Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Hullu kitaristi?

Wizardian kirjoitti noin 17 vuotta sitten (6 kommenttia)
Tsekkaamisen arvoinen klassinen pläjäys
http://www.youtube.com/watch?v=r2BOApUvFpw

-on se hurja :)

+/- saldo : 0 |

    Sunkka kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hienoa soittoa ja makee kitara! Ja sitten YouÄäliöt arvostelee, että rumat pitkät kynnet ym. No, pikkaas' ite lyhyillä kynsillä... Meiksi on piänestä asti ollut kova John Williams-fani, nimenomaan se John Williams, joka on siis klassisen kitaran mestari eikä se elokuvasäveltäjä. Perusti Sky-yhtyeen muunmuassa. Niin sitä perua siis tällainen nylonkielinen skeba kyllä kolisee, kiitos vaan.

    Hezzu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ou fak, mää oon aina luullu että kitaristi-Williams ja elokuvasäveltäjä-Williams ovat yks ja sama henkilö, ou kräp, mua on huijattu. Onneksi ei tartte järiestää levyhyllyä uusiks ku kaikki elokuvalevyt on kuitenki ajallisesti niitten kitaralevyjen jälkeen mitä mulla on ;)

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuinkas iso tuo Hezzun levyhylly on? Täyttääkö se kokonaisen huoneen?

    Hezzu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ps: Tää on paljo nätimpi ku tuo ekan linkin kitaristi:

    http://www.youtube.com/watch?v=Ddn4MGaS3N4


    Sunkka kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ou fak, mää oon aina luullu että kitaristi-Williams ja elokuvasäveltäjä-Williams ovat yks ja sama henkilö, ou kräp, mua on huijattu.


    Joo niin minäkin luulin hetken aikaa silloin pentuna 80-luvun alussa kun aloitin Sky-yhtyeen levyjen keräämisen. Onneksi niissä LP-levyjen sisäpapereissa oli niillä aina kaikenlaisia juttuja mukana ja siellä sitten huomautettiin, että on eri henkilö. Taitaa tuo "John Williams" olla englanninkielisissä maissa yleinen min, vähän sellainen Matti Virtanen että niitä on about toista miljardia.

    Siis onhan se elokuvasäveltäjänkin erittäin kova ja diggailen kovasti esim. Tähtien sodan teemoja, mutta kyse on siis eri kavereista. Ei ole tarkoitus mitenkään dissailla elokuva-Williamsia.... :)

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Asiaa sekoittaa entisestään se että kitaristi John Williamskin on tehnyt elokuvamusiikkia. Elokuvaan Kauriinmetsästäjät nimittäin. Tai en nyt ole varma sävelsikö mies teeman elokuvaan mutta ainakin soittaa kitaraa siinä.