Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

perintö

Hezzu kirjoitti noin 17 vuotta sitten (21 kommenttia)
kaikki, jotka tekevät enemmän kuin kaksi lasta voisi lahdata.


Haista ite. Annan elämänohjeeksi lapsille, että aikanaan sitten kieltäytyvät kommareiden eläkkeiden maksamisesta.


Onko lapsia? Haluatko? Millasen perinnön haluat jättää heille?

Henk. koht. taidan jättää väliin... vai pitäiskö käyvä pankissa tekemässä sijoitus?

+/- saldo : 0 |

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Just näin. Mikä ihme tarve ihmisillä on lisääntyä. Pelko sukupuuttoon kuolemisesta? Adoptoisivat mielummin heikko-osaisia. Vai onko se itsekäs geenien levittäminen iskostunut tajuntaan jostain apina-ajoilta?

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Onko lapsia?


    On, enemmän kuin tuo MZ:n lahtausraja. Enköhän minä ihan sopivan perinnön jätä, jotta pärjäävät. Niin henkisen kuin maallisenkin. Eiköhän tämä maailma pysy vielä tällaisena silloinkin, jos sitä meinaat. Kuinkas niin?

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lasten tekeminen tai lapsettomuuden valitseminen on ihan jokaisen oma asia. En minäkään arvostele yksin eläjiä, joten haistakoot paskan kaikki ymmärtämättömät/suvaitsemattomat. Veikkaisin, että tällaisessa tapauksessa elämänkokemusta puuttuu vielä aika lailla, eli korvantaukset suorastaan tippuvat vettä... tai kusta...

    Sitä paitsi tuo virsi "Ei enää lapsia tähän pahaan maailmaan" on jo kymmeniä vuosia ollut itsekkäiden vasemmistokommareiden tekosyynä karttaa vastuuta muista kuin itsestään, jos siitäkään.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kotkalainen veri kuohahtaa, perkele!

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sitä paitsi tuo virsi "Ei enää lapsia tähän pahaan maailmaan" on jo kymmeniä vuosia ollut itsekkäiden vasemmistokommareiden tekosyynä karttaa vastuuta muista kuin itsestään, jos siitäkään.

    Niin tai sitten kun ei ole enää jäljellä mitään negatiivista sanottavaaa siitä elämäntavasta, johon ei itse pysty ottamaan osaa, niin voi aina kritisoida "porvarien" taipumusta tehdä lapsia.

    Hezzu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Lestat lapsilisillään farmari-Volvon maksaa, jos turvatyyny puuttuu uusi raskaus alkuun saatetaan" lauloi eräs Tommi L.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    "Lestat lapsilisillään farmari-Volvon maksaa, jos turvatyyny puuttuu uusi raskaus alkuun saatetaan" lauloi eräs Tommi L.


    Taitaa Liimatta tuossa vittuilla kyllä ihan jollekin muulle asialle kuin lapsien tekemiselle...

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin tai sitten kun ei ole enää jäljellä mitään negatiivista sanottavaaa siitä elämäntavasta, johon ei itse pysty ottamaan osaa, niin voi aina kritisoida "porvarien" taipumusta tehdä lapsia.


    Näinhän se on. Porvareita äidin oomme kaikki; KAIKKI!

    Kyllähän ne kommaritkin muuten ovat jo kauan kehottaneet lapsentekoon - "KAIKKI MAAILMAN PROLETAARIT YHTYKÄÄ!" :lol: :lol: :lol:

    Oliskos näistä lapsenteon arvostelija-vastustajista ollut mukavampi itse jäädä syntymättä? Ainakin varmaan ympäristön mielestä kyllä...

    Prodigal kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Heheh Lerxstihän on ihan liekeissä! Ashnak! :mrgreen:

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Heheh Lerxstihän on ihan liekeissä! Ashnak! :mrgreen:


    Kyllä vaan! :wink:

    Varsinkin kun kaveri juuri ilmoitti, että heidän perheeseensä syntyi tänään NELJÄS LAPSI! Ja sitä juhlistetaan illalla sikarin ja oluen kera! :D

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mikä ihme tarve ihmisillä on lisääntyä. Pelko sukupuuttoon kuolemisesta?


    Näin se muuten taitaa olla!

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lasten tekeminen tai lapsettomuuden valitseminen on ihan jokaisen oma asia. En minäkään arvostele yksin eläjiä, joten haistakoot paskan kaikki ymmärtämättömät/suvaitsemattomat. Veikkaisin, että tällaisessa tapauksessa elämänkokemusta puuttuu vielä aika lailla, eli korvantaukset suorastaan tippuvat vettä... tai kusta...:D :D :D :D :D :D :D



    Sitä paitsi tuo virsi "Ei enää lapsia tähän pahaan maailmaan" on jo kymmeniä vuosia ollut itsekkäiden vasemmistokommareiden tekosyynä karttaa vastuuta muista kuin itsestään, jos siitäkään.
    :D :D :D :D :D :D :D

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No nyt kun on haukuttu maailmankatsomukset ja Kotkalainen veri on kuohahtanut.
    Niin itse olen paininut tämän kysymyksen äärellä "kauan". Siis tehdäkkö jälkikasvua vai ei? En usko, että seuraava sukupolvi on vielä ongelmissa ympäristön kanssa, toki enemmän, kuin me, mutta ei niin pahasti, etteikö voisi elää ihmisarvoista elämää. Jos luonnosta ottaa mallia, niin ilman muuta pitäisi jatkaa sukua ja mahdollisimman "vahvan" ihmisen kanssa, mutta mitä jos se luonto huijaakin? Niin kauan, kuin "itsekkäästi" kylvät geenejäsi, niin kauan olet täällä. Nojoo, ei niin vakavaa. Ajatusleikkiä. Ei todellakaan ketään lainaten..

