Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Modernimpaa

EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten (27 kommenttia)
Haksahdin tässä ostamaan pojan kanssa isomman iPodin. Se on yleensä pojan taskussa, joten saatan päättää että satasella saa koko homman itselleen ja hankin itse mini iPodin. Mutta saan sen käyttööni kuukaudeksi kun poika on kielileirillä, jossa ei sallita pelejä.

Eka löytö oli tämä Death Cab For Cutie. Aika tavanomaista modernia poppia, mutta ihan jaksan kuulla. Plans tuntuu olevan ainoa kelvollinen albumi.

John Mayer on toinen pojan suosikki, kopioin yhden CDlle.

Muuten näitä perhanan iTunes juttuja ei olekaan helppo palauttaa mp3 muotoon. Tutustun vasta iTunesiin.

+/- saldo : 0 |

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rock Kills Kid
    Arctic Monkeys

    *levylautasella*

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai, minä kun luulin, että Ipodissa ja Itunessa on mp3-formaatti?

    Just tässä pakkailen juhannusmusiikkia. 9 Deep Purplee.. Käy kätevästi Express Rip ohjelmalla, biisien nimetkin lukee alkuperäiseltä levyltä. Sehän se kovin homma on, kun tekee mp3:sia...

    Mitä eroa on Mp3-soittimella ja noilla Itunesilla ja Ipodilla?

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaikuttaako netti tohon, että tietää biisien nimet. ennen nettiä Audiocatalystilla pakkailin, niin joutu kirjoittaa jokaisen biisin nimet.. huh.

    ajattelin, että pakkaan 160kbps, yleensä 192, jos polttaa levylle.

    ttt kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Just tässä pakkailen juhannusmusiikkia. 9 Deep Purplee.. Käy kätevästi Express Rip ohjelmalla, biisien nimetkin lukee alkuperäiseltä levyltä. Sehän se kovin homma on, kun tekee mp3:sia...


    Nytkö Juhannus jo alkoikin Onpas kesä vierähtänyt tai sitten olen joutunut jonnekkin aika vääristymään.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei se mitään, kun minä taas luulen joutuneeni jonkinlaiseen ikävääristymään... :(

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olisiko syytä huolestumiseen, kun PMMP:n uusin levy kuulostaa hyvältä?

    Puujalkabub ei jostain syystä toimi, ainakaan minulla.

    Aeroneus kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liekkö sentään, itekki oon harkinnut ostavani jomman kumman PMMP:n kahdesta ekasta levystä nyt kun sais halvalla, mutta kumman?

    Riley kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Puujalkabub ei jostain syystä toimi, ainakaan minulla.


    Täällä kyllä toimii.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liekkö sentään, itekki oon harkinnut ostavani jomman kumman PMMP:n kahdesta ekasta levystä nyt kun sais halvalla, mutta kumman?


    Osta kovemmat kädet, ja siitä se kumipainos. On hyvä.

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olisiko syytä huolestumiseen, kun PMMP:n uusin levy kuulostaa hyvältä?


    Ei ole syytä huoleen, sain täällä myötätukea, kun varovasti kehuin 'Kovemmat kädet' levyä.

    Aeroneus, ehdottomasti Kovemmat kädet, mahtava levy.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä mä varmaan PiMMPPiäkin kuuntelisin, yhden kokeilin juutuubissa. Tänään kuuntelin Apulantaa ja CMXää. Pojan iPodin valikoimasta ei ole uutta löytynyt, vain Death Cab For Cutie soi tänään, ja sen löysin jo ennemmin, kopioin koko Plans CDn. Muut tuotokset ovat ollet heikkoja.

    Aeroneus kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kävin ostamassa sen ekan(6e) kun kumilevyä ei löytyny. Poikaan asti levy on loistava, sitte vähä lässähtää. Varsinki "Niina" ja "Kesä-95" on aivan mahtavia veisuja!

    Kai se toinenki pitää hakea kotia kun löytyy sopivaan hintaan ja jos vielä sen jälkeen potkii niin alelaarin nurkalle kyttäilemään millon sen uusimman saa alehintaan..

    aloc kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Death Cab For Cutie soi tänään, ja sen löysin jo ennemmin, kopioin koko Plans CDn. Muut tuotokset ovat ollet heikkoja.


    Höh, musta "Plans" on huomattavasti heikompi kuin "Transatlanticism", joka on helposti parasta Death Cabia tähän asti. Planskin on ookoo, mutta siinä ei oo samaa filistä kun aiemmissa levyissä. Ehkä jo liiaksi sliipattu.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaa, ei meilla ollut kuin 2, ei tota. Tutkitaan.

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    CMX:n Mielipuolinen rakkaushan on loistava. Samanlaista nihilismiä joutuu tosissaan hakemaan.

    ttt kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    CMX - johannes kastaja ep (erityisesti biisi Lapsi, ei isäukoille...)

    PMMP:tä täällä hehkutetaan, voi,voi ja voi.. radiosta kuunneltavaa.
    Onhan Jori S. ollut PALJON kiinnostavimmissa projekteissa/Bändeissä mukana aikoinaan, enkä tarkoita nyt mitään Fu-Touristia.
    Tutustukaa niihin vanhoihin...

