. :wink:
Niin tietenkin, koska vasemmiston unelmana on sika-ihmis-apinan tuottaminen geenimanipulaation keinoin. Kyseessä on siis olento, joka 50% tod.näköisyydellä äänestää vihreitä ja 50% tod.näköisyydellä sosiaalidemokraatteja. En tiedä tästä projektista tarkemmin, paitsi että sika-puolen geenit tulevat SAK:n johtoportaasta.
sika-puolen geenit tulevat SAK:n johtoportaasta.
Ei voi pitää paikkaansa. Sikahan on älykäs ja sympaattinen eläin.
Joo, mutta paskasakin ei pitäisi antaa lukea Raamattua itse kansankielellä, koska keskinkertainen paska ei ymmärrä mitään niin hienosta tekstistä.
Aut quomodo dicis fratri tuo sine eiciam festucam de oculo tuo et ecce trabis est in oculo tuo.
Urea jacta est :lol:
Vade mecum, rigor mortis.
Ei voi pitää paikkaansa. Sikahan on älykäs ja sympaattinen eläin.
Jos ihan vakavasti puhutaan, niin kastroimattomat karjut ovat erittäin aggressiivisia, ja isossa maailmassa karsinaan pudonneiden maatyöläisten täydelliset häviämiset eivät ole ollenkaan harvinainen onnettomuus - siat ovat näes kaikkiruokaisia.
Liittyen tähän olen nuori/aikuinen -asiaan.. Juridinen aikuisuus pitäisi liittää asevelvollisuuden suorittamiseen. Ts. henkilö olisi vanhempien holhouksen alainen siihen asti kun asevelvollisuus on suoritettu. Jos asevelvollisuutta ei suoriteta, vanhemmilla olisi oikeus luopua holhoussuhteesta, minkä jälkeen se siirtyisi valtiolle. Valtio voisi käyttää tällaisia ihmisiä koe-eläinten korvikkeina.
HYI VITTU MIKÄ KUSIPÄÄNATSIFASISTIVITTUPÄÄ-IDEA. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Mitä helvetin hienoa siinä asepalveluksessa on? Sivarit ja totaalikieltäytyjät ovat parhaita!
PostScript: Itse suoritin asepalveluksen. Puoli vuotta täysin perseeseen heitettyä aikaa.
HYI VITTU MIKÄ KUSIPÄÄNATSIFASISTIVITTUPÄÄ-IDEA. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Mitä helvetin hienoa siinä asepalveluksessa on? Sivarit ja totaalikieltäytyjät ovat parhaita!
No mutta etkös sinä kannattanut kansalaispalkkaa? Miten se eroaa siitä tilanteesta, että yksilö on valtion holhouksen alainen? Siinähän valtio antaa yksilölle rahaa tämän olemassaolon takia. Miten se eroaa oleellisesti lapsi-vanhempi -suhteesta?
Vai tunsitko moraalista närkästystä ensisijaisesti sitä ideaa kohtaan, että valtion holhottavia voitaisiin käyttää koe-eläinten korvikkeina? Enhän minäkään toki nyt usko, että jollakin limaisilla sivareilla tehtävät kokeet voisivat korvata eläinkokeita.
Niin tietenkin, koska vasemmiston unelmana on sika-ihmis-apinan tuottaminen geenimanipulaation keinoin. Kyseessä on siis olento, joka 50% tod.näköisyydellä äänestää vihreitä ja 50% tod.näköisyydellä sosiaalidemokraatteja. En tiedä tästä projektista tarkemmin, paitsi että sika-puolen geenit tulevat SAK:n johtoportaasta.
Olen sitten huono vasemmistolainen. Tykkään elukkani ihan erikseen.
Enhän minäkään toki nyt usko, että jollakin limaisilla sivareilla tehtävät kokeet voisivat korvata eläinkokeita.
Ei, koska koe-eläimillä on yleensä tietyt rotupuhtaus- ja terveysvaatimukset ennenkuin ne kelpaavat hommaansa... :lol:
Eräs 80-lukulainen purkaa traumojaan: "... lattialla ei saanut hypellä musiikin tahdissa -muuten levysoittimen
neula alkoi hyppiä ja ääni säröillä
levysoitinta varten oli oma huonekalunsa, stereokaappi!"
