Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Pykologinen test

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (41 kommenttia)
Ok.. oletetaan että kyseessä on bändi. Kuka soittaa mitäkin soitinta (tai laulaa tms.).. Saa myös esittää oletuksia/ehdotuksia taiteilijanimistä.


\n[Muokattu 1/11/2002 / Doc.B.D]

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hei, eikös tämä kuva käyty jo läpi? Taitaa olla saksalainen kantri-bändi 80-luvulta kyseessä.

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hei, eikös tämä kuva käyty jo läpi? Taitaa olla saksalainen kantri-bändi 80-luvulta kyseessä.

    Taisi tulla sulle liian vaikea tehtävänasettelu? Mä olisin vaan halunnut tietää, miten monen mielestä herra nro 3 on basisti.

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei tässä mitään Einsteineja olla :) Minusta tuo kolmonen on sitä paitsi selvä rumpali. Paitsi jos kyse on Pendragonista niin sitten se on kiipparisti.

    Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    1) Larry Lucky: elektro-akustinen kitara
    2) Tony Tough: casio-syntetisaattori
    3) Steve Sturdy: sähkörummut
    4) Gene Glitzy: peukkubasso

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei tässä mitään Einsteineja olla :) Minusta tuo kolmonen on sitä paitsi selvä rumpali. Paitsi jos kyse on Pendragonista niin sitten se on kiipparisti.


    No niin, tätä ajoin takaa. :) Mutta miksi se ei voi olla kitarasankari, joka saa blow- ja handjobeja bändäreiltä?

    PS. Mulla ei ole hajuakaan mikä bändi toi on.

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mistä olet tuon kuvan löytänyt?

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täältä..

    http://www.rockandrollconfidential.com/hall1.htm

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sieltähän löytyykin aika hurjan näköistä porukkaa :o

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sieltähän löytyykin aika hurjan näköistä porukkaa :o


    http://www.karkkainen.org/rockpathology.htm

    Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    1. laulaja
    2. kitaristi
    3. basisti
    4. kosketinsoittaja

    Rumpali puuttuu?

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rumpali puuttuu?

    Emmä tie, ei tässä ole oikeita vastauksia: tää on psykoloogillinen testi. :)

    Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä olisin veikannut sitä pyylevää kaveria (3) heti kitaristiksi, tyyliin Michael Romeo (Symptomy X).
    4. on basisti ja 2. on kosketinmies. Ykkönen on joku hangaround, ehkä laulaja tai joku muu ei-muusikko ;) Vaikka roudari? Tai jos se sittenkin soittaisi vaikka sähköviulua?

    EsaJii kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    1 laulaja
    2 basisti
    3 rumpali
    4 basisti

    Täähän on mielenkiintoinen. Taitaa olla Spinal Disaster Area.

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä olisin veikannut sitä pyylevää kaveria (3) heti kitaristiksi, tyyliin Michael Romeo (Symptomy X).

    Tai Timo Tolkki, tai Yngwie Malmsteen, tai...

    Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    1. laulaja-kosketinsoittaja
    2. kitaristi
    3. rumpali
    4. basisti

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    2 basisti 4 basisti

    Hehheh, uskotko että kelasin ainakin 20 sekuntia, ennenkuin oivalsin että tossa on kaksi basistia. Köyhällä on halvat huvit. :D

    Mutta tosiaan: KUKA RATKAISEE MYSTEERIBÄNDIN ARVOITUKSEN!!!



    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Siis onko toi kaikkien mielestä (neo)progebändi ja jos on, niin miten niin?

    Veikkaan että nimi on THE MYSTERY MEAT BAND. (MMB).



    Sunkka kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minusta tuo noprogebändi voi olla nimeltään joku tosi mahtipontinen tai kummallinen. Joku Mystic Theater tai Majesteticy tai Royalisthmus. Tai vaikka "90 degrees or what ever" tai "Liquid squid experiment".

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liquid squid experiment


    "75 degree liquid squirt" vois olla hyvä.. vähän kuin 10cc tai Loving Spoonful.

    Ei tosta kyllä mun mielestä saa edes nuorta Pendragonia:




    Minea kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    1. basisti
    2. rumpali
    3. kitaristi
    4. laulaja

    ...ja toi kitaristi nimenomaan on erikoistunut sellasiin karmeisiin Timo Tolkki -tyylisiin tiluttelusooloihin...

    Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä tuon on pakko olla jotain neoprogea. Ja tuosta aiemmasta soitinveikkauksesta puuttui se rumpali, joten asiahan täytyy silloin olla niin, että nämä käyttävät konerumpuja kun eivät ole löytäneet tyyppiä joka pystyisi soittamaan niin vaikeita tahtilajeja.