    Mutta kun on juhannus ja aurinkokin paistaa, niin ei v**tuiltais toisille henkilökohtaisuuksista..

    Oliskos näistä lapsenteon arvostelija-vastustajista ollut mukavampi itse jäädä syntymättä?


    Ai, et siis tiennyt, että lapset valitsevat vanhempansa? :wink:

    JPP kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan siinä lasten tekemisessä omat miellyttävät puolensa, vaikkei mitään sen konkreettisempaa tulosta syntyisikään. Jopa siinä määrin, että aikoinaan tuli sitä yritettyä ihan yksikseenkin, ilman sen konkreettisempia tuloksia.

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ... Niin kauan, kuin "itsekkäästi" kylvät geenejäsi, niin kauan olet täällä. Nojoo, ei niin vakavaa. Ajatusleikkiä. Ei todellakaan ketään lainaten..

    Tulkitaan tämä "itsekkäästi" siten, että kylvää itsekseen geenejä... no, viemäriinpä tietysti... geenit ajautuu, selviydyttyään jätepuhdistuslaitosten läpi jokiin, järviin ja ehkäpä peräti mereen, alkuperäisen elämän syntysijoille. Geenisi makaavat siis meren pohjassa, josta kalat ne ottavat suuhunsa ja elimistöönsä. Kalastaja pyytää kalan, todennäköisesti joku vastakkaista sukupuolta oleva syö sen ja saa geenisi. Ja nyt kysymys: Miten usein tunnet sukulaisuustunnetta tavattuasi täysin vieraan ihmisen? Haluat tutustua häneen paremmin. Viet hänet ravintolaan syömään kalaa... jotenkin aavistat että hän pitää siitä ja pääset "jatkoille". Nyt, tämän luettuasi, sinulla tietysti herää epäilys... oletko tehnyt sukurutsauksen... elä sitten tuon epäilyksen kanssa loppuelämäsi. (Niinpä niin, ajatusleikkiä)

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaikka sperma tunnetusti "kuolee" nopeasti, etenkin kylmässä, mutta kai ne geenit ehjinä päätyy mereen ja kalojen ruoaksi? Mutta en varmaan pysty levittämään geenejäni kalaravinnon kautta. Siis kaloja/geenejä syömällä ei tulla raskaaksi.. :)

    Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eihän sperma kuole kylmässä... spermapankithan pakastavat sitä jatkojakeluun. Kuumassa varmaan kuolee, kun ei oo tullut tietoon sukurutsauskalatapauksia... nääs kalathan paistetaan tai savustetaan ennen syöntiä.

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä tosiaan mieluummin olisin jäänyt syntymättä, jos olisin voinut valita.

    Luulisi, että kahdella kersalla pärjää, vaikka miten niitä haluaisikin. Sillä määrällä ei ainakaan pitäisi väestön kasvaa, mutta sitä tahtovat saisivat levittää geenejänsä. Harjoitteluahan ei mikään estä, varsinkaan nykyisillä ehkäisymenetelmillä.

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tämä Palasokerin jengihän on jakaantunut ihan kuin 70-luvulla. Eli siis kommarit vastaan porvarit. Olisipa Suomen politiikassakin samanlaista ihan aitoa ja oikeaa vastakkainasettelua. Se on aina terve merkki. Ja ehkä meillä voisi olla vielä ihan oikea kriittinen lehdistökin, niinkuin länsimaissa. Jonakin päivänä ehkä...

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun filosofia on [u:66017af72e]tällä hetkellä[/u:66017af72e], että en tee lapsia, mielummin adoptoin. Ihan järjetöntä tehdä lapsia, kun samaan aikaan lapsia kuolee nälkään. Itsekästä touhua. En toki tuomitse ketään, kuka lapsia tekee, päin vastoin. Itse vaan ajattelen noin. Asiathan voi tietysti muuttua ja varmaan muuttuukin, jompaan kumpaan suuntaan. Siis "teen" omaa jälkikasvua tai sit adoptoin köyhän lapsen.
    Mikäs MZ:llä? Etkös just ollut konotteilemassa?
    Noi "olen täällä" lamput vois olla punaiset tai siniset, aatemaailman mukaan. Mulla se kyllä jäis vihreäksi (siihen välimaastoon).. Oon niin ristiriitainen kaveri.

    Riley kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olisipa Suomen politiikassakin samanlaista ihan aitoa ja oikeaa vastakkainasettelua.


    Mutta eikös vastakkainasettelun aika ole ohi?