    Leppari kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    PMMP on se kadonnut linkki popstaraidols-tuuban ja uskottavan rokin välillä.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Modest Mouse
    ihan kahelit sant, hauskaa joskus, joka neljäs on ihan loistava
    ei kyllä aukene jossei osaa englantia aika hyvin

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    CMX:n Lapsi on tosiaan varsin mainio. Siitä tulikin mieleen taas yksi bändi, jota täällä ei pitäisi mainita, siis Eppu Normaali ja biisi Kuolleet kakarat. Tuossahan ei mitään modernia ole, mutta jostain syystä tuli vain mieleen..

    Viukkis kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    PMMP osoittautui tärkeimmäksi syyksi miksi aikoinaan tuntui siltä että voisi ehkä olla järkevää nauhoittaa Popstarsin ensimmäiset jaksot. On ollut mukavaa järkyttää rock-uskottavia PMMP-faneja näyttämällä miten vilpittömän innoissaan Mira on Risto Asikaisen kynäilemien tulevien Gimmel-biisien siisteydestä ja miten mauttomissa pissisrytkyissä Paula tuolloin hillui.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ..miten mauttomissa pissisrytkyissä Paula tuolloin hillui.

    täytyykin katsoa ne juutuubivideot uudestaan
    siinä yhdessä oli juhannusmekkoja

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kävin ostamassa sen ekan(6e) kun kumilevyä ei löytyny. Poikaan asti levy on loistava, sitte vähä lässähtää. Varsinki "Niina" ja "Kesä-95" on aivan mahtavia veisuja!

    Kai se toinenki pitää hakea kotia kun löytyy sopivaan hintaan ja jos vielä sen jälkeen potkii niin alelaarin nurkalle kyttäilemään millon sen uusimman saa alehintaan..[/quote]

    Ehdottomasti! Itse kans hain ton ekan (Kovemmat kädet kuunneltu "puhki", mutta aina sitä mp3-soittimessa on 2-4 biisiä). Ekan kuunnellut nyt pari-kolme kertaa, ei tietysti vedä vertoja Kovemmille kätösille, tuskin uusi levykään yltää KK tasolle. Joutsenet jäi mieleen tästä ekasta.

    [quote]On ollut mukavaa järkyttää rock-uskottavia PMMP-faneja näyttämällä miten vilpittömän innoissaan Mira on Risto Asikaisen kynäilemien tulevien Gimmel-biisien siisteydestä ja miten mauttomissa pissisrytkyissä Paula tuolloin hillui.


    Heh.. Eikös ne just ole tietoisesti mahdollisimman EI-rock-uskottavia. Ainakin alussa vetivät sellaista "kauhukakara roolia", silloin en noteerannut bändiä. Mutta myöhemmin kyllä. Kyllä mun hyllyssä on tilaa myös kotimaiselle popille. (2 kpl PMMP, ei muuta). Itsehän ne sanoittavat biisinsä ja muutenkin söpöjä pikku tylleröitä. Live aktit energisiä. Ei musaa tarvii aina niin uskottavasti/tosissaan ottaa. Varmaan oli innoissaan, jos meinasivat saada pikastartin muusikon uralleen/kuuluisuuteen Popstarsissa.. Mutta onneksi eivät saanet, vaan "joutuivat" itse tekemään musiikkinsa (toki Jorin avustuksella). Kuka voitti toissa vuoden Idolsin/Popstatsin? Ei kukaan muista, eikä ketään kiinnosta..

    Nyt hommaa se "Kovemmat kädet" ja lopetat ton aliarvostamisen. Ne mimmit rokkaa!!! :wink:

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yllättävän hyvältä kuulosti livenä, näin muutaman biisin Ankassa viime vuonna.

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Harrastin arveluttavaa toimintaa, ja poltin isän avovaimon kersalta "Kovemmat Kädet" -levyn. Aika pahalta tuntuu, kun kuuntelee 11-vuotiaan kanssa samaa musiikkia. Sisko aukoikin aika rankasti päätään. Aika hyvältä levy kuitenkin kuulostaa, ja perjantaina pääsee näkemään tytöt livenä.

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihan ookoo katseltavaa ja kuunneltavaa oli PMMP neljän biisin perusteella Ilosaaressa, mutta eipä tuo mitään innostusta herättänyt lähteä hankkimaan heidän levyjään.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jotkut bändit vaan on sellaisia. Muistan Greatful Dead konsertin ihan parhaimpien joukossa jotka nuorena kuulin, mutta en juuri levyltä kuuntele.

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Harrastin arveluttavaa toimintaa, ja poltin isän avovaimon kersalta "Kovemmat Kädet" -levyn..... Aika hyvältä levy kuitenkin kuulostaa, ja perjantaina pääsee näkemään tytöt livenä.[/quote]

    Jepu, just toi 'Kovemmat kädet' on se The Levy. Poltin sen kans kaverilta. Jos en olis polttanut, niin olisi jäänyt ostamatta eka levy ja nyt on kiikarissa 3. levy. Tokan ostan het, kun löytyy (kumipainoksen). Se siitä piratismin vaikutuksesta artistin leipään. (Haista Metallican rumpali jotain pahan hajuista). Nykyisillä keikoilla taitavat soittaa Leskiäidit tyttäriä pääosin..

    [quote]Ihan ookoo katseltavaa ja kuunneltavaa oli PMMP neljän biisin perusteella Ilosaaressa, mutta eipä tuo mitään innostusta herättänyt lähteä hankkimaan heidän levyjään.


    Joo, mun milelestä kans ihan ookoo katseltavaa.. ja kuunneltavaa 2005 vuoden tuotaantoon asti. Uudesta vaikenen, koska en ole kuullut.