Enhän minäkään toki nyt usko, että jollakin limaisilla sivareilla tehtävät kokeet voisivat korvata eläinkokeita.
Ei, koska koe-eläimillä on yleensä tietyt rotupuhtaus- ja terveysvaatimukset ennenkuin ne kelpaavat hommaansa... :lol:
Julmureita!!!
Vielä sen ihmisarvokeskustelun laitan pystyyn, jotenkin salakavalasti..
P.S. Kato nyt Harmaa, "Levylautanen on niin vanhanaikainen" avauksesi takia tuotiin esille kanta, että sivareita ei kelpuuteta eläinkokeisiin. On niilläkin ihmisarvo. Kaikilla ihmisillä on ja yhtä suuri oikeus samantasoiseen ihmisarvoon.
Sivarit ja pyssypellet, pyssypetterit ja siviiliheikit - jonninjoutavaa paskasakkia ovat molemmat tuotantolinjat. Noin niinkuin keskimäärin.
Koe-eläimeksi en kuitenkaan laittaisi koska tasa-arvon kannattajana pidän sitä kyseenalaisena. Lisäksi naiset ovat keskimäärin paljon parempia ihmisiä kuin miehet: henkisesti vahvempia, älykkäämpiä ja seksuaalisesti kertaluokkaa edistyksellisempiä.
naiset ovat keskimäärin paljon parempia ihmisiä kuin miehet: henkisesti vahvempia, älykkäämpiä ja [u:98301c1757]seksuaalisesti kertaluokkaa edistyksellisempiä[/u:98301c1757].
Kuinka isoon otokseen tutkimus perustuu?
Naiset ovat seksuaalisesti miehiä evoluutiossa n. 1000000 v. edellä. Heidän seksuaalisuutensa on psyykkisempää ja kokonaisvaltaisempaa. He voivat saada 3-6 orgasmia siinä, missä mies yhden, ja tämän jälkeen mies vaati palautumisaikaa..
Tiedot eivät ole mistään tieteellisestä julkaisusta, vaan tosielämän havaintoja..
Tiedot eivät ole mistään tieteellisestä julkaisusta, vaan tosielämän havaintoja..
Kuinka iso otos?
Kysymys esiaviollisesta seksistä ja siihen usein liittyvästä avoliitosta on erityisen tärkeä siksi, että tässä asiassa yhteiskunnan valtavirta ja yleinen mielipide ovat etääntyneet hyvin kauas raamatullisesta kristinuskosta. Kavereiden painostuksesta menetin neitsyyden. Mutta siihen jäi se turmeluksen tie. Odotan Jumalan siunaamaa avioliittoa.
Juttelin tänään Saatanan kanssa, ja hän käski kysyä seuraavaa asiaa:
Jos avioliitossa olevalle naiselle suoritetaan keinohedelmöitys vieraalla spermalla, tämä ei ole aviorikos ja yleensä mies ei ole mustasukkainen. Mutta jos naisen ruumiiseen saatetaan muussa yhteydessä vierasta spermaa, tämä miellettään aviorikokseksi ja monilla miehillä voisi olla asiaan sanomista. Kaksinaismoraalia lääketieteen kannalta?
Vielä kun Jumala ja Saatana olivat puheväleissä, niin keinohedelmöitystä ei tunnettu. Teknologia, kuten keinohedelmöitys on Saatanan keksintöjä, kiusaksi kristityille. Ennen oli niin paljon selkeämpää.
Juttelin Jumalan kanssa ja Hän oli mielissään, koska Saatana on alkanut kadehtimaan niitä, ketkä kärsivät liian syvällisesti. Hän aikoo heittää nämä ihmiset ulos - taivaaseen.
Vielä reilu 15-20 vuotta sitten sivaria saattoi pitää jonkinlaisessa arvossa. Olihan selvä, että armeijaan menivät lähinnä pelkurit sosiaalisen paineen takia. Sinne tupakkia polttelemaan, ettei isi luule homoksi. Nykyään sivari on niin yleinen, että sinne menee ihan yhtä lailla haahuilijoita.