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei neoproge- bändít käytä vaikeita tahtilajeja :D

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaikki on suhteellista. Neoprogebändille 7/4 saattaa olla hemmetin vaikea juttu saada kulkemaan, mutta onneksi Genesiksen Cinema Showsta voi ainakin tsekata millaisen syntsasoolon sen päälle voi soittaa (viiu-vaau-viiuuvau, viiu-vaau-viiuuvau...). Onhan joku Mick Pointerkin päässyt neoproge-skenessä jonkinlaisen nimen asemaan vaikka hänellä oli vaikeuksia pysyä mukana jo Marillionin Grendelin legendaarisessa "Apocalypse in 8/8" -osassa :D

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai Marillion teki 9/8:sta 8/8:san? On ne eteviä! :)

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Grendelissä on osa jossa luritellaan syntikkasoolo kovasti Apocalypse in 9/8 -tyylisen taustan päälle, mutta komppia hieman oikaistaan ;) Ei sillä että Genesiskään olisi saanut alkuperäistä kulkemaan kovinkaan jouhevasti... Mutta Pointerin patterointi Script for a Jester's Tearilla on kyllä varmaan surkeinta rumpalointia mitä olen progeksi luokitellulla levyllä kuullut, onneksi mies tajusi tulla erotetuksi bändistä :P

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onhan Pointerin työskentely Scriptilla aika kankeaa. Enpä ole äijän soittoa muissa yhteyksissä kuullutkaan En ole Arenaakaan uskaltanut kokeilla. Luulisi, että jotain kehitystä olisi tapahtunut taidoissa.
    Grendel on kyllä todellakin aika karkea plagiaatti Supper´s Readysta. Eikä kyllä muutenkaan kovin kummoinen biisi.

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hezzu ainakin näköjään kuuntelee Arenaa. Kommentteja? Onko Pointerin rumpalointi kehittynyt?

    Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jaa, no ei mua Pointerin rummutukset oo koskaan vaivannu, en minä tiijä, ehkä. Toisaalta enhän mä ymmärrä tahtilajeistakaan mitään, joten tuskin huomaisin vaikka soittais päin persettä :P

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minäkin olen ihan käsi laskemaan noita tahtilajeja, mutta kyllä minä silti hyvän rumpalin huonosta erotin. Ja Pointer kuului jälkimmäiseen ryhmään ainakin Scriptin aikoihin.

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minä kuuntelen progessa oikeastaan eniten rumpalia, koska silloin kun biisit ovat pitkiä ja monisyisiä niin rumpali on yleensä se joka jäsentelee ja kuroo homman kasaan. Pointer lähinnä lyö tahtia ja sitten kun tulee sellainen kohta johon on tapana yleensä soittaa filli niin Pointer soittaa jomman kumman osaamistaan filleistä. Ja minusta Marillion ei vaan kerta kaikkiaan toimi jos rumpali ei hahmota biisejä kokonaisuuksina vaan pelkkinä toisiaan seuraavina osina (ja kyllä, Script on minusta Fishin aikaisen Marillionin huonoin levy etupäässä siitä syystä että biisit eivät pysy kasassa eivätkä muodosta samanlaisia ehyitä draamallisia kaaria kuin Mosleyn rummuttamilla levyillä).

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tässä kohtaa on pakko kysyä, ovatko kaikki nyt varmasti tsekkanneet sivut http://www.karkkainen.org/rockpathology.htm ja jaksaneet scrollata sivun loppuun. Enpä muuten jankuttaisi, mutta uskon että kuva puhuttelee kaikkia ihmiskunnan jäseniä syvällisesti.

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minusta Mosley ei tuonut kovin suurta parannusta vielä Fugazissa vaikka on kyllä sittemmin osoittautunut mainioksi rumpaliksi.
    Minäkin kiinnitän huomiota musiikin kuuntelussa nykyisin etenkin rumpalin ja basistiin. Ja jos rytmiryhmä ei miellytä niin on suuri todennäköisyys etten bändistä kiinnostu lainkaan vaikka homma muuten ehkä toimisikin.

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oiskohan tässä seuraavan psykologisen testin paikka? Eli mitä kukakin soittaa? :)

    Kuva : http://neugierig.org/pics/misc/Reign.jpg


    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Oiskohan tässä seuraavan psykologisen testin paikka?

    Hahah.. mun lapparin wallpaperi, mutta ei pilattu liialla jpg-pakkauksella. Kiitos, täytyy vaihtaa tähän parempaan versioon.

    Jimi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuva : http://neugierig.org/pics/misc/Reign.jpg


    Eikös tuo ole Kauko Röyhkän yhtye 500 kiloa lihaa?

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ..varsinainen nahkahuilu-kvartetti. Oikean puoleinen tyyppi on aika haukan näkönen..

    Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä väittäsin että täsä on kyseesä nuori Stratovarius, eli tuo vasemman puolimmainen on kitaristi, muista en tiijä. Oisko tuo laulaja jolla on tuo kravatti.

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös tuo ole Kauko Röyhkän yhtye 500 kiloa lihaa?

    Seuraavaksi pitäisi sitten kai arvata, kuka niistä on nainen.

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sarjassamme "hauskoja" bändikuvia:

    http://www.karkkainen.org/pics/bm.jpg

    Hail Satan!

    Kcrimso kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hui! Onpa ne pahoja! :o

    Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko tuo se Cosmic Gardeners? ;)