Naiset ovat seksuaalisesti miehiä evoluutiossa n. 1000000 v. edellä. Heidän seksuaalisuutensa on psyykkisempää ja kokonaisvaltaisempaa. He voivat saada 3-6 orgasmia siinä, missä mies yhden, ja tämän jälkeen mies vaati palautumisaikaa..
Anteeksi vaan, mutta olen paikoitellen eri mieltä - millä ihmeellä on kokonaisvaltaisuus ja paremmuus oikein mitattu? Evoluutiossa edellä? Anna mun kaikki kestää näiden totuuksien kanssa... Minä taas olen kuullut sellaisesta tutkimustuloksesta, jonka mukaan naisen orgasmi on keskimäärin huomattavasti laimeampi, joten niitä saa siksi useita... Ja palautumisaika on fyysisestä kunnosta kiinni aika pitkälle. Ja ns. virittyneisyydestä.
Harmaa voi varmaan vastata tuohon paremmuuteen (noin yleisesti). itse puhuin, että naisten seksuaalisuutensa on psyykkisempää ja kokonaisvaltaisempa. No noi kaksi on vähän niinkuin sama asia. Kyllähän naisen seksuaalisuus on kokonaisvaltaisempaa. Esim mies saa orkun aina, vaikka sitä suututtas ja ahdista. Aivoissa on aina aktiivisena se kohta, mikä haluaa seksiä (lisääntyä). Siis karkeasti, mies saa orgasmin, vaikka ovenväliin hankaamalla, aina. Montako prosenttia naisista ei saa aina orgasmin? Miehistä saa 100% Olen lemmiskellyt (silloin, kun poikuus meni) erään suht seksuaalisesti aktiivisen n. 22v. (silloin) ja hän sanoi, että ei ollut ennen kokenut vastaavaa tärinää (orgasmia) jne. Kokemattomana poikamiehänä ihmettelin asiaa, ja utelin asiasta. Olin ollut hellä ja kai hän vähän oli kai ihastunut minuun. Naisilla vaikutaa enemmän psyykkiset asiat näissä likaisissa asioissa. Siis ihan fiilispohjalta kirjoittelen, en ole lukenut mitään aiheeseen liittyvää.
Toki tohon miehen palautumiseen vaikuttaa fyysinen kunto (mikä se lihas on jota miehet voisivat jumpata välttääkseen ennenaikaisia siemensyöksyjä, nopeuttaa "toipumisaikaa", koventaa erektiota, vähentää riskiä eturauhassyöpään, pidätyskyvyn paraneminen vanhuksena, voimakkaammat orgasmit jne..) Kyllä ja puhutaan yhdestä lihaksesta! Mutta naisten hommaahan se on "pillulihaksia" harjoittaa.. Kuulin kyseisestä kihaksesta nyt internetin saatuani, menin "vahingossa" runkkaussivuille. Toisella sivustolla oli linkki sinne ja pojat kertoivat suosikkityyleistään, 4 ja 7 olivat vahvoilla. Siellä oli fgiffi-animaatioita, heh...
Puhut tässä nyt nuoren ihmisen seksistä joka saattaa olla seikkailua. Pitempään suhteessa olleilla seksi liittyy parisiteen (Linkki) vahvistamiseen ja pitämiseen. Silloin se saattaa olla naisella ja miehellä aika samantapainen kokemus.
Eikä se valmiuskaan ole kaikilla koko iän sama. Esim masentuminen ja lääkitys vaikuttaa siihen kovasti.
Jukka Ukkolalla oli hauska kirja miehestä ja seksistä.
Molempia rämpytetään reijän kohdalta.
....Lisäksi naiset ovat keskimäärin paljon parempia ihmisiä kuin miehet: henkisesti vahvempia, älykkäämpiä ja seksuaalisesti kertaluokkaa edistyksellisempiä.[/quote]
Anteeksi vaan, mutta olen paikoitellen eri mieltä - millä ihmeellä on kokonaisvaltaisuus ja paremmuus oikein mitattu? Evoluutiossa edellä? Anna mun kaikki kestää näiden totuuksien kanssa...
[quote]Naiset ovat seksuaalisesti miehiä evoluutiossa n. 1000000 v. edellä. Heidän seksuaalisuutensa on psyykkisempää ja kokonaisvaltaisempaa...
Anteeksi vaan, mutta olen paikoitellen eri mieltä - millä ihmeellä on kokonaisvaltaisuus ja paremmuus oikein mitattu? Evoluutiossa edellä? Anna mun kaikki kestää näiden totuuksien kanssa...
Tarkoitin, että naisten seksuaalisuus on miehiä edellä milj.v., (LUE: Hyvin erilainen, kuin miesten) epäselvästi ilmaisin. Ja muutenkin, suhteellisen kevytmielistä jutustelua, kömpelöllä ironialla höstettynä. Hyviä me miehet ollaan..
Hyviä me miehet ollaan..
Empä menis kehumaan! ( Ja tästä on riittävän suuri otos.)
Luovuin kaikista vinyyleistäni vuonna 1991, enkä ole katunut pätkääkään. Levaria ei ole ikävä, mutta en jaksanut iPodia kuin muutaman kuukauden. Sitten hankkiuduin eroon siitäkin. CD on paras! 8)
Minä olen katunut joidenkin vinyyleiden hävittämistä ankarasti. Paras formaatti tai aibakin esteettisesti ja onhan siinä "pehmeämpi" tai ainakin erillainen soundi, kuin cd levyissä. oma mielipide .
Jaa, aiheet pomppaillut sopivasti. Kirjoitin edellisen viitsimättä lukea loppuja.. Hyviä ilmoja.. 8)
Tarkoitin, että naisten seksuaalisuus on miehiä edellä milj.v.,
Milloin viimeksi olette nähneet keski-ikäisen naisen puristelemassa pikkupoikien perseitä tai runkkaamassa pusikossa päiväkodin lapsia ihaillen?
Tarkoitin, että naisten seksuaalisuus on miehiä edellä milj.v.,
Milloin viimeksi olette nähneet keski-ikäisen naisen puristelemassa pikkupoikien perseitä tai runkkaamassa pusikossa päiväkodin lapsia ihaillen?
Sairas mieli on eri asia kuin seksuaalisuus.
Esim mies saa orkun aina, vaikka sitä suututtas ja ahdista.
Onkos tuo sitten huono ominaisuus? :lol:
Molempia rämpytetään reijän kohdalta.
http://www.youtube.com/watch?v=akS_Oc7fayc
:D
^Heh, Esson soittajat :D
Onkos tuo sitten huono ominaisuus? :lol:
Ei toki. Aina valmiina! Meinasin sitä erilaisuutta ja miten naisilla vaikuttaa moni tunnepuolen asia hyvään seksiin, yleistys, mutta kuitenkin.
On mua (ja samalla koko miessukupuolta) haukuttu putkiloaivoksikin. Utelin moisesta nimityksestä, niin selitys oli, että jos miestä "pyytää" hakemaan esim. harjan WC:stä ja vissyn jääkaapista, niin hän hakee harjan vessasta, tuo sen olohuoneeseen ja lähtee jääkaapille, vaikka siitä just kulki ohi. En ymmärtänyt hänen ajatustaan/pointtia, vaan jäin katsomaan kauniita ja rohkeita hänen seuraksi. Harmitti vaan, kun samaan aikaan olisi tullut Suomi - Ruotsi MM-finaali jääkiekkoa. Tajusin n. toisen erän kohdalla, että onhan makuhuoneessakin TV. Ilahduin oivalluksesta, mutta 100 kiloinen mursu tarras kiinni ja sanoi, että nyt kyllä katsot mun kaa tätä ohjelmaa. No näinhän mä aamutv:stä kaikki maalit ja työkaverit kehuivat suomen esityksiä. Harmi että sen jälkeen ei ole voitettu MM kultaa..
Se, että tuollaisia miehiä nimitetään sairaiksi, kertoo enemmän nykyisestä kulttuurista ja arvomaailmasta. Tosiasia kuitenkin on, että seksuaalisesti miehet ovat suunnilleen kaniinien tai koirien tasolla. Käytöstavat, opitut mallit ja sosiaalinen häpeä pitävät useimmat kaidalla tiellä mutta kolmen promillen humalassa totuus tulee esiin.
kolmen promillen humalassa totuus tulee esiin.
Totta.
Toisaalta kolmen prommillen myrkytystila lietsoo jo itsessään mielenvikaisuutta.
Se, että tuollaisia miehiä nimitetään sairaiksi, kertoo enemmän nykyisestä kulttuurista ja arvomaailmasta. Tosiasia kuitenkin on, että seksuaalisesti miehet ovat suunnilleen kaniinien tai koirien tasolla. Käytöstavat, opitut mallit ja sosiaalinen häpeä pitävät useimmat kaidalla tiellä mutta kolmen promillen humalassa totuus tulee esiin.
Ääh, ei tuollaisia miehiä ole kuin pari prosenttia. Varmaan tuo luku on sata kertaa suurempi kuin naisten osuus tällaisista tai muunkinlaisista pervoista, mutta ei se loppuosasta miehiä tee samanlaisia vaikka olisi viiden promillen kunnossa.
Suomi on ylitasa-arvoinen maa, ja minua nyppii miesten arvostelu muutamien kovaäänisten idioottien tai tuollaisten pervohullujen esiintulon perusteella. Nykyään pitää miesten osata kaikki taloustöistä alkaen, mutta naisten ei tarvitse edelleenkään osata korjata autoa tai ymmärtää tekniikasta yhtään mitään, jos ei halua. Seksuaalisuuden ilmentymien suhteen naiset ovat nykyään kaikessa samassa vapaudessaan aivan yhtä häikäilemättömiä pettäjiä ja yhden illan vonkaajia kuin miehet.
Noinhan se suurinpiirtein on kuten Lerxst kirjoitti.
No syö pari 200-300mg Tramalia, niin ei kyllä kuti "pala" koko yönä, eikä aamullakaan välttämättä, mutta varsin mukavaahan se on silti, ilman kliimaksiakaan. Mut tyttö tykkäs. nimimerk. testattu on.
Myös selektiiviset serotoniinin takaisinoton estäjät (SSRI-lääkkeet) aiheuttavat orgasminsaantivaikeuksia. Jaksaa kyllä jynssätä mutta mälli ei tule.
Piri- tai essopäissään myös kestokyky voi olla moninkertainen normaaliin verrattuna, ja orgasmit myös tavanomaista vahvempia.
Piri- tai essopäissään myös kestokyky voi olla moninkertainen normaaliin verrattuna, ja orgasmit myös tavanomaista vahvempia.
No ei muuta kuin hepoa huuleen ja naimaan! :lol:
Jos pitäis jotain huumetta suositella rakastelun yhteydessä, niin ehdottomasti Hasis, jos vastakumppanina on henkilö, ketä rakastaa..
Mutta parempi kun ei kokeile, niin ei tiedä mitä kaipaa..
Kyllähän ne pirimaratoonit oli ihan jees, mutta rakkaus siitä puuttui..
T:Jeesus
No ei muuta kuin hepoa huuleen ja naimaan! :lol:
Hepo eli polakka eli polle eli heroiini ja muut "hitaat" eivät yleensä ottaen sovellu naimapuuhia ehostamaan. Tosin tuttu pollenarkkaripariskunta oli tästäkin hieman eri mieltä, mutta ilman kunnon toleransseja ei polakkapäissään kyllä naimatouhut onnistu. Nimenomaan tarvitaan stimulantteja. Nykyään tosin hoitelen naimiseni ihan selvinpäin, toisaalta saan pimpsaa niin äärimmäisen harvoin että eipä asia ole juuri ajankohtainen.
Hasis on "mietojen" opioidi johdannaisten (panacod, tramal...) kanssa suunnilleen samalla viivalla, mut mitleuiten selvinpäin. Ei kännis ainakaan.